1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Veel errors op Halo2 disc

Discussie in 'Algemeen' gestart door Freakezoid, 9 nov 2004.

  1. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Die leesproblemen met nieuwe schijfjes heb ik ook op m'n eerste xbox uit 2002, maar dan met RSC2. Daar zit een oude thomson drive in en die hebben daar vaak problemen mee. Ik heb nu ook een nieuwe Xbox met samsung drive, en die heeft geen problemen met hetzelfde schijfje.

    Wanneer ik eindelijk dan m'n Halo 2 LE binnen heb zal ik eens kijken of ie het doet in m'n oude Xbox, en natuurlijk ook in de nieuwe.

    @TPG: schiet eens op! ;)
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de samsung drive en nergens last van.
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, dit slaat helemaal nergens op.

    Als het is zoals jij het zegt, dan zouden we dat probleem ook niet hebben in het spel zelf... dat is mijn punt 1.

    De cutscenes worden WEL in de engine in elkaar gezet, anders kon je wel filmpjes gaan maken met de final fantasy kwaliteit. Dat is een goed voorbeeld van cutscenes die niet met de engine in elkaar gezet. Halo 2 daarintegen heeft dezelfde graphics in de cutscenes als in het spel... dat is punt 2.

    Op de making-off dvd kun je zien dat halo 2 op 12 augustus al klaar was, dus rushwerk zal er ook niet echt zijn geweest (tuurlijk was dat er wel, maar niet dat er in november alles nog klaar werd gemaakt)... dat is punt 3.

    En bungie die slecht werk heeft geleverd?!?

    Laat jezelf eens nakijken, jongen _0/
     
  4. holland_day

    holland_day deathbringer

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb halo 2 ook maar zolang ik hem heb ben nog geen errors tegen gekomen
     
  5. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    die pop up heb ik ook, zowel op me normale Halo 2 als op me Halo 2 LE, op zich is het niet zo erg alleen als je zo'n gehyped spel voor het eerst speelt dan verwacht je ook dat het perfect is. En dan irriteer je je er toch aan, maar gelukkig is de gameplay super en daar gaat het toch om.
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    De reden dat textures afentoe later laden is omdat tijdens het spelen van cutscenes Halo 2 het volgende level al laad (of latere delen van een level). Of het is hier en daar een missende texture of het is om het level naar een loading scherm staren.

    Zo storend (en vaak voorkomend) is het nou ook weer niet. :)
     
  7. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel gelijk XiroXe maar als ze voor loading schermen hadden gekozen, had ik echt niet erg gevonden. ;)
     
  8. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier klopt echt helemaal niks van... de cutscenes zijn enige-generated, geen divxjes dus... hoe zou de master chief in de cutscene anders het wapen vast kunnen hebben dat je als laatste gebruikt hebt? Allemaal verschillende divxjes? Lijkt me sterk...

    Bovendien ligt dat texture generaten vooral aan de Xbox zelf. Oudere Xboxen kunnen er wat langer over doen, gewoon omdat ze meer gebruikt zijn. Je weet zelf hoe het met een gewone PC gaat, die laadt een spel ook niet meer zo snel als wanneer je hem nèt geformatteerd hebt.
     
  9. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nergens last van en ben nu net op de 2e halo geland (level 8 geloof ik) echt alles loopt soepel. Heb alleen een heeeel klein beetje pop-up gehad als arbiter in de banshee.

    GELUKKIG
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet toch wel dat ik liever pop/ups heb die niet hinderlijk zijn, dan die laadtijden in bv. morrowind. O-)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet ook toegeven als of hij lijkt dat er gerushed is omdat er nog zoveel fouten in zitten. Bij Halo 1 waren deze er niet en nu ineens zoveel dat je ze niet meer kunt tellen...
     
  12. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, als dit de 'error'-topic kan ik misschien hier terecht.

    Een kameraad van mij zegt dat hij problemen heeft op het einde van level 11 (bij de lift).
    Zoals lichamen van vijanden die verdwijnen op de moment wanneer ze juist gekilled zijn en nog echt andere serieuze bugs.
    Moet hij nu iets aan zijn xbox laten doen ?
    n.b. Hj heeft zijn spel al één keer ingeruild en zijn xbox is nog maar een jaar oud.
     
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Noem dan eens een fout (behalve dat 'pop-up' gedoe, want dat kennen we nu wel), want om nou gelijk te zeggen dat het rushwerk was...
     
  14. GhanZ

    GhanZ Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb over die pop-ups in de cutscenes gelezen(waar weet ik niet meer) dat ze dat expres gedaan hebben om de laadtijden zo te verbergen dat ze niet te merken zijn (geen load screens)...ik vind het wel een vindingrijke oplossing en het stoort me niet....als alles eenmaal geladen is ziet het er goed uit en het speelt lekker door...
    trouwens ook geen last van disk errors met mn dik 2 jaar oude thompson drive....
     
  15. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn

    Miss heb je gelijk ik heb nog een Tompson drive in bij Boxje
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als eerste moet je moet toch uitleggen wat jullie met pop-up bedoelen (dat de polygonen te laat komen ?).

    Fouten die ik ontdekt heb/ben tegen gekomen :

    1. soms val je ineens door de grond (vaak tijdens zwaardaanvallen)
    2. soms loopt een grunt achter een muur en als ik dan later kijk is het ineens een elite (verder was er ook niemand meer in de kamer)
    3. soms sla ik een blauwe elite in de rug en gaat hij niet dood maar hij draait ook niet om (je hoort wel dat het raak is en ook zie je zijn schild kniperen) . Pas als ik een 2e / 3e keer sla gaat hij pas dood alsof de andere keren niet eens raak waren want hij merkt niet op dat ik achter hem zit (alleen nog maar bij de blauwe gehad.)
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat zijn nog eens errors waar dit topic over gaat. Ik moet zeggen dat ik geen van allen heb meegemaakt. Was dit tijdens dat je alleen de single player deed of co-op?
     
  18. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze lijkt me heel sterk! Er is dan echt iets mis met je CD óf met je XBOX, dit is iig niet normaal. Dit kan ook heel erg moeilijk, zo'n grunt wordt gerenderd en is geplaatst op een bepaalde plek in een bepaald level... er moet dan al een of andere verschuiving plaatsvinden in het levelscript, lijkt me ERG sterk. Weet je zeker dat het niet bijv. een Heretic Grunt was die gekilled werd door een van jouw mede-Elites?
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond het ook vreemd en het is pas 1 keer voorgekomen. Ik was met de Master Chief aan het spelen dus een Heretic Grunt kon het niet zijn. Verder hebben wij tijdens de Mp ook vele errors gezien.

    1. Een vriend die in de buurt woont word vol geraakt door een Rocket Launcher. Hij gaat niet dood maar ik die in onze basis aan het verdedigen was ga ineens dood. Die vriend had geen eens een schrammetje. Dit is al vaker gebeurt dat 1 van mijn vrienden beschoten word en een andere geraakt/dood gaat ?!?!

    2.Vaak als ik iemand van achter met het zwaard aanval ga ik zelf dood door die persoon. Het blijkt dan dat ik mezelf met het zwaard dood sla, want die persoon zegt later zelf dat hij mij niet eens gezien had.

    3. Met een Sniper Rifle schiet ik van de zijkant op een persoon die achter een turret staat te schieten. Met 8 rake schoten (headshot + body) gaat hij niet dood maar hij blijft op teammaten van mij schieten.
     
  20. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit last gehad van pop-ups of verkeerd laden. Wazig als ik bekijk dat andere mensen er wel last van hebben
     

Deel Deze Pagina