1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Veel errors op Halo2 disc

Discussie in 'Algemeen' gestart door Freakezoid, 9 nov 2004.

  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan van wel want die zijn nieuwer
     
  2. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een XB die ik heb gekocht op 06-09-03 ken je daar Halo 2 op spelen?
     
  4. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is een Xbox spel..dus wat heb je daarvoor nodig?
    juist!!
    een Playstation 2! _O_

    Tuurlijk kan hij ook op jou xbox, de ene heeft wel last van problemen en de ene weer niet..simpel! ;)
     
  5. Major Zanzibar

    Major Zanzibar Aapje

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik hoorde dat als je je boks op 06-09-03 hebt gekocht, dat nog wel eens problemen kan opleveren met halo2....


    Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker ;)
     
  6. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0

    die voertuigen zijn gecancelled enne een dag eerder dan nederland komt doordat er in belgie een feestdag is waardoor de winkels dicht zijn, ik heb halo 2 trouwens al ;) de meeste winkels zijn eerder begonnen met verkopen
     
  7. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit probs gehad met me launch xbox, dus ik verwacht nu ook geen problemen...ook al heb ik er niet al te veel op gespeeld. :p
     
  8. combat evolved

    combat evolved Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm als mensen die de xbox rond 14 maart (ik 19 maart :mad: wou 14 maart op me verjaardag maar me ouders geen tijd :mad:) kochten/kregen er geen last van hebben kan ik vannacht lekker rustig slapen :D, en me daar niet druk om maken :p
     
  9. UberNoob

    UberNoob Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm....beetje vreemd vind ik dit. Ik heb mijn Xbox vorig jaar gekocht, in oktober. Hij is nu dus een jaar oud. Vervolgens kijk ik op deze site (http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=17216&st=0) en wat blijkt, ik heb ook een thomson :'-( . Ik dacht toch wel dat ik een nieuwere versie had. Dit verklaart misschien waarom ik Rallisport Challenge 2 af en toe niet kan laden of dat ik er zomaar uit gegooid wordt vanwege een beschadigde/smerige cd (your disc may be dirty or damaged blablabla) |:- . Moet ik hier dan voor bellen naar microsoft?

    edit: Ik zit er overigens niet 24 uur per dag achter. Ik heb soms gewoon geen tijd en dan speel ik er twee weken niet op (of zelfs langer niet).
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  10. combat evolved

    combat evolved Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk eerst eens of er vinger afdrukjes op staan of krassen ofzow, en maak hem voor de zekerheid met een doekje (brillendoekje ofzow, maar niet vochtig maken) ff schoon, en naar buiten kant vrijven.
     
  11. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een thompson drive en heb echt nergens last vna, alleen soms met system linken dat ie de game niet joint bij splintercell maar das meer de NIC die in de box zit
     
  12. UberNoob

    UberNoob Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Die cd is gewoon schoon en onbeschadigd. En dat is ie altijd al geweest. Ik ben echt enorm zuinig op mijn spullen en ik ga helemaal voorzichtig om met cd's. Ik raak nooit de leeskant aan een Xbox-cd. En bovendien, dit was eigenlijk al zo vanaf het moment dat ik 'm had. Al vrij spoedig begon ie kuren te geven. Maar ik zal er morgen nog wel een keertje naar kijken. Al kan ik 'm nog niet testen......moet HALO 2 spelen!!!!!!! :D
     
  13. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel buggie spul in halo 2 met min xbox, in het eerste level lopen ventjes tegen de muur(bijv. johnson die je moet volgen dan) en bij vrijwel elke cutscene is er een vet late opbouw van detail, wat enorm irriteerd. En de deuren die de hunters doorrammen voor het eertsm trillen als een vibrator. Kortom, ik ben was pissed dat ik dit probleem heb, geen idee of het aan mijn xbox ligt of de halo 2, de cd is schoon en onbeschadigd, maar misschien is het gewoon te veel geheugen voor de xbox ofzo.
     
  14. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd daar heb ik ook last van, maar bij sommige cutscenes niet.... denk dat ut bij elke xbox is of die van mij is gaar maar voor de rest doet alles ut dus :p
     
  15. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb nergens last van gehad hoor, mijn xbox komt uit december 2003
     
  16. Rodericus

    Rodericus Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    f**k ik heb een thompson :'-(

    Maar hij doet het nog steeds goed na iets van 3 jaar ofzow! Is dit geluk of is de kans groot dat hij binnen een paar dagen stuk is?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2004
  17. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nog de allereerste versie xbox van de release, nix geen problemen mee. maar mijn nieuwe (3maand oud), geeft wel eens vastlopers of bugs
     
  18. Stefanvw

    Stefanvw Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Balen!

    Nou ik heb dus jammer genoeg WEL problemen :'-(
    Halo 2 start gewoon helemaal niet er komt te staan dat hij de disc niet kan lezen dus dat hij of beschadigd is ofdat er een vuiltje op zit. Maar de disc komt net nieuw uit het doosje. Ik heb een xbox green version. Ik heb mijn spel besteld bij de freerecordshop en wat nu? Moet ik hem maar weer gewoon in gaan ruilen? Balen dus geen halo2 spelen!! Arggg!

    Groeten, Stefanvw
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik zou hem inderdaad ruilen, maar het kan ook zijn dat jouw xbox stuk is ... dus dan moet je je xbox op laten sturen naar ms
     
  20. Stefanvw

    Stefanvw Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Kaboem

    Nou dan had ik het wel gemerkt tijdens het spelen van fable of andere spelletjes he *) Nee hoor dat heb ik natuurlijk meteen uitgetest door een ander spel te proberen die wel gewoon starte. Voor mijn vorige post had ik het wel 4 keer geprobeerd en hij bleef het niet doen net even gegeten en daarna nog eens geprobeerd en nu is hij wel opgestart. Dus ben benieuwd of hij nu nog problemen gaat geven.

    Groeten, Stefanvw
     

Deel Deze Pagina