Het is jou droom ik bemoei me er niet mee maar denk toch na. er staat toch ook duidelijk onder that het nep is en dat je dom bent als je het geloofd maar voor de mensen die voet bij stuk houden dat ie over 3 dagen uitkomt DROOM LEKKER VERDER.
Ok, ik sluit dus vrede, dan begin jij. WAAR STAAT IN HEMELSNAAM DAT IK DIT GELOOF ????????????????????????????? LEES EERST VOORDAT JE WEER EEN ONZINLOZE POST ERBIJ ZET. EVEN DE REST LEZEN.
pfff....rustig, rustig....maak je niet zo druk joh, het is zaterdag iedereen mag lekker zelf geloven wat hij wil geloven....wij kunnen hem niet Dwingen om te geloven dat hij niet dinsdag, maar de 11e uitkomt in november...wij zullen ook niet terleurgesteld zijn en hij wel, nadat hij dinsdagochtend voor de winkel erachter komt dat we allemaal WEL gelijk hadden....maja laat die gast lekker dromen en doe allemaal niet zo moeilijk... (slapen de mods ofzo? , wel leuk dit 3-) )
ik ben het helemaal eens met FabianNL dus doe dat slotje en snel (hé,rijmt ook nog eens ) Edit: Ik heb net ergens gelezen dat dat een demo van de mulitie player mischien wel kan.Dat zou ik gewelig vinden,Iedereen is te vreden tot november,En bugie snijd zich niet in de vingers omdat ze niets van de verhaal lijn uitgeven
Het zal zeker de 24 ste niet zijn, en wat ga jij dan doen , je excuses aan ons allemaal geven omdat je loze geruchten op de site hebt verspreidt _0/
Goed nieuws wordt gauw aan genomen. Maar we kunnen beter dit topic sluiten voordat dadelijk iedereen ruzie heeft. Met elkaar.
Whatever... de mods zijn nogal afwezig de laatste tijd. Waar zijn ze echt? Allemaal tegelijk op vakantie gegaan zeker? (BTW, yay, 100th post *) )
Nou het begon volgens mij erger te worden toen The Game Master mij een paar keer afbekte (jongens nie door denken). En zo ging het verder. Maar ik hoop dat dat allemaal weer goed is. Tussen mij en The Game Master Een gerucht is meestal niet waar (zeg niet dat het nooit waar is want sommige zijn wel waar) maar die zijn er om neer gezet te worden en hij wou denk alleen maar weten wat wij er van d88
Het is een beetje begonnen idd tussen DragonballZfaN en The Game Master....en daarbij kwam ik ook nog doordat het voor mij leek dat niemand naar me wilde luisteren [zielige ik]
pfff.....maar een KLEIN beetje off-topic....boeiend!!! kunnen gesprek ook vervolgen in een chatroom, daar is het meer gepast
Het is niet voor niets dat iedereen hier op een slot wacht. Edit: En als iemand hier in een chatroom moet gaan zitten ben ik het. En eigk niet zo zeer de rest. Ik post nogal heel veel [nutteloze posts] in de thread.
vind dit wel eigenlijk een hele lollige topic geworden alleen moet weer een beetje feller hier worden, The Game Master is een beetje te rustig geworden
lollig? ach, als dit gedoe binnen jouw soort humor valt ennuh: Oeh, nu ben je stoer . Anyhoo, gek he dat mijn post-count lager is als ik 5 dagen weg ben geweest _0/