1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 9]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ja, alle ... miljoen mensen die nog halo 2 spelen hebben een team/ of zelf uitgevonden hoe ze host kunnen stelen via zone alarm. Dus het is niet echt een verbetering geworden:).

2. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    treu. en je kan bepaalde ip in programma zetten zodat jouw team blijft en de rest gebood word. je kan wel een ban van 1 tot 2 weken krijgen voor dat (alleen matchmaking)

3. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Enkele dag niet gepost en er zijn alweer 5 blz verder=( Allemaal gelezen, maar kwam weinig zinnigs in voor;) Verspeelde tijd:9 D8 laat ik maar wat waarde toevagen aan het forum om er wat over te zggn:b:

Wie denkt dat Halo 3 een verbetering word? en in welk opzicht?

4. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    verbetering in multiplayer, servers kiezen, meer zoals bij de pc ipv matchmaking dat kapot werd gemaakt. en in de singleplayer geen cliffhangers meer plz. betere balans in wapens vooral. bij de pistol was het toch wel meer skillzzz. je kon het of je kon het niet. meer soorten wapens, meer voertuigen, diegene die beloofd waren.

Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  5. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik hoop dat het teamkillen en zelfmoord plegen wordt aangepast. Bijv. dat je na 5 suicides of TK's wordt gekicked van het potje.

En ik hoop natuurlijk dat het energy sword een levensbalkje krijgt, net als bij de Halo2 campain.

Rumble showers mag van mij ook wel oprotte, dat was pas kansloos!

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat halo 2 nog meer voor de massa wordt. Er komen wss nog meer wapens zoals brute shots enzovoorts die niks toevoegen. Maar gewoon voor de nieuwigheid. Daarnaast zal halo 3 wel op de graphics gaan hangen. Mooie levels maar daar houd het dan ook mee op. Ik hoop dat ze gewoon een leuk main wapen kiezen waar je skill mee moet laten zien en dat ze de auto aim afschaffen. Daarnaast is servers kiezen wel al een hele verbetering. In RTCW werd ook met dit principe gewerkt, dat is fantastisch. Dan kun je zelf gewoon een goede server joinen. Je krijgt dan natuurlijk wel weer boosters maar goed.

7. Candyman

Candyman Guest

Hier ben ik het weer niet mee eens. Ik vind matchmaking een van de beste uitvindingen op online gebied, ik ben bang dat je dit stysteem steeds vaker zult gaan zien .\o/ \o/ Verder denk ik dat er bij deel 3 idd weer helaas aan de massa word gedacht. Maar door de laatste updates krijg ik wel weer een beetje hoop dat er een control wapen in de game zit. Bungie moet van deze game een uitdaging maken voor de gamer. Hier mee bedoel ik dat het een beetje moeilijk is om er goed in te worden. En van het server kiezen vind ik opzich een beetje jammer, ik zie al alleen fans van me voor die me willen joinen.
    :b: ziek

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2006
  8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta al klaar om Candymans server te aanbidden...\o/
    Ik denk dat ze wel weer een beetje terug gaan naar halo 1, ze hebben niet voor niks overduidelijk zo'n assault rifle in dat filmpje gestopt. Ik denk dat er wel een paar nieuwe wapens zijn, maar vooral de halo 1 wapens die weer terugkomen. Van mij mogen ze dual-wield er uitslopen, dat voegde toch niks toe en de dualwield wapens zuigen toch allemaal ballen:) In de multiplayer moeten ze no-scope medals toevoegen:p en de levels moeten allemaal de kwaliteit van lockout hebben:)

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ooit met het systeem gewerkt? Werkt perfect. Servers waarop gecheat wordt die join je gewoon niet. En er zijn meestal genoeg (Scandinaviƫrs) die een geweldige verbinding hebben, dus ook een fantastische server.

No-scope medailles|:- . No-scope is gewoon heen en weer sweepen met je sniper en toevallig op het juiste moment je trigger loslaten. No-scopen is puur geluk, je kunt het alleen wat makkelijker maken door een goede aim op hoofdhoogte te hebben.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2006
  10. Candyman

Candyman Guest

Ik heb SOF 2 Goldedition gespeeld geen geweldig spel maar het werkte wel op deze manier. Ik vind dat Bungie een goede taak heeft volbracht om matchmaking en customs met elkaar te schijden. Ik vind dat ze dit ook bij Halo 3 moeten doen. Alleen zullen er wat problemen moeten worden verholpen die helaas match making verneuken. :x
    :b: zuiver

11. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    weleens de halo 1 demo op de pc geprobeerd? dan zie je al vantevoren of er gemod wordt ofzo, door de naam in de server of ook op xbc. het ligt dan dus totaal aan jou of je de game dan joined of niet. matchmaking is wel ok, maar de reden waarom niet is vanwege al de host force etc. maar dat verhaal kennen we onderhand wel.

12. Candyman

Candyman Guest

Als ik een beetje een fatsoenlijke maat join weet ik dat ik op deze custom ook niet gemod zal worden en ik weet ook wanneer er een goede pot FFA word gespeeld. Match Making moet erin blijven en het moet een verassing blijven tegen wie je speelt anders wordt het wel heel makkelijk.

13. Champion

Champion Guest

vind ik ook, matchmaking mag van mij blijven.. zonder levels zou ook tof zijn.

of niet dan masterspy :b:

14. Candyman

Candyman Guest

8)
    Zonder levels zou ik ook wel kunnen leven(l) maar het voegd wel wat toe aan de game. Ik heb liever dat ze het erin houden. \o/
    :b:

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    1-0:+ .

16. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou em zijn dan een rank zonder level. dan zou het ook voorbij zijn, dan hebben de cheaters ook niks meer om voor te cheaten bijv. want ze doen het alleen echt maar voor dat symbooltje.

17. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik weet wel waarom ze cheaten, ook in games zonder ranks. Laat mij het uitleggen:

Ik heb een mattie van school, die CS 1.6 voor de lol speeld, soms met cheatz (ben ik dus tegen). Ik ging een keer met m mee, we speelden van CS, en hij zette de cheats aan (aimbot, wallhack). Na een tijdje mocht ik het proberen. Ik ging, zag via wallhack dat er binnen een paar sec. een kerol om de hoek kwam, nam een mooie positie in en BLAM! headshot. Dat voelt goed. Het voelt gewoon lekker om met 1 schot, zonder moeite al die kerols neer te blasten.

Nu na een half uurtje, werd het saai. Ik hou er gewoon van om me ergens voor in te zetten, anders is het niet uitdagend, en dus niet leuk. De vriend waarbij ik was, had dit gevoel allang niet meer, hij was zeg maar "afhankelijk" geworden van het cheaten. Ik echter, zette graag mijn aimbot weer uit.

Ik hoop dat dit verhaal niet verkeerd wordt opgevat dat ik een cheater ben, want ik ben er net zo vel tegen als 99% hier op XBW.

18. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen cheaten gewoon omdat ze niet goed zijn, en met cheats wel. Ze worden vaak door iedereen uit de game geboot omdat ze te slecht zijn. Dan gaan ze maar cheaten om ook een goede rank te halen. Daarbij komt nog eens dat deze mensen geen leven hebben en alles voor hun game over hebben. Het is gewoon zielig als je in een game cheat meer niet.

19. Towel

Towel Guest

Hey Biba, zullen we samen eens gaan oefenen? Dan krijgen we het samen goed onder de knietjes:): .

www.planet.nl/~3ms/doubleshot4.avi

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaaa ik zie ze idd al een cliffhanger doen in het laatste deel|:- :+
    ik hoop dat ze vooral zoals nu met team hardcore echt een goed basis wapen nemen waarmee je altijd kans hebt.. net zoals pistol in halo1
    en wat minder auto-aim mag ook wel.. schrok me dood toen ik effe unreal championship 2 deed en toen weer halo2:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina