@masterspy: Hiervoor was ik anders? Nou neej hoor, ITS THE SAME ME\o/ Enige wat jij denkt dat anders is is dat ik gewoon fa2(grap) maak met Shinto/gho5t/Forreal/Champ ''xbc aapiejs''. Dat deed ik niet met jullie niet! Maar dat is omdat jullie dat allemaal niet snappen wat wij zggn (soort van ''straattaal'').
En op live ben ik altijd al een b!tch geweest naar iedereen die me niet aanstaat. Jij dus! Van begin af aan heb ik normaal gedaan tegen je, maar hoe jij praat over mensen daar wordt ik para van! Hier ben je stil en zeg je nix, terwijl ik met me grote mond gewoon iedereen afkraak! Zelfs over je clanmaten zat je altijd te zeiken! Zeg maar niet dat het niet waar is, waarom zou ik het verzinnen
! Je praate altijd uit de hoogte over je zelf, maar maakt niet uit albino! Wees gewoon stil en get out my way!
En kom niet praten met je ownen, je hebt een keer gewonnen op mijn host. Nou koop een taart en vier het:b: Ik span me niet hoor... Je zal niet de eerste zijn en ook niet de laatste. Kan niet altijd zo prof spelen als jij natuurlijk he?
@shinto: Stil is!
Peace_0/
ps: moest ff mijn zegje doen, ik zal hier geen woorden meer aan vuil maken!
Klik om te vergroten...