1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 9]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    was wel grappig:):

2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die ff halo1 willen komen spelen, join dr_unreal.

3. Inf1nity

Inf1nity Guest

Waar maak je je druk om! Zeik niet man, als ik het niet was zou iemand anders het wel gedaan hebben.

Grap of niet, MLG is een amerikaanse Halo 2 leaque, die om de zoveel tijd in een grote stad een lan houd (verbeter me als ik het fout heb). Aan het eind van het seizoen kan de winnaar een flinke som geld verwachten. Er zijn leaques in verschillende types, de bekendste zijn 4 vs.4 teamslayer of FFA

4. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    liever een mod dan jij:p , nu zijn er 2 delen waar mensen praten:b:

5. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

Lil poisen is niet goed hoor iedereen op XBW hier kan hem aan..
    hij goed voor zijn leeftijd dat wel}:]

6. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dat nou serieus:eek: :+

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    grap of niet, maar volgens mij wete er veel meer mensen op dit forum meer over MLG dan jou ;)

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hij woont in Noorwegen dacht ik en zit op de backbone van een bedrijf's verbinding. Zoiets dacht ik in ieder geval

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tegen shook on3 gespeeld, als hij de wereldkampioen is kroon ik bij deze mijzelf tot 2e van de wereld\o/ En zijn montages... zijn alleen wel mooi, maar eigenlijk zijn het bijna alleen maar ingezoomde headshots, als het nou allemaal noscopes waren, tjah dan was het wel wat beter geweest:)

Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    OMG hahaha wie weet dat nou nog niet man.. jezus ennuh quik scope is makelijker dan no scopen.. vidn het er verder wel vet uitzien.

11. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoor, maar biba en infinity, jullie doen net alsof wij mongolen zijn die net met halo 2 beginnen, en alsof jullie er alles vanaf weten. FF voor de duidelijkheid, wij zijn geen mongolen, op een paar uitzonderingen na, he anton :+ maar voor de rest valt het mee, en doe idd ff niet alsof je mod bent :b:

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren net serieus mensen die het niet wisten... Dus leg ik het even vriendelijk uit;) wtf is quik scope nou weer?

Gebruikt op live niemand doubleshot? Ik ken iemand die het echt gewoon achter elkaar kan, echt irritant om tegen te spelen:mad: Mij lukt het nooit echt, maar wel alle andere trucs, BXR, BXB, quick reload, nade reload, insta kill etc.

13. Inf1nity

Inf1nity Guest

Dat geloof ik graag, ik volg het niet op de voet. Maar dan mag ik toch wel uitleggen voor als iemand het niet snapt?

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    haha alsof shinato niet weet wat MLG is kom op man..

quik scope is gewoon van dichtbij snel inzomen schieten en uitzoomen.. kan niet echt anders omschrijven... Dus gewoon wat die shook on3 veel in zijn montage doet

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zeg toch ook dat noscopen vetter zou zijn, doh|:-
    Noscopen is trouwens na even oefenen ook niet echt moeilijk, na een tijdje krijg je wel door hoe het ongeveer moet. Maar om op lange afstanden te gaan noscopen (wat je altijd ziet in montages) is gewoon zonde van je concentratie:cool: Van dichtbij is het best makkelijk, gewoon in een beweging langs zijn hoofd mikken en dan precies schieten als zn hoofd voorbij komt8) Echt, als je gewoon een paar dagen er op oefent word het easy;)

16. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik zal het proberen :) Speel het nog niet zo lang, ben nu bezig met BXB's en BXR's toe te passen. Ik heb vaak dat ik dan net mis, en dat zij me dan "gewoon" neerschieten. Dus het is nog ff uitvogelen wanneer ik precies een BXR of BXB kan doen.\o/

17. Champion

Champion Guest

infinity en biba, wat een trucjes! willen jullie mij wat leren ?!

18. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0

Double shot, ik kan em goed, ook Shin en Champ, ForReal kan het ook wel aardig, voor de rest weet ik zo ff niemand :x (ben ook alt een tijdje niet online geweest

de rest van 'trucs' gebruikt iedereen hier al sinds ze bekend zijn (ik iedergeval wel), je moet je niet persoonlijk aangevalle voele, want iedereen weet wel wat MLG is ;), en die hier regelmatig poste weten waar ze het over hebben :+ (de meeste dan, he champ :): )
    en als ze niet wete wat MLG is, dan vragen ze het maar, maar voor ons hoef je het niet uit te leggen 8)

19. Inf1nity

Inf1nity Guest

ok :) Is het goed als ik een keertje met jullie meespeel? Wil wel eens met wat meer "bekendere" spelen :) hebben jullie ergens een lijstje met gamertags ofzo? Mijne zie je in mn signature ;)

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Champion mond houden:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina