1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 9]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dat kon zo makkelijk op lockout ja. Als defence kon je ook zo mooi op hun basis spawnkillen met een combo :') Ik heb het ook vaak genoeg geprobeerd, alleen bijna niemand was zo dom om een half uur gekilled te worden zonder te quitten.
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    mwah.. kijk we hadden nog steeds niet gewonnen he.. en kijk ons boeide die clan niks maar onze tegenstanders kennelijk wel :p
    Maarja ik stond gewoon met smg+plasma rifle of zwaard bij lift en ze bleven maar komen:x
     
  5. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ice je hebt groot gelijk :thumbs:
    Shinoobje zuigt gewoon ballen en we moeten hem niet meer op dit forum laten denken dat hij goed is want dat is hij niet :+
    Ja shinato ik weet dat je beter bent dan mij maar was je dat vroeger ook?
    50 - 48 tegen iemand die tijdje niet gespeeld hebt is slecht maar dat je verliest op je eigen host en ook nog suicides gaat plegen om nog maar niet te praten over je Reputatie op XboxWorld???
    Smoesjes over dat je zit te kutten....

    In mijn ogen ben je (sorry) gewoon een super zielig <KNIP Laat ik dat maar niet zeggen> 24/7 halo 2 speler en waarschijnlijk ben je nog lelijk ook.

    Tot Nooit want je bent de Zwakste Schakel _0/

    //EDIT: Infernos (Shinato Hielenlikker) je zei laatst tegen mij dat je niet in Damsco woonde en onder je naam op XBW forum staat het wel.. probeer je nu gewoon jezelf stoer te laten lijken of woon je er echt en lieg je tegen mij?
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ice doet t voor de fa2. jij niet?
     
  7. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu met een normaal nederlands woord? :confused:
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    haha echte fries he reignofchaoz:p ik snap ook niet veel van die woorden:p
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ice doet t voor de grap. Jij niet?
     
  10. I TriTon I

    I TriTon I Guest

    fa2 = grapje...
    En even voor de *duidelijkheid*, Ice zit Sh1n4t0 alleen maar te fokken, en andersom ook, dus ik weet niet hoe jij aan zo een lang verhaal komt?_0/

    Edit: Sh1n4t0 is niet lelijk...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2006
  11. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij bent homo? Niks mis mee hoor.. :b:

    En nee sostic ik doe het niet voor de grap ik stoor me nogal aan de manier hoe sommigen op dit forum praten, en ik ben ZEKER niet de enige die het erg irritant vind.. sorry maar het kan mij geen ene flikker boeien waar jullie vandaan komen maar praat gewoon nederlands en als jullie elkaar willen "fokken" doe dat lekker op xbox live ofzo ik vind dit gewoon te ver gaan ik ben zelf ook niet 100% nederlands maar ik ga niet praten met woorden als "Tange, No-spang, en al die andere vage woorden" en volgens mij zijn er meer mensen die dit irritant vinden/ er geen ene bal van begrijpen.'

    Op het begin van deze lange thread werd er nog normaal gepraat over halo 2 ga maar eens terugbladeren in de eerste delen,
    De laatste delen is eigenlijk gewoon nog maar troep en ik kan het ook goed voorstellen van de mods dat ze binnekort mensen gaan bannen oid.

    Go Mods! \o/ _O_ :thumbs:
     
  12. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0

    WUHAHAH DEZE BOY

    Ok ff alles op een rijtje tanga.

    Zielig he... jij kwam op DIT forum om te posten dat jij een chick had, nu moet je maar zelf oordelen wat zielig is :)

    Vraag aan ice, dit is gewoon voor de grap, wij zijn wat grappen aan het maken. Tsjah en dat jij dat serieus neemt, eigen probleem tog.

    Shinto woont wel in damsco netzoals ik en infernos.


    Na deze post word ik standaard weer gebanned, om niks eigenlijk.


    @ICE: KK BEZEM JIJ CHEAT TENTOE HARD IK ZAG JE WEL MET JE KK AUTOAIM :+
     
  13. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit bedoel ik dus.. Waar gaat dit over whahaha sorry je bent zielig ghost als je voor me staat durf ik te wedde dat je dit niet durft te zegge whaha zielig mannetje ga naar school ABN leren LoL

    Trouwens ik kwam niet op dit forum voor mn vriendin ik zit er al wel wat langer op dan dat, ik had hiervoor ook al een account maar daar weet ik het wachtwoord niet meer van..

    en Ghost als je hiervoor een Ban krijgt.. vind je dat raar?
     
  14. II Gh0sT II

    II Gh0sT II Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0

    Haha jij bent echt grappig.

    Toen je hier kwam, postte je: "JULLIE ZIJN ZIELIG, SPELEN JULLIE NOG H2, IK HEB AL EEN VRIENDIN"

    Dat is wel triest om hier naartoe te komen en te vertellen dat je een vriendin hebt.

    Voor de rest trek je alleen maar troep conclusies die nergens op zijn gebaseerd.


    Weejo kijk mij is in ABN posten gek. \o/


    Ja ik vind het raar als ik gebanned wordt, er zijn zoveel mensen die net zo erg offtopic gaan als ik, kijk eens naar je zelf.
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Na al eerder twee bans te hebben gehad waarbij je je niet gedraagde krijg je van mij je derde ban.

    Voor iedereen die er niet achterna wil gaan, post Nederlands en loop elkaar niet constant af te zeiken.
     
  16. II Groentje II

    II Groentje II Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat die jongen gewoon lekker ff zijn eigen taalgebruik kiezen, lig jij er wakker van als iemand op een of ander kk forum loopt te posten in taalgebruik dat je niet aanstaat? :confused: Je moet gewoon ff chillen en mensen niet gaan bannen voor hu taalgebruik want dat gaat echt nergens over. Dus gewoon nie meer bannen en een andere hobby zoeken_0/
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm straattaal is irritant en onbegrijpbaar. Als je een beetje de man wil gaan uithalen met straattaal dan moet je dat ergens anders doen. Want ik ben er niet van onder de indruk. Daarnaast praat je zo in het echt toch ook niet? Ik weet zeker dat je niet tegen je vrienden heel de tijd zegt: Faka, alles goed, hoe is het met je tantoe fatoe blabla. Praat gewoon ABN of probeer het en anders post je maar niet_0/ .
     
  18. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Masterapu>>>Jup het is zeker leuk oude herinneringen op te halen. Host speelde wel een rol maar niet z'on grote. Daarnaast starte je toen met een SMG. En zelfs met Amerikaanse host kun je iemand niet met een SMG over de map heen neerknallen:+ .<<<


    ik heb het ook niet specifiek over de smg, het gaat name om de BR toen kon je veel beter van afstand schieten op een amerikaanse host en was er veel minder lag
     
  19. Champion

    Champion Guest

    lekker stoer blijven praten over vroeger, toen je nog zo goed was :thumbs:
    en ik je wss nog ownde! :b:
    _0/
     
  20. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    ja ik ownde vroeger Chaoz ook:9 maarja VROEGER
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina