[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we de smart ass uithangen?
    Welke leeftijd ik ook ben, ik zou nooit op mijn verjaardag 8ter de pc gaan zitten praten over wat ik gehad heb en iemand PROBEREN te dissen op en HALO 2 FORUM nog wel. Zou niet eens in de buurt van een pc komen op die dag laat staan op dit fooooooorum! Uberhaubt die ged8tuh vind ik al fout lol!

Toont aan dat je waarschijnlijk een vrijwel kansloos leven heb:9 kan het mis hebben:{ ;)

2. Pox

Pox Guest

je hebt ruim 150 posts meer dan Shinato....ouch _0/

3. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    :) ik vierde ut gewoon met me familie (in et weekend doe ik wat met me vriende) als ik een nieuw peeseetje krijg ga ik niet tot morgen wachten om et te gebruike , mischien jij wel(en champion) sinds jij zowat zijn PIMP bent ( kan et ook anders zegge , maar kwil geen bann:9 ) ik check altijd wel ff xbworld voor de fa2 , om te kijke of ice weer leip doet en koek moet krijge van me , "pauper"boy _0/ niet zo "tof" meer doen he? of moet ik je voeren met iets wat "koosjer" is_0/

edit : Omg pox xD , hij zit hier ook wat langer dan mij op dit forum. lief dat je et voor me opneemt. ik heb een eige champion:emo:

Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  4. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    En 2maanden langer op dit forum dan hem?

Trwns het ging niet om dat hij gewoon post hier, maar op welk moment! Ik zal het ff aan je uitleggen knul.

Hij post:

*op zijn verjaardag?
    *als ie in Turkije zit met vakantie?
    Daar gaat het om! Lezen ala, maar begrijpen is voor jou nog moeilijk;)

En gewoon een reply geven die jezelf een dis vind? ouch? lol! Je bent nogal zker van jezelf... Helaas volgende keer beter knul;)

Tss dat noemt zichzelf koning van dit forum.... pauper koning ben je op zijn hoogst! en daar zou je blij mee moeten zijn!

5. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    ow in turkije ben ik allang niet meer:cool:

6. Pox

Pox Guest

Je bent een gamer en je woont in Rotterdam....ga een race game spelen ofzo _0/

En ja, ik ben een koning ja :thumbs: Sorry maar ForReal is al de pauper koning :): Zit je er weer langs knulletje. :)

Edit: ouch

Edit 2: Met mijn uitermate goed getrainde brein heb ik uitgerekent dat jullie geen 150 posts in 2 maanden halen, ouch v2

Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2006
  7. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    En jou verstand zit waar:confused: Het slaat echt HELMAAL NERGENS OP! Oh een gamer en ''rotterdammer''....hmmm ga een race game spelen ofzo:confused: Ik zie geen verband hoor? Maar miss is het wel iets heeeel ver gezochts:{

Zit er langs of er naast? Nou het zal wel:9 Knulletje ook nog is... haha! Verzin zelf is wat en copieer me niet? Knul en pauper gelijk gebruiken!

En wederom is je OUCH niet terecht;)

edit:
    Zoals ik al zei: WAAR ZIT JE VERSTANDDDDDD!!!!!

Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  8. Pox

Pox Guest

^^

9. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je in de post boven mij ook in het m.v. praten\o/ Je kent je eigen posts niet, of wat?

10. Pox

Pox Guest

Ik sprak vanuit mijn team :) H3 = 2Sa :thumbs: IK ben te actief op dit forum, tot volgende week _0/

11. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    iceje ga pas conclusie's trekken ovr mij als je me persoonlijk kent ok?;) alhoewel ik je dikke wateriddi niet wil zien.*)

12. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ice waarom laat je hier nog zien op het forum je bent een man van in de 20. Ga nog kinderachtiger doen

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ice jij zit zelf allemaal te zeggen dat shinto geen leven heeft enzo. Maar jij bent nu 20+?? En jij komt hier op het forum terug om een discussie/ruzie aan te gaan met mensen die een stuk jonger dan jou zijn omdat?? Je niks beters te doen hebt?? Iets klopt hier niet ofwel? Waar zit jou verstand?

14. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Jesus wat zijn jullie te focking serieus zeg! Niet normaal meer. Denk je nou dat ik 1 woord meen uit dit alles? Kom op zeg,ik geloof me ogen niet wat ik lees. En maar verdedigen! en maar doorgaan.. Denk je nou dat ik me bezig ga houden met shinto zijn reply's? Denk je nou echt dat mij dit alles uberhaupt intresseerd? Jongens jongens! Uit verveling zit ik maar btje ''jullie'' te focken! Het is ook zo gemakkelijk. Vindt het echt erg dat ik dit jullie uit moet leggen.

15. Candyman

Candyman Guest

Jou ouders zijn ook niet de slimste of wel Sh1nt(nul). Zit je eindelijk niet meer zo vaak achter die xbox van je, wat doen ze.. geven ze je een nieuwen pc. Het zal daar wel heel gevaarlijk zijn in Amsterdam als ze je zo graag binnen willen houden :b:

16. Candyman

Candyman Guest

Verstand is maar met één d niet met 6 |:-

17. Champion

Champion Guest

omg dit is zo triest, hahahaha.

vooral masterspy die papa komt spelen geweldig, infernos die zich opeens persoonlijk aangevallen voelt en gaat huilen en schelden.. shinto die alles even serieus neemt als apu, wat een grappen allemaal.

top dit, vermakelijk voor een paar minuten.

iedereen hier weet dat shinto geen leven heeft. weet ie zelf ook wel. toch shintooooooo

infern0s vertel meer over mlg!

18. Pox

Pox Guest

ìk eet elke avond netjes mijn bordje leeg :)

19. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    noem et ff vlug een grapje als je in et nauw gedreven word :b:

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar.

Laatst bewerkt: 7 sep 2006
Topicstatus: