1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 9]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champion

    Champion Guest

    ja vond ik ook van jou, ik meende het ook niet :b: vond alleen dat je ff iets te ver ging tegen shinato.

    masterspy mag mij niet, vandaar al die hatende opmerkingen richting mij. Hij vind me zo arrogant, terwijl ik dan maar ook nooit serieus zeg dat ik mezelf goed vind _O_

    _0/
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hun waren zeker goed ja. Er waren een aantal Scandinaviƫrs die zeer goed waren. Spooni kon het ook wel en Nutte. Papa Fierce ken ik al van mijn RTCW tijd, daar was hij ook zeer goed in. Alleen die taal van hun is niet te volgen8) .

    @Shinato, Champion: Degene die zeggen dat hun arrogant zijn hebben ongelijk. Ze zeggen bijna nooit op dit forum Ik own die, en die en die en airwave zuigt ballen. In tegenstelling tot een hoop anderen. En als Champion ooit een opmerking maakt dan is het sarcasme maar dat merken jullie vaak niet. Daarnaast is de enige hier met een ego Maestro:+ .
     
  3. L2k DeSiGnA

    L2k DeSiGnA Guest

    Vanavond halo 1, komen bitches!!

    Ik wil graag een OW, doe ik ook lekker mee met de rage.
     
  4. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    @inferno's (die een ban heeft_0/ ): Over die haat naar shinto en dat het serieus wordt... Nou neej hoor, maak je niet druk. Halo2 boeit me geen fock meer. Die tijd heb ik gehad! Weet van me zelf wel waar me plek was! Vindt het gewoon te mooi als ik dan nog games zo erg kan klaren met weer is een daagje spelen. En niet tegen de minste!

    @mods (die de ban's voor leven uitdelen\o/ ): Over niet NL praten en offtopic gaan... Ga zo door:thumbs: Haha!Ze maken er een puihoop van:9

    @shinto: Die games die je liet zien waren idd allemaal gewonnen.. Op jullie host;) met een random team:p En geklaard? Nou neej, 50-38 is niet geklaard he:) 23-45 op jullie host spelen en dan suicides plegen.. Dat is een teken dat je geraped wordt:) Maak je niet druk, dit alles is gewoon voor de fa2 (grap)! Voor mensen weer beginnen te janken.

    @masterspy: Beter ben je stil, komt echt nix zinnigs uit. Champ is juist 1 van de weinige die niet arrogant is en onzin uitkraamt. Dus ga weer rustig op je versleten Halo 2 stoel zitten en speel je spel. Enige plek waar wat zinnigs uit je handen komt (ook al heb je je tijd gehad).

    @meastro: Jij denkt ook dat je alles bent=( Damn!Maar je weet dat je Egotripper bent volgensmij;) Dus geen probleem:9 Dat mag ik wel hahahah!


    Oke mijn zegje gedaan:p Genoeg, nu w8ten op een reply:) Zal weer leuk worden hehe8)


    Salut_0/

    peace
     
  5. L2k DeSiGnA

    L2k DeSiGnA Guest

    maestro, wanneer komt je maestro de halo pro remix uit? ;) wij wachten allemaal op die song, gaan we helemaal uit onze bol. \o/
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey mods, sta ik in gevaar om geband te worde??
    en ik vind wel lache dat groentje naar 5 posts al geband is :+

    maar Ontopic, ff een vraagje was tygerstyle nl, xMadvillian??, watn die gast had voor en of andere rede altijd iets tege me gehad :confused:, zou wel handig zijn als iemand kan vertelle wat over dat ging :)
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  8. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah je vroeg nog aan mij : zal ik die game poste? toen zei ik nog ja maak er maar wat leuks van:9
    tis je idd gelukt ,die reignofbitches voelt zich meteen persoonlijk aangesproken, je hebt hem zelfs zover gekregen om mij lelijk en triest te noemen. :b:
    ow EN jouw post is de aanleiding van deze BANfest en je bent niet eens gebanned. Petje af ice:thumbs: _O_ _O_
     
  9. Candyman

    Candyman Guest

    Jah komt voor de bakker ik heb al een paar goede ideen :thumbs:
     
  10. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
  11. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij was tegen mij ook altijd zo arrogant en raar aan het doen. Hij voelde zich volgens zoveel beter dan iedereen dat hij(behalve dan zijn eigen teammates) iedereen uit ging schelden. Altijd als hij verloor was het door de host van de tegenstander. Je kan mij veel vertellen maar een Nederlandse host geeft weinig voordeel t.o.v. de tegenstanders. In het begin van Halo2 wel veel met Tigerstyle gespeeld maar er is toen na een tijdje iets gebeurd, maar ik zou niet meer weten wat :).
     
  12. L2k DeSiGnA

    L2k DeSiGnA Guest

    nooit verloren van die fuzion gasten, iedereen zei altijd: wwwwwwwwooooow die gasten zijn goed enzo, viel behoorlijk tegen dat weet ik wel.
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo stopte de game bij 33-31 :+
    ik weet niet, er ware 2 FzN gaste, die wel goed ware, voor de rest konde ze alleen op host behoorlijk spele, was nooit echt onder de induk van hun geweest :{

    Edit/////:::;; IcE, waarom heb jij met Kendyman gespeelt??, dat was toch gwoon een cheatende *censuur voor mods* slechte speler :)

    @ Bullit, zulle we maar gwoon stelle dat Tygervillian XXxxxxX, gwoon een mentaal probleempje had :9, en we zulle nooit wete waarom ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  14. L2k DeSiGnA

    L2k DeSiGnA Guest

  15. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met iedereen, zolang je maar niet in me oor ging tetteren:9 Dat deed ik al\o/ En over die FZN's... waren echt wel goed hoor! Wij waren alleen beter dan hun.. en meerdere
     
  16. L2k DeSiGnA

    L2k DeSiGnA Guest

  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet eens gewonnen? ;)

    Ik zal wel nu allemaal games op kunnen gaan zoeken van potjes waarbij ik tegen pro's heb gespeeld, maar om nou 250 blz's door te spitten duurt wat te lang. Ik kan me nog wel herinneren dat Jens, masterspy en blackdragon een keer van StK hebben gewonnen en ook van die K2theArma gozer. Ook hebben we(ja ik ook O-)) wel is van al die GTy kerels gewonnen. 1 keer skirmish tegen die Overshield en die Novanogiets en 1 keer een clanmatch op Ivory tower. Voor de rest nog wel tegen bijvoorbeeld MLG Tsquared en StK tupac gespeeld die we gelijk speelde op Burial mounds..

    Waren altijd de leukste potjes tegen die bekende lui omdat je toch altijd van ze hoort en ze ziet staan in de leaderboards. Maar winnen lukte jammergenoeg niet altijd :).
     
  18. I TriTon I

    I TriTon I Guest

    /Mod Eigenwijze kleuter...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2006
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: Stuur die mod die dat heeft gezegd even een PM en vraag daar om uitleg. Hier een bericht opstellen die iedereen kan lezen heeft weinig zin en geeft je alleen nog maar meer kans op een ban.

    sorry voor offtopic btw.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2006
  20. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Jow don Ga je die Naam gebruiken als nieuwe Account ?? En wanneer ga je die maken ?? _0/

    L2k :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina