1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] The Live! Experience [Deel 9]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II Gh0sT II

II Gh0sT II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Graveheart

Raad eens? Je post is ge-edit.
    Nog eens zo'n grote waffel tegen een mod en je kunt een weekje zonder XBW.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2006
  2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Blijft leuk om die WAAATTTTT! van nemo te horen:b: .

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is nog een filmpje van jens die een runnin riot maakt in Halo1. Is van vanmiddag tegen Dr Unreal en iemand die nog geen deuk in een pakje boter kon schieten :)(en nee ik was het niet want ik speelde samen met jens :thumbs: ).

4. Towel

Towel Guest

Apu, ik wil alleen Biba laten zien in hoeverre ik um beheers, wij gaan samen oefenen toch biba? En volgend jaar inderdaad bij elkaar op school:) kunnen we samen huiswerk maken en over de gangen lopen\o/

Haha unreal is wel slecht:) ik herriner me nog toen k voor het eerst tegen jou en jenss halo1 deed, k had gelijk ook een running riot oid:) Maar jenss is nu wel reep in halo1. Kondig een x aan wanneer jullie gaan halo1en!

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2006
  5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Unreal slecht? =( =( =( Hij is echt wel 1 van de betere vind ik hoor. Hij heeft altijd een goede host en met sommige mensen echt wel goede teamplay. Kwam denk ik meer door die teammate van hem want die speelde het volgens mij voor het eerst :emo: .

We doen meestal zo rond een uur of 17/18 wel een paar potjes. Ik heb nu alleen tijd in de avond want ik moet leren in de middag voor mijn examens. Maar je kan als je zin heb gewoon hier een bericht neer zetten dan komt er meestal wel iemand opdagen.

_0/

6. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de levels wel vet die ja kan halen in MM maar van mij mogen de levels wel weg hoor. Ik vind het leuk om een hoog level te hebben maar ik hecht er nu niet meer zo veel waarde aan:9 :9

7. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Tja opzich heeft zo'n level systeem wel wat. Je hebt tenminste het gevoel dat je ergens voor speelt. Jammer alleen dat die cheaters het zo hebben vernaggeld. Ook waren er wel wat andere puntjes die ze moeten verbeteren, zoals dat host krijgen enzo. Van mij mogen ze het er in Halo3 zo weer in stoppen hoor, ik vond het altijd wel iets hebben. Als je MM krijgt zonder level systeem krijg je net zoiets als team-trainig. Speelde daar iemand serieus? Nee..

8. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten het zeker er weer instoppen. Want de kans dat er cheaters zijn zal wel weer groot zijn maar je hebt nu de optie op de 360 dat je een bad review kan geven aan die persoon als die zou cheaten en dan is de kan 1 op 10000000000000 dat je hem weer tegenkomt
    Lang leve microsoft, lang leve de 360 :p:D:p:D

ps: binnenkort weer ff kameo co-op doen moeten ff de laatste 2 levels uitspelen

Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    haha jens schreef runnin riot verkeerd xD

thnX bullit \o/, en ik merkte wel wie de gast was die nog geen deuk in een pak je kon schiete ;), want er ware 2 situaties waar hij dood had moete zijn :eek:, maar zate ook lekker kills tusse (dus petje af voor Jens :thumbs: )

10. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was dus gister weer ff 30 minuutjes halo 2 aan het spelen en ik was dus benieuwd over hoe die shinato wel zou spele, dus ik daagde hem uit in zon custom en we deden 2 vs 2 tegen hem en Psychokid, (ik was met me broertje) najah het enige wat ik dus deed was rondlope, en beetje lope te zeuren over mn aim, want die ZOOG echt maar toch hebben we het niet slecht gedaan, wij hadden geen teamwork en ik hoorde shinato en psychokid alleen maar tegen elkaar schreeuwen... P3 ROOD5 AARGBGHHHHH>...#&^%$

Kijk hier voor het resultaat 8)
    Shinato is poep, psychokid is beter :thumbs:

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=stats&gameid=486564875&player=ReignofChaoz NL

11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jeeeh deden ik en masterspy het beter\o/

was ook wel droog met die clanmatches, he nemo?:):

12. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    jamaar ikke had meeeer aaassiiist en en minder deaaths:):

je kan me toch niet beoordele van 1 game:'-(
    kom wat vkr met me spele:): :b:
    en jullie waren beide host:9 :9

Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  13. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

wel jullie host :thumbs:
    was niet echt slecht maar kon van p3 niet naar c3 schieten met 6 shots jullie liepen gewoon door alsof er niemand schoot:p

14. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar jullie hadden eigenlijk wel met meer moeten winnen, ik bedoel masterspy en niels konden zelfs dikker van ons winnen dan jullie, en dat terwijl ik hier alleen maar hoor dat jullie zo "pro" zijn en 24/7 spelen O-)
    Ik heb al iets van 5 maanden niet langer dan 2 uur Halo 2 gespeeld en als ik het speelde dan was het meestal voor de grap. en nog ff over dat c3 enzo ik heb geen flauw idee wat dat is dus je hoeft mij niet te vertelle dat je niet van p3 naar c3 kon schieten want ik weet toch niet wat dat is :+

ik vond het iid ook erg grappig dat nemo best boos werd omdat niels team slayer was gestart en dat we toen tegen standbyers moesten :D
    Nemo vet trippe :+ :b: :b:

15. Towel

Towel Guest

Hebben Masterspy en Niels ook op midship gespeeld? Want op midship heeft de host hele grote voordeel. P3 is bovenop dat hokje en C3 is bovenop waar carbine ligt.

16. PsYcHoKiD

PsYcHoKiD Guest

zowiezo was het midship best wel host map
    en we speelde rifles:cool:

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje teamwork merk je niks van dat hostvoordeel.

18. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom konden masterspy en niels dan wel van ons winnen op onze host, en trouwens we hebben 20mb download en 2 mb upload nu \o/ dus geen gezeur meer van : jou host zuigt (majah dat waren meestal kamachi en lippi):+
    Maar psycho goed gespeeld maar over 5 maanden verwacht ik meer van je _O_

PS: Die BXR trucjes of hoe the fuck ze ook heten zijn echt super irri ik kan ze niet en toch heb ik het aardig gedaan tegen jullie vind ik :b: :b:

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hoef je eindelijk niet meer in te bellen:b: ?

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina