1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 9]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    HAHA ja dat potje kan ik me nog herinneren ^^
    maar jullie hadden dat ook een keer geflikt op coagulation weet ik ook nog 8)

En Infern0s ik bedoelde het meer als dat die 2 psychokid en de mysterieuze medespeler, erg klein waren vergeleken met mij ;)
    En je hebt dus gelogen tegen mij

En alleen omdat Champion heeft gewonnen op de WCG betekent dat dat hij alles mag zeggen en arrogant mag zijn?

Op de WCG was je niet echt arrogant Champ maar gewoon aardig? :eek:

En Masterspy waarom zoek je niet even een game op van ons op het begin tegen die rosvosektori.. :p ik zat al ff te zoeken maar kon niks vinden.. dat waren echt geweldige games O-)

2. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal ff gaan zoeken

3. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol maar ik was er niet bij op coagulation:+ waren grappige tijden.. hadden toen ook paar keer van FUZION gewonnen met major, die gozers werden kwaad:eek:

4. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    wtf ik heb nooit volgensmij tegen je gezegd waar ik vandaan kwam maarja ik snap ook niet waarom ik zou liegen over waar ik vandaan kwam..

volgensmij intresseert et niemand (naja mij niet) dat psyco en co. klein zijn vergeleken met jou..

Ik zeg alleen dat Champ en Ipzor de enige zijn die iets met et spelen van dit spel echt iets hebben bereikt..

5. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga nou alsjeblieft geen aanhanger van ze worden man

6. Candyman

Candyman Guest

Vandaar ook onze account HUGE EGo en GIGANTIC EGo _O_ Ja niet iedereen vind ons even aardig hoe zou het komen? Zo speelde ik paar dagen geleden met Masterspy toen Nemo voor de grap zei dat ik ego had. Masterspy stemde hier vol overtuiging in mee met het idee dat ik in het anderen team zat en hem niet kon horen \o/ Ik moet zeggen het is de laatste tijd een stuk minder :b: BTW Niels :'-( wat bedoel je met vroeger, de tijd dat ik een elite was of je clan kapot speelden match after match8) :b:

7. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ja FUZION die gasten waren goed op eigen host maar zo gauw als ze op NL host speelden waren ze gewoon TE slecht, ik kan me ook nog een keer herinneren dat hun host kregen en helemaal uit hun dak gingen en vervolgens werden weggespeeld door ons 50 - 11 op Ascension :b:

9. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod onzin verwijdert

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2006
  10. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Candyman

Candyman Guest

Hmmm wie zou toch de numer 1 zijn in FFA O-) :thumbs: begint het met I en eindigt het met MaeStrO I?

12. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  13. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    lol Maestro/Candyman/Capo je kan wel goed zijn hoor maar heb nog nooit ge-FFA'd (<lol) met je:)

14. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat waren de beste games in skirmish. op een begeven moment wonnen we ook van ze.

het is jammer dat hun ook al een tijdje gestopt zijn

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=48216799&player=ReignofChaoz NL

een game tegen xstyle lol

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=62040980&player=ReignofChaoz NL
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=62044071&player=ReignofChaoz NL

dit waren onze eerste games tegen muter. Hij werd boos dat wil je niet weten echt grappig

15. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Ik heb een ban gekregen voor deze post

16. Candyman

Candyman Guest

17. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens niet teveel gaan schelden etc.
    dadelijk is er niemand meer in deze topic omdat iedereen gebanned is

18. Candyman

Candyman Guest

=( Even serieus hoe oud zijn al die mods nou? Jullie komen zeker niet boven het niveau van ons. Er word zeker niet altijd over Halo gepraat maar om nou over iederen post die niet over Halo gaat een ban te geven gaat echt nergens over. het is trouwens ook een dommen actie om members te bannen en niet te laten zien wat ze zeggen, zo kunnen wij ook niet zien welke fouten we moeten vermijden. Dus kap met die bullshit :b:

19. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha Muter was altijd zon klein opvliegend ventje idd hij was best goed maar hij cheate ook (standby als hij host had en verloor:+) maar de games van vroeger zjin idd het leukste ^^

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Er is meerdere keren aangegeven wat er aan de hand is, dat is dat er teveel offtopic word gepost, en het net slowchatten is. Daarnaast blijkt het voor sommige members moeilijk om Nederlands te kunnen typen.

En bij laatste waarschuwingen word er gewoon vrolijk doorgegaan, vanaf het moment dat mods zich zo gingen "verlagen" naar jullie niveau zoals jij zegt Candyman, was voor ons het moment waarop we het ook echt zat waren en dus met harde maatregelen gaan proberen of dit topic nog verder kan gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina