Ziek, ik speelde inderdaat (te)veel maar ik heb het altijd leuk gevonden, en wat heb ik toch zitten balen toen jullie 24,25 waren met team skirmish met 1000 games
. Schatje ik had me level 23 met teamslayer na 120 games gespeeld te hebben. Ik vind het trouwens wel leuk dat jullie zeggen PRO
. Even serieus jullie deden het allemaal wel leuk en aardig maar jullie leide er gewoon aan, Halo 2 was gewoon een ziekte bij jullie, ik speelde het al veel maar als je het mij vraagt speelde jullie 2 keer zo veel dan ik. Ik heb het eigelijk nooit goed gevonden dat jullie 24,25 waren met team skirmish. De knakkerts waar jullie games van lieten zien een paar paginas terug lopen nou met dubbel needlers te schieten. Voor de up date ,, Kugh Kugh msg. Met je 'host programma', ik durf (wat een lef) het aantal uren om te zeten in geld met een wedenschap. Jullie speelde op dat 'hoge' niveau nooit off host met je 4 uur wachten in lobby
Trouwens nadat ik dit zo heb gezegt bedenk ik me de woorden van Masterspy alsof het vandaag was (de goede oude tijd)! Dat was het helemaal niet met je voor de update was het skill skill skill. Niet om te kutten maar het niveau werd pas echt omhoog geschroefd na de update. Goede oude tijd, 4 uur wachten in lobby WTF met je vierkante ogen. Ik weet niet hoor maar ik speel Halo 2 om te spelen. xxx de bink (maestro) thx Sh1n dit is me laatste post op dit forum._0/ voorgoed
Klik om te vergroten...