Die leesproblemen met nieuwe schijfjes heb ik ook op m'n eerste xbox uit 2002, maar dan met RSC2. Daar zit een oude thomson drive in en die hebben daar vaak problemen mee. Ik heb nu ook een nieuwe Xbox met samsung drive, en die heeft geen problemen met hetzelfde schijfje. Wanneer ik eindelijk dan m'n Halo 2 LE binnen heb zal ik eens kijken of ie het doet in m'n oude Xbox, en natuurlijk ook in de nieuwe. @TPG: schiet eens op!
haha, dit slaat helemaal nergens op. Als het is zoals jij het zegt, dan zouden we dat probleem ook niet hebben in het spel zelf... dat is mijn punt 1. De cutscenes worden WEL in de engine in elkaar gezet, anders kon je wel filmpjes gaan maken met de final fantasy kwaliteit. Dat is een goed voorbeeld van cutscenes die niet met de engine in elkaar gezet. Halo 2 daarintegen heeft dezelfde graphics in de cutscenes als in het spel... dat is punt 2. Op de making-off dvd kun je zien dat halo 2 op 12 augustus al klaar was, dus rushwerk zal er ook niet echt zijn geweest (tuurlijk was dat er wel, maar niet dat er in november alles nog klaar werd gemaakt)... dat is punt 3. En bungie die slecht werk heeft geleverd?!? Laat jezelf eens nakijken, jongen _0/
die pop up heb ik ook, zowel op me normale Halo 2 als op me Halo 2 LE, op zich is het niet zo erg alleen als je zo'n gehyped spel voor het eerst speelt dan verwacht je ook dat het perfect is. En dan irriteer je je er toch aan, maar gelukkig is de gameplay super en daar gaat het toch om.
De reden dat textures afentoe later laden is omdat tijdens het spelen van cutscenes Halo 2 het volgende level al laad (of latere delen van een level). Of het is hier en daar een missende texture of het is om het level naar een loading scherm staren. Zo storend (en vaak voorkomend) is het nou ook weer niet.
Je hebt wel gelijk XiroXe maar als ze voor loading schermen hadden gekozen, had ik echt niet erg gevonden.
Hier klopt echt helemaal niks van... de cutscenes zijn enige-generated, geen divxjes dus... hoe zou de master chief in de cutscene anders het wapen vast kunnen hebben dat je als laatste gebruikt hebt? Allemaal verschillende divxjes? Lijkt me sterk... Bovendien ligt dat texture generaten vooral aan de Xbox zelf. Oudere Xboxen kunnen er wat langer over doen, gewoon omdat ze meer gebruikt zijn. Je weet zelf hoe het met een gewone PC gaat, die laadt een spel ook niet meer zo snel als wanneer je hem nèt geformatteerd hebt.
Heb nergens last van en ben nu net op de 2e halo geland (level 8 geloof ik) echt alles loopt soepel. Heb alleen een heeeel klein beetje pop-up gehad als arbiter in de banshee. GELUKKIG
Ik weet toch wel dat ik liever pop/ups heb die niet hinderlijk zijn, dan die laadtijden in bv. morrowind.
Ik moet ook toegeven als of hij lijkt dat er gerushed is omdat er nog zoveel fouten in zitten. Bij Halo 1 waren deze er niet en nu ineens zoveel dat je ze niet meer kunt tellen...
hmm, als dit de 'error'-topic kan ik misschien hier terecht. Een kameraad van mij zegt dat hij problemen heeft op het einde van level 11 (bij de lift). Zoals lichamen van vijanden die verdwijnen op de moment wanneer ze juist gekilled zijn en nog echt andere serieuze bugs. Moet hij nu iets aan zijn xbox laten doen ? n.b. Hj heeft zijn spel al één keer ingeruild en zijn xbox is nog maar een jaar oud.
Noem dan eens een fout (behalve dat 'pop-up' gedoe, want dat kennen we nu wel), want om nou gelijk te zeggen dat het rushwerk was...
Ik heb over die pop-ups in de cutscenes gelezen(waar weet ik niet meer) dat ze dat expres gedaan hebben om de laadtijden zo te verbergen dat ze niet te merken zijn (geen load screens)...ik vind het wel een vindingrijke oplossing en het stoort me niet....als alles eenmaal geladen is ziet het er goed uit en het speelt lekker door... trouwens ook geen last van disk errors met mn dik 2 jaar oude thompson drive....
Als eerste moet je moet toch uitleggen wat jullie met pop-up bedoelen (dat de polygonen te laat komen ?). Fouten die ik ontdekt heb/ben tegen gekomen : 1. soms val je ineens door de grond (vaak tijdens zwaardaanvallen) 2. soms loopt een grunt achter een muur en als ik dan later kijk is het ineens een elite (verder was er ook niemand meer in de kamer) 3. soms sla ik een blauwe elite in de rug en gaat hij niet dood maar hij draait ook niet om (je hoort wel dat het raak is en ook zie je zijn schild kniperen) . Pas als ik een 2e / 3e keer sla gaat hij pas dood alsof de andere keren niet eens raak waren want hij merkt niet op dat ik achter hem zit (alleen nog maar bij de blauwe gehad.)
Kijk, dat zijn nog eens errors waar dit topic over gaat. Ik moet zeggen dat ik geen van allen heb meegemaakt. Was dit tijdens dat je alleen de single player deed of co-op?
Deze lijkt me heel sterk! Er is dan echt iets mis met je CD óf met je XBOX, dit is iig niet normaal. Dit kan ook heel erg moeilijk, zo'n grunt wordt gerenderd en is geplaatst op een bepaalde plek in een bepaald level... er moet dan al een of andere verschuiving plaatsvinden in het levelscript, lijkt me ERG sterk. Weet je zeker dat het niet bijv. een Heretic Grunt was die gekilled werd door een van jouw mede-Elites?
Ik vond het ook vreemd en het is pas 1 keer voorgekomen. Ik was met de Master Chief aan het spelen dus een Heretic Grunt kon het niet zijn. Verder hebben wij tijdens de Mp ook vele errors gezien. 1. Een vriend die in de buurt woont word vol geraakt door een Rocket Launcher. Hij gaat niet dood maar ik die in onze basis aan het verdedigen was ga ineens dood. Die vriend had geen eens een schrammetje. Dit is al vaker gebeurt dat 1 van mijn vrienden beschoten word en een andere geraakt/dood gaat ?!?! 2.Vaak als ik iemand van achter met het zwaard aanval ga ik zelf dood door die persoon. Het blijkt dan dat ik mezelf met het zwaard dood sla, want die persoon zegt later zelf dat hij mij niet eens gezien had. 3. Met een Sniper Rifle schiet ik van de zijkant op een persoon die achter een turret staat te schieten. Met 8 rake schoten (headshot + body) gaat hij niet dood maar hij blijft op teammaten van mij schieten.
Nooit last gehad van pop-ups of verkeerd laden. Wazig als ik bekijk dat andere mensen er wel last van hebben