ik kan niet op zaterdag dus kan je er voor zorgen dat ik in de groep kan die op vrijdag is. alvast bedankt
alleen ik ( pox ) is op vrijdag en rest op zaterdag als iemand wilt ruilen moet ie maar pm sturen dat die 2 dan gaan ruilen Succes morgen allemaal..!
Ja als iemand contact met hem heeft wil ik hem er ook wel in pleuren Lijkt me een ware uitdaging om tegen de beste gamer van NL te strijden,Zeg nu is zelf, Het is uber goed al ben je in meer dan 5 games nederlands kampioen en sommige zelfs Wereldkampien. Ik denk dat ik fan ben
Mowah, je kan het aan Alex V vragen, die kom ik ook wel eens tegen op Live en is heir wat actiever in 't forum btw: ik moet dus morgen(zaterdag) om 7 uur? Liefst vrijdag, dat zou me beter uitkomne, maar morgen zal ik proberen of 't lukt
pox : dark duff zijn username bestaat niet op live, darkduff wel,maar zijn friendlist zit vol,wat moet ik nu doen ? beter reageer je snel =]
stuur tuur gewoon ff een voicemessage die gast is dagelijks op live /edit welke map gaan we eigenlijk doen?
ik gok op lockout maar beavercreek is ook heeeeel vet (was mn favo in 1 en hij is nog steeds heel coel)
ik stuur wel een message naar darkduff* zodat ie jullie erin laat De map is totaal onverschillend want anders kan je practicen Ik doe gewoon een map waar ik dan zin in heb... Als iemand tuur zn gamertag hier wildt vermelden zal ik proberen iets te onderhandele
nouw leuk dat er niet op mijn berichten word ge reageerd ik had er gister 1 geplaatst om te vragen of jullie mij konden plaatsen voor vandaag maar nu kan ik dus niet omdat ik vandaag (vrijdag) niet mee kon doen omdat ik niet wist in welke groep ik nu zat en zaterdag kan ik niet want dan zit ik bij mijn opa en oma leuk hoor volgende keer wat beter op je topic letten als je een toernooi maakt. ik wou graag mee doen maar door dat gekluns van jullie kan ik dus niet mee doen
ik heb meerdere malen gezegt dat het vol zat en staat ook in het begin topic is dus geklunsel van jouw Overigens de eerste players die door gaan naar de volgende ronden: XEROX NL Pox 2K4 Yannickgoby ULTI MASTER Succes morgen 7 uur zaterdag dus kijk bij wie je in de host zit. ik zal morgen middag darkduff benadere en ook darkcloud met hun friends