1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 9]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    wuhaha hmm ghost en ik zijn die goeie bekende is Venserpolder G ff die chicken chappe daaar kk spang mayne hotsauce alles:) shin durft niet zit liever thuis lijp te doen via Halo en mij rapen:)
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  3. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  4. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    LOOOL GET OWND FORREAL:p
     
  5. Dairokkan

    Dairokkan Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dat is dan direct een hint naar de next gen gameplay: Je passagiersbanshee op de tegenstander zijn basis kapot vliegen. :+

    Maar, ik wilde even vragen of 1 van jullie ooit van het volgende gehoord heeft. Ik ben met beide accounts gebanned en ik heb met mijn 360 account nog nog gecheat. Met mijn oude account heb ik wel eens een bruggetje gebouwd (om niet alleen maar cheaters tegen te krijgen;) ), maar dat was een half jaar voor dat dit gebeurde. Ik speelde 1 van mijn laatste potjes tegen een gast die zich zelf Q BAN L noemt. Toch wel enigzins verdacht, Bungie zegt dat het aan de familie instellingen ligt wat 1 niet mogelijk is met m´n oude account en 2 niet zo is. Reacties graag.
     
  6. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Het enigste wat ik weet is dat bungie sinds kort een nieuw systeem gebruikt om cheaters nog sneller op te sporen. En bungie bannd heel snel! Ook bijv. als je op hun forum de gelegenheid krijgt om vragen te stellen, en jij vraag iets over de inhoud van hun "next project" dan werd je geband (werd wel vooraf vermeld).
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Forreal het zwaard is het simpelste wapen in halo 2 en jij weet nog niet hoe je hem moet gebruiken. Toch wel triest voor een 24/7 halo-boy:): .
     
  8. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Champion

    Champion Guest

    daar gaat je lompe theorie ice! _0/

    ik kom hier 1 dag niet, 8 pagina's erbij met mensen die zichzelf nog beter vinden dan shinato zichzelf vindt!

    wat een helden \o/
     
  10. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar feit blijft wel.. shinato heeft daar geen goed resultaat neergezet of wel? Het team won, maar je ziet niet dat hij eruit springt aan die scores te zien. 1 game is heeft hij enigzins overtuigend gewonnen.. met een 15 - 12 ( kills - deaths)_0/

    Ja shinto is op dit moment wel beter dan mij, zonder twijfel. Gaat het alleen niet om!

    En idd bezar dat jullie winnen.... heb zo mijn ideeen er over
     
  13. Champion

    Champion Guest

    ik had het over jouw theorie dat ik shinato maestro en ipzor niet van hun kunnen winnen :b:

    moet je kijken hoe dat team het hun al moeilijk maakt en soms zelfs wint!
     
  14. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    ff voor de duidelijkheid , ik heb deze game niet gepost voor mijzelf om te late zien hoe goed ik hierin speel hoor:confused: , laat alleen maar zien dat FzN toch niet zo goed is als de meeste d88;)
     
  15. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar lees ik dit nou goed?8) :)

    Ten eerste je praat alsof je jezelf beter vind dan mij... ja dat ben je vast nu ook wel (wil ik nog wel probere keertje) maar in de tijd dat ik nog veel speelde en dat weet je zelf ook was jij echt NIET beter als mij. :+

    Ten tweede je zegt dat mn broertje zuigt maar ik weet zeker dat hij jou ownt 8) 8) 8)
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    man jou broertje zuigt balle \o/
     
  17. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hijs wel beter dan Maestro :+
     
  18. SparTaCuS

    SparTaCuS Guest

    ehm nee :thumbs:
     
  19. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0

    Ehm ik weet nie of je het weet maar ik ben geen 24/7 haloboy MEEER...Ik geef toe vroeger was ikecht 24/7!! maar ik ben echt de laatste tijd minder gaan spelen..Echt waaaar:)
     
  20. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ja en wie ben jij om dat te beoordelen :eek:
    Zet je gamertag er ff bij ofzo :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina