1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Tips & Tricks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 12 nov 2004.

1. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Okay, ik kom maar niet verder en heb ff jullie hulp nodig. Oh en voordat jullie roepen dat ik hem nog steeds niet heb uitgespeeld; ik heb ook nog andere dingen te doen... ;)

Ik zit enorm vast in het level Inside Job. Ik ben nu net naar buiten geweest en heb een aantal vliegertjes, een elite en nog wat andere gastjes gekilld. Volgens een walkthrough zou ik een deur in moeten gaan. Ik heb die deur gevonden, maar die is en blijft rood, dus dicht. Wat nu ?!?

Ik heb het helemaal gehad met die stuk en zou graag weer verder willen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...

2. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je misschien ook de subname van de Inside Job want ik heb hier de official guide en er staat waar je heen moet maar ik snap niet helemaal waar je bent...

3. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan nergens een subname ontdekken. Mijn objective is nu "Follow the Prophet of Truth to the far tower". Het is een open ruimte met zo'n zwevende watchtower...

Check anders http://www.bellaonline.com/gaming/w/halo2/walk_6a.html . Ik ben bij het gedeelte:

Eventually you reach an outside area. This is tough. Kill the elite with a sword then go right and jump in the beam to go up. Snipe everyone from here. When they're dead, go forward and right, and along to the door. Go in to hear that the covenant is destroying their own ships. checkpoint.

De deur heb ik gevonden, but I can't go in...

Ik hoop dat je me kunt helpen, want ik ben behoorlijk wanhopig :)

4. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is heb je nu 3 aanvalsgolven uitgeroeid, iedereen is nu dus dood in die kamer waar je nu staa. Je loopt nu gewoon naar de uitgang en daar moet Cortana in een filmpje alle deuren opendoen.

5. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben een tijd binnen geweest en ga nu dus via een deur naar buiten. Maar als ik buiten alle bad guys heb gekilld, kan ik nergens verder.

Het is dus een open ruimte met een zwevende outpost en allemaal van die pods waar guns in zitten. Er zit ook het nodige niveauverschil in. Op de bodem is wel een deur naar een nieuw gebouw, maar die is rood (dus op slot) en gaat ook niet open...

Als ik door de deur kom, staan er twee mannetjes. Degene met het zwaard wint altijd en met headshots is ie eenvoudig te killen. Aan de linkerkant staat een mannetje met een sniper gun en zo'n pod met allemaal sniper guns. Helemaal beneden vliegen een aantal gasten en loopt er een elite. Aan de rechter kant staat de vliegende outpost met een sniper daarboven.

/edit:

Helemaal aan de andere kant van deur waar je de open ruimte inkomt, staat ook een sniper. Daar is ook een deur die blauw is. Maar als ik er voor sta, dan geeft ie wel het geluidje dat de deur open gaat, maar er gebeurt bar weinig.

HELP!

Laatst bewerkt: 17 jan 2005
  6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz, toch nog best lastig om in te schatten waar je nu precies bent, loop eens langs alle randen om te kijken of er misschien niet ergens een pad is waar je nog niet geweest bent (heb ik een aantal keer gehad O-) ) want het gedeeltje waar je nu zit komt een paar keer voor terwijl je dan wel verver in het level bent.

7. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Het heeft even geduurd, maar ik ben eigenlijk verder. Ik had een hoekje over het hoofd gezien |:- |:-

In ieder geval erg bedankt voor je hulp!

8. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok graag gedaan, suc6 met de rest ;)

9. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Dit past in het HELPDESK

:)

10. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, als je de wannabe mod uithangt doe het dan goed, de titel van deze thread is TIPS en TRICKS. Deze thread staat gewoon goed tussen Game Help / Cheats en Jeruzame vraagt gewoon om een tip dus ik weet niet waarom je die post er neerzet (ws verveelde je je ofzo) maarja laten we gewoon weer ontopic gaan ok.

11. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    ahahha hij bedoelde het goed lord :9 hhehe

12. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik bedoelde het goed :eek:

sorry:p maar ik gev een site hier

/Mod spam

we zijn all bezig met een nieuwe _0/

:cool:

13. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    OK, je bent dus van de TDW clan, wat is je xbc nick, ik ben van de xbw-clan nl XBW The_Lord, wij hebben ook een site.

/Mod Spam

14. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oei, grote spelfout in de mainpage. Xbox Wold? Plak daar nog maar even een r tussen. (het gaat wel om vertegenwoordigers van deze grote site :+ )

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jongens er wordt hier niet gespamd, geen links naar clansites of wat dan ook. Daar is deze thread sowieso niet voor bedoeld.

Dus weer on-topic en geen spam meer.

16. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waar kun je clan matches dan wel posten ??? :confused:

Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  17. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    sorry darkwing :'-(

maar ehm er zijn reuze veel truckjes echt waar het is cool om met de banshee op de top van headelong te komen *)

18. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok darkwing, my bad heb ik het spambeleid verkeerd begrepen.

btw. kan iemand mij uitleggen hoe je dummiet, ik weet dat je elite moet zijn en als je uit een warthog stapt op B moet raggen, maar dan ???

19. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt het zelf al gezegd dan dummie je :D ;)

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de headelong?

Deel Deze Pagina