1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 vandaag precies 1 jaar

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heavenraiser, 11 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    een jaar én een dag..hoezee! O-)

ik speel het niet zo heel vaak meer...heb ook meer genoten van halo 1 heb ik het gevoel.
    ik vond de singleplayer in halo 1 beter, maar de multiplayer bij halo 2 weer, en aangezien dat ik geen live heb, is dat best jammer.
    maargoed, halo 2 was zeker geen slecht spel :)

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    in europa wel, maar in amerika was hij er 9 november al (en heel veel winkels verkochten hem in europa ook al 9 en 10 november.. De threadtitel zou dus in dat geval moeten zijn Halo 2 vandaag precies 1 jaar officieel in Europa, maar Halo 2 bestáát al sinds 9 november 2004.. Stel er is een kind geboren in Amerika, en de post vertelt je pas overmorgen dat hij vandaag geboren is, dan is hij toch ook niet overmorgen geboren? ;)

3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Laten we niet moeilijk doen over de preciese datum van 'Halo2's release'. Het is gewoon ongeveer een jaar na dato dat hij uitkwam, men wil weten wat men van het spel vond/vind etc. ;).
    Wie speelt dit spel trouwnes vaak offline multiplayer? Ik ben er daar 1 van. Heb zelf geen live, en gamen met vrienden doe ik soms, meestal gewoon met mijn broer. 1 tegen 1 is halo2 nog zeer vermakelijk vind ik, jammer dat het mogelijk is bij elkaar op het scherm te kijken, erg laf altijd. Toch zijn er zo een paar uurtjes Halo2 voorbij :D.

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    offline doe ik eigelijk nooit.Er gaat echt een wereld voor je open als je op de 360 live gaat nemen Blangqua

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @Falcon NL;
    Daar zit ik ook zeker aan te denken. Probleem bij ons thuis is de karige internet verbinding (data limiet 10 gig, nog redelijk, maar een gemiddelde download snelheid van 30 kb/s). Verder hebben wij maar 1 internet aansluiting thuis, dus dan zou het gerommel worden met routers etc. Als dit allemaal meevalt zit ik er sterk aan te denken. Toch heb ik nog zeer veel plezier met mijn huidige xbox (360 komt net een half jaartje te vroeg naar mijn mening).

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Tot de dag toe vastgeplakt aan mn xbox controller op xlink (:p jah ben wel stout) Total ownage!

7. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    laten we het zo zeggen...
    iedereen die zeurt over halo 2's slechtheid... werd meegesleurd door de hype... alleen de echte sterke brute kills bleven over... en die vinden halo 2 dus een waardige(jah) game, vooral online:D

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dus iedereen is er het (alweer) over eens, singleplayer matig online nog steeds geweldig :p

9. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    single player is evengoed ook geweldig _O_

Vooral de easter eggs en skulls _O_ _O_
    Misschien een vervelend einde (maar et blijft een "cliff-hanger"), en de cut-scenes waren ook geweldig!

mening!!

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *is het eens met mark6257*

teleurstellend als je meer had verwacht, maar meer was gewoon nog niet mogelijk. Ik vind het een ownage game, zowel sp als mp

11. Ikarus

Ikarus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de single player nog steeds geweldig. Het is gewoon een goede game, alleen niet zo vernieuwend dan HALO1 maar dat hoeft toch ook niet aangezien deze al top was. Op een nieuwe console (36) moeten ze gewoon de volgende grote stap maken.

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met Ikarus eens, nu is tijd voor grote vernieuwing in halo 3 (en misschien wat minder bugs zonder er een update voor nodig te hebben ;) )
    Alleen jammer dat halo 2 dus zoveel bugs heeft/had (ligt aan de update) die verpesten namelijk wel een groot deel van de multiplayer al gaat iedereen swordflyen en superjumpen :p

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat voor grote verandering kunnen ze nog maken? Halo2 borduurt voort op de formule van Halo. Halo 3 zal dit ook gaan doen denk ik. Denk dat een te grote wijziging zal zorgen voor het verloren gaan van een deel van de typische 'Halo-Gameplay'. Gewoon lekker zo houden, wat fijner uitwerken etc.

14. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de gene die intressen hebben...

Xb-live Halo2 Toernooi

Dutch Halo 2 league

3 vs. 3 toernooi
    MLG settings
    Geheel gratis om aan deel te nemen

Voor alle informatie kan je kijken op
    http://www.undutchables.cjb.net

(registreer je anders op de forums... )

15. Ikarus

Ikarus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weinig reacties hier.
    Men lijkt HALO2 toch vbeel sneller vergeten te zijn dan HALO.

Ik snap dat wel HALO was gewoon een geheel nieuwe ultieme ervaring. HALO2 is NOG beter maar het nieuwe is eraf en dus minder leuk.

Hetzelfde met ouder worden. Je herinnert je vooral die EERSTE gebeurtenissen:
    - eerste vakantie met vrienden
    - eerste vakantie met vrienden in buitenland
    - eerste discotheek waar je kwam
    - eerste meisjes
    - eerste vakantie met vriendinnetje
    - eerste keer helemaal dronken
    - eerste keer ouwehoeren op school

Daarna wordt het misschien wel beter maar niet meer nieuw en dus zul je daar niet meer zo vaak over terugdenken.

Bungie zal echt met iets bijzonders moeten komen, een geheel nieuwe ervaring met echt andere sfeer (graphics en muziek dus) om weer het HALO1 gevoel te bezorgen.

Groeten Ikarus

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    dat komt omdat t nu allang niet meer precies 1 jaar geleden was ;)

17. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die nieuwe console uit? Ik heb namelijk nog nooit van een 36 gehoord! :p

Ontopic: ik heb nu een 360 met COD2 en PES5, maar een echte FPS is er nog niet op de 360 (PDZ valt me tegen, COD2 vooral singleplayer) Dus ik denk dat ik Halo2 nog maar ga halen voor live...

18. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    ik heb nu dus halo 2 en probeer live te gaan .. hoe kan ik joinen dan? en als ik in en pregame lobby zit zit ik er altijd alleen in:confused::confused: en zegt ie you are missing a map.. moet ik dan eerst single player uitspelen voor al die maps?

19. AgentSmith

AgentSmith Guest

Je moet eerst die updates downloaden, daar ben je wel even zoet mee.

Groet Eric

20. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    als er nix meer gezegd wordt zal ik maar even beginnen over wat er allemaal beter kon in halo2.

ik vond het jammer dat 4 player campaign niet door ging.
    ook baalde ik toen ik hoorde dat er heel wat lvls uit zijn gehaald die op aarde afspeelde.

en jij? wat vond jij jammer?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina