1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 9]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik praatte gewoon in het algemeen hoor, rustig aan ;)
    Veel mensen denken dat hij een dikke pro is, maar ik vind dat echt wel meevallen..
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    I angel I is niet geweldig nee. Reddemon is zeker wel goed. De rest van die clan/team ken ik niet.
     
  3. SparTaCuS

    SparTaCuS Guest

    SparTaCuS_xXx = xbc tag, live komt nog.
     
  4. Candyman

    Candyman Guest

    Angel is beter als reddemon.
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunne we H1 gameplays verwachte vanavond dan ? O-)

    en Ang3L komt niet eens in de buurt van Reddemon
     
  6. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah k denk dat ze wel gelijk zijn opzich maja reddemon ze aim is wel kk ziek8) angel ze niet zo erg btw der zit nog een boy in dat team van reddemon die vind ik wel kk goed Diza ofzo hij had elk potje 15+ kills ofzo (team slayer games) 4 v 4 is niet echt geweldig maar hij was zegmaar wel constant en hij had ook vaak meer dan 15 kills:)

    lol ok sostic maar k dacht ff dat je dacht dat ik had gezegd dat ie kk prof hij was zker wel geod hoor maar die reddemon vond ik wel iets beter.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  7. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    fanboy:b:
     
  8. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    btw net 2 v2 tegn shin en psyco gespeeld met DoD Judgement(?) lekker verloren mja k was toch aan et kutte maar belangrijker is dat shin had gezegt dat ie ging opnemen:eek: dus maybe zie je shin ze oming harde gameplay vandaag of morge ofzo:p

    shin ben nog altijd jouw nummer 1 van*)
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel vet zijn een paar gameplaytjes \o/
    dus shin *)
    en jens met wat H1 dan :b:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  10. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    lol airwave et was der maar 1 voor de game vroeg ik aan shin of ie aan et opnemen was zei ie dat ze broertje op de com zat maar dat ie "nu" ging opnemen weet alleen niet zker of ie et ook gedaan heeft btw link naar de game:

    (en ja ik had lage score i don't care:))

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=487135386&player=Infern0s

    btw shin kom ff op msn? zeg ff of je opgenomen hebt of niet:eek:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind gameplays gwoon lache ;)
    maar Judgement deed nog niet eens zo slecht :confused:, gezien zn score dan, wel raar want hij is nooit echt goed gweest :x, maar hij was host ofniet, had een Hit% van 54
     
  12. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    huh ik zei niet dat judgement et slecht deed ik zei dat ik et slecht deed:p

    hij was geen host btw dat was shin of psyco, in de game was et ook vooral zo dat hij rushde en ik em coverde naja grootste gedeelte he daarom heb ik zo slecht hitpercentage ik schoot beetje random voor cover, + aan assist is et niet tezien maar in de gameplay misschien wel:p ( weet ik niet zker want ik weet niet hoe et er vanuit shin ze oogpunt uitzag:))


    het is btw ook zo dat ik de enige was die niet bikkelde dat klinkt misschien als een excuus maar et is wel zo*) je hoorde bij shin,psyco en judgie het zweet gewoon op de grond vallen:) begint judgement nog te bitchen over dat k echt moet spele rot op man k was net wakker8) voor iedereen die gaat zeiken ja ja et zalwel :p
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik altijd zo zwak. Je verliest en je gaat dan gelijk in de verdediging dat je toch niet serieus bezig was. Onzin, shinato heeft jullie(jou voornamelijk) gewoon geklaard. PUNT UIT!
     
  14. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    wuhaha rustig aan maar apu:) k wist dat iemand ging bitchen vind ik altijd zo overdreven en btw als ik et ZOOOO serieus neem dan zou ik dit niet posten he?

    was gewoon een leuk potje( voor mij dan ) en gelukkig neem ik et spelletje niet zo seriues als andere:) enige reden dat ik er over vertel is om mensen ff blij te maken over het feit dat er misschien weer een nieuwe gameplay komt (airwave*)) en dan begin jij weer seriues te doen moet dat nou:{

    anyway gg tege shin,psyco en judgement was k vergete te zeggen:D
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  15. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    APU BOEIEND.. hij post de game, dan mag hij best zijn commentaar geven hoor, ik bedoel toen ik en masterspy tegen de gebroeders reign gingen was ik ook niet serieus bezig, maargoed, apu je weet toch dat je door meeste hier keihard wordt verslagen, je was nooit echt goed in halo2 en dat weet je, dus niet zo zeuren. denk ook niet dat psychokid en shinato straks hier trots komen aanlopen omdat ze 2 ( vind ik ) onbelangrike halo2 spelers hebben verslagen met ook nog eens een score waarbij je zegt.. hmm kan beter voor iemand level 40 double team.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  16. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje niels:) lol onbelangrijkere halo2 spelers die vind ik mooi ( is geen sarcasme want ik weet dat ik bagger ben)
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het gewoon zwak als je gaat zeggen: Ik speelde toch niet serieus. Als je nu -40 staat ok. Maar zo te zien hebben ze gewoon normaal zitten spelen. En ik overdrijf niet. Ik vind het gewoon leuk om een beetje uit de maat te vallen:p.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  18. Candyman

    Candyman Guest

    Niet om te kutten maar de aim van Reddemon vind ik niet goed.
     
  19. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    haha mja ik weet et apu maar geloof me nou maar dat k niet vol speelde als die gameplay der komt hoor je me voor de helft van de tijd lachen en kutten met shin:) k weet btw ook wel dat k niet goed speelde maar die reactie was wel wat overdreven , lol of zoals jij et zegt je viel wat mij betreft ietswat teveel uit de maat:p:) ( overigens speelde shin denk k ook niet vol want die zat af en toe ook te kutten*))

    lol candyman:eek: ze aim is best wel ziek hoor minstens evengoed als de beste hier durf ik bijna te beweren:x hijs vooral prof met een sniper dat geef ik wel toe maar hij heeft ook een zeer sterke aim:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2006
  20. Candyman

    Candyman Guest

    Die vent heb ik kapot vaak 1 op 1 gekilled vandaag, het was me eerste potje nee ik vind ze aim niet super. Hij is wel zeer goed maar je moet niet overdrijven(aim betekend niet alles in halo 2).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina