1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 9]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dairokkan

    Dairokkan Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zo zou zijn ben ik eervol gebanned. Ik heb 1 bericht op hun forum staan over servers. :D Maar dat lijkt me niet.
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je zit niet meer tot 4 uur op een zaterdagavond te gamen :b:
    Spartacus?, heb jij ook een Live account?, of gehad

    en Chaoz, ik weet niet, maar jou broertje is niet echt goed te noemen, en ik denk dat maestro wel beter is dan je broertje :p,
     
  3. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ReignOfChaoz jij was op XBC tog GOD ofzo?:b:
     
  4. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook wel dat me broertje niet supergoed is, hijs atm wel beter dan mij ja maar tenzij maestro echt VEEL beter is geworden kan mn broertje hem wel verslaan , maar misschien heb ik het fout :b:
     
  5. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is alleen zaterdag en dat is niet 24/7...Dan snap je de term 24/7 niet goed me vriend:+
     
  6. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik ben gewoon Reignofchaoz NL ook op XBC maar daar speelde ik nooit echt veel..
     
  7. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik heb weleens met een gast gespeeld genaamd GOD en hij zei dat ze andere GT ReignofChaoz was (+Hij was niet slecht)
     
  8. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh.. maar dat was ik dus niet :+
    Ik speelde heel vroeger wel onder de naam Ticket2Hell op Xbox live en daarvoor nog op XBC maar dan heb je het over HEEL VROEGAHH 8) :+ :9 :b:

    //EDIT : was die gast onzijdig want hoe kan je man en vrouw tegelijk zijn? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  9. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    yup yup was zo kk prof als elite in die potjes:) begint die game op lockout schreeuwt yup yup opeens INFERNOS KIJK lol ik draai me om zie ik daar opeens een dikke elite staan wuhaha dat hele potje ( en al die andere potjes spelen wij niet echt seriues we speelden wel gewoon maar we bikkelde niet echt:p) naja we beginnen dus die 1ste game iedereen daar haat op mij van je bent noob je kan nooit met ons mee draaien blaaz ik ze die eerste potje weg:eek: lol die andere gingen kaolo skere maja boeie. We hadden iig nooit gedacht te winnen met een random team tegen een van de "btere" teams van europa en ja zij speelde WEL seriues ze hadden ons gemute en alles ( laatste potje ging ik alleen voor de bal:thumbs: )

    btw: reden dat Yup Yup elite was was dat iedereen dat de potjes daar voor waren toen we met ze 8-en ofzo in multi-team gingen*) yup yup was vergeten terug te switchen ( hij heeft elk potje als elite gespeeld overigens:))
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    was gwoon een voorbeeldje om te laten zien hoe erg het soms uit de hand liep :b:

    ik weet niet Chaoz, miss lullig voor je broertje :+, maar ik denk dat gwoon ;), we weten het niet todat ze op LAN tegen elkaar spele (wat nooit gaat gebeuren, dus we zullen het nooit weten :): )

    en over die GOD gast, was gwoon een ReignOfChaoz Poser \o/
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Yup Yup 1 van de betere spelers? En kom allemaal eens op Kai spelen:b: :b:
     
  12. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    overigens ik neem me woorden terug reddemon = zuur dat team = zuur een 'echt' team zou ze al helemaal weg blazen wij zijn gewoon 4 randoms die nooit teamen en winnen 4/5 ofzo:{


    btw Shinato heeft niet opgenomen MAAR Johnyboy wel dacht ik dusz er is kans op alsnog een gameplay:)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  13. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    nee normaal is ie bagger hij is gewoon kk prof als elite\o/
     
  14. Candyman

    Candyman Guest

    |:- Ik snap echt niet maar dan ook echt helemaal NIET hoe ik in het bericht van mij probeer te zeggen dat ik vroeger beter was:confused:
    Ik heb maar een paar enkele games tegen je gespeeld dus ik vind het echt heel erg knap dat je kunt zeggen dat ik vroeger slecht was. Maar je had wel gelijk, de eerste maanden zat ik ook heel erg onder niveau. Ik ging liever glitchen en was een elite omdat ik dacht dat die hoger kon springen :b: Maar wat een mongool ben je om te zeggen dat je broertje mij ownt omdat ik vroeger een elite was. De laatste keren (meervoud) :+ dat ik jou broertje speelden bleef er niet veel van hem over. Laat ik het je zo stellen hij maakte geen kans, dit was wel een tijd geleden en hij zal best wel beter zijn geworden. Maar om nou een oordeel te doen over iets dat je niet weet is dom :x . als mij |:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2006
  15. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Haha, das de eerste dan :p Normale elites die ik tegenkom kill je zooo makkelijk
     
  16. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ja maar ik weet neit Yup Yup loopt gewoon naar ze toe en killt er dan gewoon 3 met ze gekke elite skillz terwijl als ie spartan is word ie meteen gekilld het is echt zo raar:p
     
  17. L2k DeSiGnA

    L2k DeSiGnA Guest

    judgement is wel goed opzich, maar ik denk dat maestro op dit moment beter is.
     
  18. Towel

    Towel Guest

    Haha k heb lockout oddbal opgenomen, maar ik schoot echt teeering scheef gister, dus dan word ik dik gepest als ik het post. Toegegeven is dat hun wel erg slecht speelden gister.
     
  19. L2k DeSiGnA

    L2k DeSiGnA Guest

    post gewoon boeiend :) is toch tof
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel grappig om te zien dat competitie een veel grotere rol speelt in halo 2 dan de community. Dat is op dit forum ook wel te merken. Het gaat alleen over: Ik own die knul, ik own die knul, airwave zuigt ballen, wij ownden dat team, wij owned dat andere team, airwave zuigt ballen. En ga zo maar door. Daarom ben ik toch blij dat ik ook andere spellen heb gespeeld zoals Moto GP en PGR. Want daar was het gewoon een gezellige community en geen gezeik over wie wie ownt en of airwave ballen zuigt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina