Shintoh, kom niet stoer doen ineens om vlug je eigen game te posten waarom je hard ging janken. Het ging zo als volgt...
Oke mensen, we gaan het hebben over de game gho5t & Shinato VS Sir IcE2k6 & Triton.
Ik en triton doen bijdehand en dagen deze twee fulltime spelers uit tot een 2 VS 2 op gho5t zijn host. Maar ze nemen de uitdaging aan! Zal duidelijk zijn wie er zou gaan winnen dus.
De game start en shinato zegt (ongeveer): gho5t we gaan ze klaren, we moeten onze reputatie hoog houden voor op XB-world.(ik maak geen grap!)
Nou lkkr aan het spelen alles, ik en triton komen voor te staan. Dan krijgt triton snipe, en geeft 5 a 6 headshot 8ter elkaar op hun waterhoofden. (Ze begonnen al te gillen natuurlijk!Ze vroegen ook om handoeken, want ze waren kapot aan het zweten idd shinto!) Ondertussen klaren triton en ik er op los! Nu komt het hoor... Staat 23-45 (voor ons, op hun host he)
Zeggen Shinato&Ghost: Ja jullie gaan dit zker posten op XBW of niet? Wij zo: nou als je dat wilt!hehe!
Beginnen ze als wezelozuh suicides te plegen! lol!
Om hun reputatie niet te vergallen!haha!
nou GOOD move! Rond uit te triest voor woorden weer! En naderhand zggn: ja kom 2 vs 2 , dan klaren we jullie! enz enz... Maar boy's (shinato&ghost)! Heel lelijk van jullie, maar maakt niet uit... Je weet wie wie klaart. Zo zie je maar weer he!
Klik om te vergroten...