lol reign bekkie dankje
ja ik kom uit 'Damsco' Amsterdam dus...
hoe is het met je tantoe fatoe <-- beste zin op dit forum tot nu toe*)
champ heeft et recht om zo te praten want hij is (dacht ik) de enige die echt wat bereikt heeft met het Halo 2 (WCG gedinges) en dat kan bijna niemand anders zeggen:{
Reign ja k ben hielenlikker van shinto en dan wat
en ga je nu zo kinderachtig doen met je 'et zal wel komen omdat ik 1.95 ben' wees daar echt trots op nee k kom niet in de buurt van je lengte maar dan wat
k leg vrienden van die lengte ook neer als je dat soort shit bedoelt
Euh ff denken ohja Gh0st is dom
maar de mods overdrijven hij post vlak daarna in het beste nederlands wat ik hier gelezen heb
Over Ghost ze 'posts'
, ik begrijp dat mensen het een beetje irritant vinden maar ach laat het toch*) want het is niet zodat hij alleen maar zo post hij heeft ook inhoudelijke posts waar om de een of andere reden niemand op reageerd
Waarom haten er mensen op shinato eigenlijk wanneer zegt hij iets over andere spelers dat hij ze owned ofzo.. Hij is juist degene die dat nooit zegt en zijn mensen echt zo jaloers op hem dat ze hem dan maar proberen af te kraken door elk potje wat ze winnen of nog niet eens winnen te posten:{
IcE ze games begreep ik eerst ook want dat was gewoon voor de grap maar ondertussen lijkt het steeds serieuzer te worden over wie er beter is. Feit is gewoon dat als iedereen tegen elkaar op LAN zou spelen in een SERIEUS toernooi ofzo shinato makkelijk top 3 zou halen van dit forum en zo'n beetje iedereen die nu op hem haat zou worden afgemaakt, het is niet voor niets dat hij de beste van europa afmaakt in 4 v 4 en FFA's
Klik om te vergroten...