Halo 2 to be released 8/24! Confirmed!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuxxeR, 21 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    hmm we kunnen t wel weer wat feller maken hoor....als de mods hier toch nix tegen doen... *) ...jij, fabian, met je lelijke krab...pff krabben in je avatar zijn echt voor mietjes :mad: :mad:

8)

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Nou ik post nie veel maar als ik post is het wel nutteloos. :p

Ja het is lollig maar kunnen we Game Master er voortaan uit laten tenzij hij zelf nog ruzie wil maken maar dat lijkt me niet. Anders ga jij toch verder zoeken naar ruzie ;);)

3. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien de release van Marathon 3 (serie roeleerde zwaar op de mac _O_ ) voor de xbox :9

4. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    loool, we hadden geen vredesverdracht gesloten hoor ofzo :p
    maar je snapte wel wat ik bedoelde dacht ik maar als jij het dan anders wil jij je zin. Hier de verbeterde versie

Stomme aadsjaak,
    Omdat het te stom voor woorden dat jij met deze onzin aankomt en blijft volhouden dat het wel eens waar kan zijn, ook wanneer iemand je er op wijst dat er gewoon ergens onderin de site staat dat het bullshit is. En dan ook nog met je zielige wat als ik gelijk heb aankomen. Dan slaat deze thread ook nergens meer op want je baseerd dat (dat halo op 24 aug uitkomt) iig niet op die site want daar staat dat het bullshit is.

5. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    My thoughts, well, sort of...

Anyhoo, kunnen we dan niet gewoon net zo goed deze thread als bullshit labelen en gewoon sluiten? Dat, of gewoon ophouden hierover te praten want het is toch (zoals jij zelf ook zegt) bullshit allemaal.

6. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ach het is wel lekker voor je post teller :D

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    gaat het je alleen maar om je post tellertje?? aub mod als je deze closed haal dan ook alle post counts weg

8. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ik geloof dat ilovebees.com een stunt van Bungie/Microsoft is.
    Waarom: omdat het lollig is, en het is een enorme comerciële stunt

2. Bungie ontkent dat Halo 2 op 24 Augustus komt, natuurlijk, wat gaan ze doen? Zeggen "Ja, Halo 2 komt op 24 Augustus, maar jullie mogen dat nog niet weten!" Kom nou zeg :+ Zelf geloof ik niet dat Halo 2 op 24 Augustus komt, want iedereen is al voorbereid op 11 / 9 November, en die tijd van het jaar zullen ze meer verkopen. Maar het is niet omdat Bungie het ontkent dat het waar is. Begijp wel dat Bungie mee in het complot kan zitten.

3. Heeft Bungie ontkent dat er 24 Augustus nog meer komt als alleen de OXM Special?

4. Ik moet bij The Game Master gedeeltelijk aansluiten. Ook al vind ik dat hij overdrijft en dat hij erg opdringerig word naar gelang hij meer post, maar toch hoeven jullie hem niet uit te maken voor dom/stom/... Uiteindelijk weten we nog steeds niet wat er 24 Augustus komt. Het is zijn standpunt.

5. Ik moet me ook gedeeltelijk bij de rest aansluiten. Ook al vind ik ze te ver overdrijven in het verdedigen van het standpunt dat het niet zo is. Als hij dat denkt, dan laat je het hem denken. Als hij niet luisterd, dan maakt het toch niet veel uit?

6. de site is inderdaad fake, mede-bewijs die tekst onderaan, en mede-bewijs dat het zo'n kleine site is. Bungie zal zoiets nooit bevestigen, en zeker niet voor een kleine site dan!

7. Laat ons nu in vrede verderwachten, 24 Augustus komt volgens mij wel wat moois _O_ Ook al is het niet Halo 2 :9

9. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Damn wat een iritante opmerking, sluiten deze thread helemaal als er zo over wordt gedacht, dat het leuk is voor je post teller!!!

Het is onderhand wel duidelijk dat dit bericht een paar maanden oud was, degene die het bericht als feit aanneemt mag zich een echte MORON noemen, net zoals de maker van het bericht al vind, stel dat hij uitkomt de 24ste wist de host van de site ook van niks en ben je alsnog een moron omdat je iets gelooft wat pure onzin is!

10. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    rustig gast kan je niet zien --------> :D <---------- Dat betekend voor het geval dat je het nog niet wist dat het een GRAPJE is.Maar natuurlijk zijn er hier mensen zonder humor :+ en inderdaad waar blijven die mods....Normaal zijn ze er sneller bij dan je halo kan zeggen.Met andere woorden deze threat is nergens meer voor nodig

11. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Lol mensen, gister was ik BA aan het spelen en komt die ''game master'' de server binnen. Dus ik zeg zo dat hij echt dom is dat hij dat gelooft. Whaha rent ie gelijk jankend uit de server 8)

12. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    *staat gelijk op uit bed en ziet dat deze topic nog nie is gesloten*
    *staat met grote ogen en open mond te kijken*
    *en reageert*
    Dat vink zielig voor game master hoor dat je hem weg jaagt

13. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    _0/ _0/ hallooo mods?

14. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Of ze zijn ziek of ze slapen nog of ze zijn op vakantie of ze zijn ergens waar ze niet moeten zijn.
    Maar in iedere geval niet hier.

*denkt nog dieper na*

Nou volgens mij zijn ze er wel maar liggen ze nu allemaal dubbel van het lachen en hebben zich nu in een coma gelachen zodat ze dit niet kunnen sluiten..

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Alweer z'on achterlijk topic! Ik zou soms denken dat mensen geen leven hebben en maar aan één ding denken: halo 2. Get a life! Wacht nu eens rustig af man!

16. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    3-) Nou Volgens mij is dit topic alles behalve nog Halo 2 *) :+ *)

17. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    en nog geen slotje :D

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee falcon, ik heb wel meer het idee dat jij het serieus doet om meet posts te kunnen krijgen, waarvoor mag joost weten want als je 200 post heb voel je je echt niet beter ofzow hoor, ik denk serieus dat jij dit niet als grapje bedoelde nee, en nu nog niet

19. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    weet waarom er geen slotje is, voor dit onderdeel is er geen Moderator misschien daarom

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn toch wel andere thread's gesloten en ik neem aan dat er wel een mod is die hier post en zelf geïnteresseerd is in Ilovebees dus die zou dat vanzelf zien...

Edit: Orcrist is er nu wel :)

Laatst bewerkt: 22 aug 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina