1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Valt idd mee :) Top was toch wel: PowerNerd, Killerspeed, Maxipan, Kunlan, Gunker en in mindere maten Project en Petie

Opzich wel ja, maar speelde veel met hem en dan leer je iemand best een beetje kennen (voor hoever dat kan over live...)

Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik zag je inderdaad vaak spelen met gunker en killerspeed volgens mij. Maxipan was heel even goed in custom maar is nooit echt goed geworden imo, en de rest ken ik niet echt :confused:

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    de enigste die ik goed vond ware Maxipan, gunker en Kunlan

maar maxipan en gunker dachte dat ze beter ware dan ze eigelijk ware, ben eigelijk nooit onder de indruk gweest van belge (wel raar, maar goed)
    voor de rest wel redelijk, project is wel de slechtste van de lijst (en ken petie niet)

4. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Hij was vooral samen met Kunlan redelijk goed in halo ce...Ik speelde in het begin van Halo (voor mij het begin, want ben later begonnen als de meeste) met iedereen, maar laten echt alleen met: Gunker, Kunlan en Petie...Met hun heb ik de rdk toen ook gespeeld! Waar bij m`n land België werd ingevuld door de admin :D

Edit: Project was naar mijn mening ook de minste ja Petie had teveel acounts om op te noemen, mischien ken je: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=467616681&player=SoulSleeper XII# maar hij speelde ook nog onder iets met use :p Damn kom niet op de naam

Edit2: Maestro heeft al welleens tegen mTw gespeeld: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=467614562&player=SoulSleeper XII# :lol:

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=467613281&player=SoulSleeper XII#

5. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry!

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    wow dat is wel 5 maande gelede :eek:

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als je het over belgen en Halo:ce hebt verbaasd het me dat je Hellbringer vergeet, die gast was echt wel goed hoor :eek:. In halo2 was die bullshit maar in halo1 raaaaape!!

8. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet het maar dit is en blijft het Halo 2 topic...\o/ In welke montage schreeuwt die gast ook alweer: ''Halo 2 zuigt'' ?

9. I TriTon I

I TriTon I Guest

Ik moest nog met ForReal voor RdkLeague 2v2 tegen die Petie en Killerspeed, die dus belgisch waren..

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik weet ik weet :cool: Verder geen idee welke montage dat is..

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    GLD montage van zon 15 min lang ofzo..

12. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Sos, ik vraag me af of jij Legosas kent? Ik kon hem al lang voor XBC want speelde toen nog op GameSpy zelfs. Maar hij, ik, Xstyle , james2k10, nitro en Seifer zaten toen in die clan NeO. Vondt die Legosas echt een goeie speler al moet ik eerlijk zijn. En ja hij is ook een BELG:)

13. KunLan

KunLan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fixed

=(

jaaaa :emo:

ja, hij was beter dan Jurjen ssshhh niet doorvertellen :lol:

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    dies vet :9, heb em nog op mn pc staan, die strip is grappip (H2 sucks, true...)

anders komt kunlan ff wat poste :b:

15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    hij duurt alleen nogal lang maar wel allemaal zere mooie kills..

16. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik met jou speelde vond ik jou nou niet echt beter dan hun maarja dat was ook 1 game;) (PS. die game deed ik meer voor de fun en jij bikkelde misschien was dat ook zo bij hun i dunno. Ik noem jouw niet slecht hoor maar je doet netalsof ze bagger zijn:))

Speelde PERRYUK mee want dat zou niet moeten kunnen, hij speelt al in Catch22 met Pyronox, Obliviox en Bad Boy Bubble:)

17. Candyman

Candyman Guest

Ik snap hem serieus niet maar dat zal wel aan jou random humor liggen. In het eerste potje sta ik zelfs nog als enigste positief |:- Leg de volgende keer even je grap uit want als ik denk waar het op slaat moet je echt dood, zo slecht.

18. Fo Shizzle

Fo Shizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken al die belgen niet|:- Ik ken alleen VJUnit Ellesar & Gunker ofzo.

19. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    lol die belgen moeten altijd zo bikkelen:mad:

hahahaha net met AZULGRANA gespeelt volgensmij speelt Nacho weer G:D ( hijs slecht nu:mad:)

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Beste members,

In overleg met de crew hebben we besloten om deze thread dicht te gooien.
    Jullie blijven constant offtopic gaan, jullie hebben lak aan de waarschuwingen, negeren deze gewoon en het niveau is voor het merendeel bedroevend laag.
    We lopen jullie al maanden te waarschuwen, sommige van jullie hebben bans gehad of zijn op andere manieren aangepakt, maar niemand trekt zich er wat van aan. Dit heeft ons er toe doen besluiten om deze thread te sluiten.
    We hebben jullie vaak genoeg een nieuwe kans gegeven, het is jammer dat jullie er niks mee hebben gedaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina