1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Tips & Tricks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 12 nov 2004.

  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Headlong is een van de grote levels...
     
  2. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn al die skalleten kopjes in levels heb er een gevonden in het level dat je op aarde bent maar wat zijn dat voor dingen.
    en zijn er meer van dat soort dingen
     
  3. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor skalleten kopjes bedoel je. HOe zien die eruit ?? ik heb er namelijk geen een gevonden. :confused: in het hele spel niet
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    In ieder level vind je er een dacht ik. Ze geven je een soort bonus. Met de een zie je geen wapens in beeld etc. Er is vast wel ergens een lijst te vinden met alle skulls. probeer www.gamefaqs.com eens.
     
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Die skaletten kopjes vindjes boven in levels
    daar moet je achter zien te komen waar je op kan springen en boven op huizen of bomen liggen ze.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    voor de duidelijkheid: in het 1e level op aarde moet je op de TL-Buis voor je springen als je eerst die ene Grunt neergeknalt hebt. dan kan je door te springen en de bukken op een dak. als je dan een smalle donkere gang ziet ligt daar een skull
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en als je die pakt zie je je wapen en je crosshair niet meer. En verder ook niet meer hoeveel ammo en grenades je hebt. Dus alleen als je schiet het vuur. Verder niks. Het is wel lollig. (Voor 20 seconden dan)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ja, het is echt k*t als je aliens moet neerknallen met lucht en vuur...
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je ziet wel geen r**t meer. Alleen dus het vuur als je schiet. Verder hebben we er nog geen ondekt.
     
  10. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel eentje maar die heeft dezelfde werking..
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar dan? Want in elk level blijkt er een te zijn.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    level 1.. doe alles totdat de kerel in het wit komt langs lopen, w8 zo'n 5 min totdat tie zegt ''Would help if I said please'' Loop dat de lift in en ga de metro in als je dan rijd kom je aan in een ruimte waar 2 doosjes staan (direct de eerste open ruimte zeg maar) op de doosje ligt dan een schedel..(legendary) Wat tie uitvoert geen id want mij lukt het niet op hem op te pakken. Volgens mij dient het ook nergens voor.
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij al die levels staat Legendary. Bij Outskirts ging het gewoon op Normal. Mischien is dat het enige level.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat is het ook...bij alle andere moet je Legendary gebruiken
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's wel jammer. Maar sommige zijn echt nutteloos. Ze hadden beter je infinte ammo kunnen geven. Zou lekkerder zijn.
     
  16. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb eigenlijk een hele simpele vraag en wel de volgende:
    Laatst heb ik ge-multiplayered met Halo en wel met zijn tweeen in een arena op 1 tv.
    Nu zag ik dat het beeld gesplitst is door een verticale lijn in het midden van het scherm. Nu vind ik het veel prettiger om net als in de eerste halo de split-screen juist in de breedte te krijgen. dus als een horizontale lijn in het midden van het beeld.

    Nu heb ik overal in elke optie gezocht, maar nergens vind ik een manier om dit te veranderen. Dit, terwijl bij mijn broer de splitscreen standaard op horizontaal staat. Kan iemand mij hiermee helpen???
     
  17. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    In Je Xbox instellingen (je weet wel, zonder cd'tje aanzetten.), zet hem naar breedbeeld (of was het nou andersom?)
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een skull gevonden in het lvl dat je in een stad komt eerste stad lvl:)
     
  19. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    @GForceGTI: Thanks! Daar had ik nou nog helemaal niet aan gedaan, dacht dat dat gewoon in het spel te regelen zou zijn.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    wow, ik heb nog een vette trick.
    Zanzibar:
    er zijn van die tonnentjes die licht geven en kunnen ontploffen bij dat grote gebouw.
    als je een paar van die tonnetjes in een rij legt (stuk of drie) (meer als je overshields heb) en dan een Warthog erop te zetten. als je dan een granaat eronder gooit en instapt vliegt de Warthog de lucht in en kan je met een beetje geluk op het dak komen
     

Deel Deze Pagina