[Halo 2] The Live! Experience [Deel 9]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I TriTon I

    I TriTon I Guest

    Shinato is pro..:):
     
  2. Towel

    Towel Guest

    Triton, jij kunt het spelletje wel spelen, maar je kan ook wel erg trots doen op dit forum.:{

    Trouwens Euro Pwnage was elite! Candyboi Jin Irish boy_O_ ("Triplle kill let's go") Sostic ik Heaten Nr1 Red1ce Freak:) Range Roper30 vedy ga zo maar door.
     
  3. L2k DeSiGnA

    L2k DeSiGnA Guest

    kzweer nog steeds bij l2k
     
  4. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    ook makkelijk om et te zeggen dat et niet zo was:)
    en ik had je nog double shot geleerd. Ook nog op die manier dat je et in 1 x kon :emo:
    en onzin dat jij et nooit ervaart , ik geef je genoeg pakkie :
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=489890504&player=Sir IcE2k6
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=487699356&player=Sir IcE2k6
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=487696937&player=Sir IcE2k6
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=485422971&player=Sir IcE2k6
    :x
     
  5. I TriTon I

    I TriTon I Guest

    J0hnny moet mij niet zo serieus nemen :mad:
     
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    LOL shredder.. tja zat bij hem in clan toen ik weer us ruzie had met blackdragon8) Maar kreeg altijd ruzie met die shredder dan vroeg die weer om COVER!!!! terwijl die zelf sniper had en dus eigenlijk ons moet coveren..(assault op burial mounds bijv..)

    Grappig dat je die game hebt gevonden trouwens.. dacht dat ik alleen deze game tegen je had gespeeld:p

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=222484654&player=Airwave NL

    Apu verneukt het hoor:p (voor jullie)

    Ook die clan van ons.. gammo official zouden we zogenaamd gesponserd worden door gammo..:emo: Nou niet dus=(
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  7. Towel

    Towel Guest

    oke neem jij mijn messages niet serieus neem ik jou nuiet serieus goed?:thumbs: :)
     
  8. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het toch leuk om al die herinneringen op te halen of niet van voor de patch toen host nog geen rol speelde tegen amerikanen(totdat standby erbij kwam) :p:p
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe ja, verbaas me tegen hoeveel PRO's en semi-Pros we nog hebben gespeeld in matchmaking*) (en nog vaak gewonnen ook)
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ice wie is iedereen?? Zoveel mensen hoor ik toch hier niet op het forum dat shinto goed is?? Alhoewel Shinto gewoon een goede halo 2 speler is op dit moment.

    Jup het is zeker leuk oude herinneringen op te halen. Host speelde wel een rol maar niet z'on grote. Daarnaast starte je toen met een SMG. En zelfs met Amerikaanse host kun je iemand niet met een SMG over de map heen neerknallen:+ .

    Ssssstt...deze games liever niet posten:+ .
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    a joh lekker boeien:p die tijd is toch lang voorbij en de rollen zijn nu omgedraait:p (halo2 dan;))
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    neej apu is nog steeds slecht :):

    maar is wel lache om al die oude games naar boven te halen, ik ga er nog een paar zoeke uit die goeie ouwe tijd ;), En over die Shredder, ik merkte dat hij een zijkerd was, want hij was de enigste toen die zat te zeike op ons (terwijl zei gwoon wonne :confused:)
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( . Ik was niet een van de beste spelers van onze clans nee dat weet ik ook wel. Jij presteerde meestal het beste qua kills, skirmish heb jij geen verstand van. Maar in de loop van de tijd werd het ook minder bij jou helaas. Vlak voor de update en erna was je in top vorm. Ik en de rest van de clan zaten meestal op een vergelijkbaar niveau. Cieba, D1iablo, Groentje, Tigerclaw enzovoorts. Met D1ablo had ik ook trouwens vaak ruzie. Hij vond op coagulation dat we met 3 man op neutral bomb 2 snipers moesten hebben en dat de bom maar moest lopen en ik vond dat we met de warthog moesten gaan. Wat hebben wij elkaar vaak gemute en uitgescholden\o/ .
     
  14. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    speelde jullie in die tijd customs met een br? voor de patch?
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm voor de patch vond ik custom tijdverspilling8) Maarja als we custom deden waren het altijd van kut gametypes die die blackdragon3 maakte zoals CTF classic op zanzibar, starting weapon needlers en op de map lagen snipers..8) =( 8)
    Toen halo2 net uitkwam speelde bijna iedereen customs omdat nog niemand iets van het hele Matchmaking systeem snapte. Dan speelde wel veel 1 flag zanzibar:)
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Er werden bijna geen customs gespeeld voor de matchmaking. Of het waren super lompe gamemodes zoals racen op coagulation:p.

    Het ging allemaal om MM toen.
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ALS ik customs speelde, dan deed ik Primaire weapon SMG, en secundaire weapon BR, haha 8) omdat dat het meest op H1 leek ;), maar dat was ALS ik custom speelde (naast van die debiele gametypes die altijd lache ware O-)), klopt dat iedereen toen MM speelde (in die tijd zijde lvl's wel iets,)

    En over dat Skirmish gedeelte apu, :+ klopt gwoon, ik vond altijd dat jullie maar al die shit moeste doen, zodat ik lekker kon kille, wat me altijd goed afging :), waarom dat ik nu minder ben, weet ik niet, er is niet echt een drijfveer meer om beter te worden (zit altijd lekker achteruit op de bank, deed ik eerst nooit), en speel ook nauwelijks meer, maar op die LAN gaat dat weer verandere \o/

    en eerlijk gezegt vind ik 1Flaf CTF op Zanzibar nog steeds leuk :eek:
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik stiekem ook :eek: 8) \o/

    Whahah die handtekening ook weer van jou:p kan me best ergeren aan die lui:{
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina