1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 9]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    oh is het meastro..? die is gewoon jaloers dat ie nooit zo'n pro zou worden als dat wij waren. Hij was nog erger verslaafd dan de meeste hier maar dat maakt niet uit. Ziek.

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het sowieso achterlijk dat je 4 uur wacht op een game alleen maar om je leven een beetje op te krikken in team skirmish. Ik speel liever games in plaats van te wachten voor een level.

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Candyman, leuk kloontje alleen ze zijn verboden, vooral omdat je ook nog eens een keer gebanned bent.

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    tja ik wou gewoon graag die 25 in skirmish krijgen.. toen hebben we een keer iets van 2 uur gewacht tot we die game eindelijk kregen. Nou ja fijn voor jou dat jij in die tijd 8 Dawn of the Dead games hebt kunnen spelen..

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zegt maar weer eens iets over halo 2 en MM. Level was belangrijker dan fun en een leuke speelsfeer. De enigste sfeer die in halo 2 heerste was haat. Ik spee l liever PGR 2 of Moto GP dan 4 uur op een potje halo 2 te wachten ja:thumbs: .

6. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziek, ik speelde inderdaat (te)veel maar ik heb het altijd leuk gevonden, en wat heb ik toch zitten balen toen jullie 24,25 waren met team skirmish met 1000 games :+. Schatje ik had me level 23 met teamslayer na 120 games gespeeld te hebben. Ik vind het trouwens wel leuk dat jullie zeggen PRO :lol:. Even serieus jullie deden het allemaal wel leuk en aardig maar jullie leide er gewoon aan, Halo 2 was gewoon een ziekte bij jullie, ik speelde het al veel maar als je het mij vraagt speelde jullie 2 keer zo veel dan ik. Ik heb het eigelijk nooit goed gevonden dat jullie 24,25 waren met team skirmish. De knakkerts waar jullie games van lieten zien een paar paginas terug lopen nou met dubbel needlers te schieten. Voor de up date ,, Kugh Kugh msg. Met je 'host programma', ik durf (wat een lef) het aantal uren om te zeten in geld met een wedenschap. Jullie speelde op dat 'hoge' niveau nooit off host met je 4 uur wachten in lobby :x Trouwens nadat ik dit zo heb gezegt bedenk ik me de woorden van Masterspy alsof het vandaag was (de goede oude tijd)! Dat was het helemaal niet met je voor de update was het skill skill skill. Niet om te kutten maar het niveau werd pas echt omhoog geschroefd na de update. Goede oude tijd, 4 uur wachten in lobby WTF met je vierkante ogen. Ik weet niet hoor maar ik speel Halo 2 om te spelen. xxx de bink (maestro) thx Sh1n dit is me laatste post op dit forum._0/ voorgoed

7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    lol alsof wij geen leuke sfeeer hadden? 8) maarja ik vind het zelf nu ook idioot hoor, maarja wat boeit dat nu nog?

8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke sfeer? 4 uur wachten met elkaar in een lobby terwijl jullie allemaal tv aan het kijken zijn. Lijkt me geweldig:{ .

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb altijd flink gelachen als blackdragon masterspy weer aant afzeiken was hoor :thumbs:

@ shianto je verhaal klopt voor geen meter.. 1000 games whahaha:lol:
    Ik was level 26 met ongeveer 150 games gespeeld..

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het deels mee eens. Maar aan de andere kant ging het niveau niet alleen omhoog maar ook het niveau van cheaten. Dat werd steeds beter:+ . Daarnaast speelde voor de update nog iedereen halo 2 daarna zijn een groot aantal goede spelers ook al afgehaakt.

11. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Spelers zoals? Hoeveel bekende team zijn er toen bijgekomen? Als je kijkt op de page van de rdkleague dan zie je dat er echt vies veel team zijn waarvan de meeste nog niet hadden gehoord voor de update...

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    lol volgensmij lees je zijn post verkeerd.. hij zegt alleen dat veel goede spelers afhaakte voor de patch, niks over dat er goede spelers zijn bijgekome

13. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    maestro ja:)

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar zit er ook iets soeps tussen, tussen al die teams? Niet veel_0/ .

Een hoop zijn er mee gestopt en spelen nu niet meer of nauwelijks. Niet gelijk na de update maar ook later. Ik ga geen namen noemen omdat ik anders sommigen benadeel of voortrek.

@jensss: Ik had het inderdaad over spelers die stopten en niet die erbij kwamen.

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    wat bedoel je nou?:confused:

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Maestro heeft dat gepost onder Shinaatje zijn account.

17. I TriTon I

I TriTon I Guest

Dus jij hebt de andere 850 potjes verloren? :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2006
  18. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    hoe komen jullie erop dat ik 1000 games team skirmish heb gespeeld.. :{

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Een ziekte 8)? Computerspelletjes speel je nog altijd voor je plezier en wat is er mis mee om dingen te doen die je leuk vindt? Ik bedoel om nou te gaan zeggen dat wij aan een ziekte lijden omdat we veel gespeeld hebben is zinsloos want je weet zelf ook wel dat je zelf net zoveel online was als dat wij waren. Maar dat durf je gewoon niet toe te geven. Misschien waren wij wel verslaafd aan dat spel maar iemand die 300+ pagina's aan games heeft kan mij moeilijk wijs gaan maken dat ik 2x zoveel gespeeld heb en jij niet verslaafd was. En leuk hoor dat je in 120 potjes je level 23 had, laat maar weer eens zien dat level en skills niet samen gaan.

En dat van die pro, dat bedoelde ik heel erg serieus. Ik wou gewoon jou even stangen, en dat is gelukt zo te zien. Want ooh ooh kom niet met pro aanzetten. Net alsof wij pro's waren? We waren niet slecht maar zo goed als al die amerikaanse tjappies zouden we nooit geworden zijn.

En Apu doe nou niet alsof jij nooit op een game heb gewacht want dat zal heus wel een keer gebeurd zijn. Net alsof wij de hele dag uren voor de tv aan het wachten waren.

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad bijna nooit gewacht aangezien ik niet wachte op host in stap 2.

En je snapt toch dat je geen pro mag zeggen bullet. Maestro is de enigste Nederlandse pro. Dat heeft hij toch al zo vaak laten horen via messages en in lobby:lol: .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina