HOU IN DE GATEN Pox add alleen zijn eigen fplayers die in zijn poule zitten Dark Cloud add alleen zijn eigen players die in zijn poule zitten Dark Duff add alleen zijn players die in zijn poule zitten Masterchiefje add alleen zijn players die in zijn poule zitten Hou in de gaten in welke poule je zit
ff offtopic : @ darkcloud en pox : heel leuk dat jullie zoiets organiseren met prijzen,zulke mensen hebben we nodig in de xbox community !
eigenlijk ben ik degene die organiseert,hij zit bij mij in de klas en wou wel helpen maar het enige wat ie eik heeft gedaan voor nut is hosten. Dank je Darky voor je tijd om te hosten' Dank je Bony met je compliment
op zatercag kan k wel maar vrijdag waarschijnlijk niet ik stuur wel een voice message naar darkcloud99 als ik niet kan
Waarschijnlijk zal de poule van Dark Cloud99 ook naar zaterdag worden verplaats omdat hij een feest heeft Mijn poule gaat op vrijdag door en er zijn nu dus 3 voorrondes op zaterdag en 1 op vrijadag, Hou het effe in de gaten bij wie je zat
Het spijt me heel erg maar ik zie net dat ik niet mee kan doen, ik heb nl een oefenwedstrijd met waterpolo a.s.vrijdag om 18:30 en ga het nooit redden om optijd thuis te zijn, dus geef mijn plek maar aan iemand anders /edit als darkcloud's zijn voorronde poule zaterdag word gespeeld kan ik wel meedoen dus schrijf met toch maar niet uit