Tuur zn gamertag is gewoon King Tuur maar laat hem maar niet meedoen watn dan ben ik soewiesow kansloos
ik wil wel een x met hem praten hierover Aangezien zn friendslist vol is wilt iemand dan een message sturen dat hij mij aub moet adden in zn list voor dit event dank je
pox slimmert ik kan dan in me eige ronde nie mee doen ik kick er gewoon een tusse uit maja SUCCES MENSE
wrm jat iedereen mijn mooie ________/ /'''''''\ \___ | . . . .___ii-------- |=|",",","::::::=="---- |_---''''''/_/-' ''''''|iii| ??? mij ook niet kicken he dark?
Pox, Darkduff heeft mij nog niet toegevoegd. Ik heb bij sommige mensen als ik in hun game wil netwerk error's..heeft iemand dit ook ?
ik kom niet masterchiefs game vanwege netwerkproblemen bij bungie maar hij zei dat het misschien verzet gaat worden? Als het later op de avond is zou ik dat jammer vinden maar anders wil ik wel graag weten wanneer
Hij is net voor een deel gespeeld. Er gebeurde wat raars. Dus de 1e 2 mochten zowieso door, en nu zijn de andere 5 aan het spelen voor de andere 2 plaatsen. De 2 waren Moondrake NL en DAniceMAN Hier zijn de statics van bungie.net: Bungie stats
mja, ik had eerst al moeite om op Live te komen(modem ging gek doen) en toen ik wou joinen lukte dat steeds maar niet, dus ben ik maar weer off line gegaan
Ik was de slechtste maarja verschil moet er zijn toch Fifa gaat me beter af dan Halo Succes gasten voor de rest _0/ _0/ _0/
Beetje slecht georganiseerd, jammer, is een leuk plan. Volgens mij is alleen de eerste ronde goed verlopen. Onze ronde verliep ook niet goed zoals ik al zei.