1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Veel errors op Halo2 disc

Discussie in 'Algemeen' gestart door Freakezoid, 9 nov 2004.

  1. 2401-SaYnO

    2401-SaYnO |H2|

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook helemaal geen fouten en bugs gehad. Nix! soms wat pop-textures.. maar daar let je tog niet heel veel op
     
  2. 2401-SaYnO

    2401-SaYnO |H2|

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ff verbetering... ik HAD helemaal geen errors. Tot kort geleden. Opeens zegt de xbox als ik t laatste level nog s wil gaan doen; We cannot load the cd it may be dirty or damaged :confused: huh wtf?? leuk .. ik tjekke of de rest t doet, eerst valt de muziek nog af en toe weg en laad wat slomer. Maar de rest doet het nog gelukkig. Dus ik gekeken of ie vuil was of krasjes.. jah hij heeft een klein krasje maar dat hebben meer cd's?

    Kan iemand mij vertellen hoe dit komt, is dit weer zo'n error of ligt t egt aan een kapotte cd? Heeft iemand dit eerder gehad?
     
  3. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt nu al krasjes op je halo2 cd ??? 8)

    dan ben je ook niet voorzichtig er mee of wel... :mad:
     
  4. 2401-SaYnO

    2401-SaYnO |H2|

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    jewel ben juist heel voorzicht, mss komt het omdat er 2 disks op elkaar liggen ,ik heb l.e. maar van 1 klein krasje kan je tog geen error krijgen dat je the last journey niet meer kan spelen:confused: Ik hoop dat hij het strax wel weer doet.. anders nieuwe halo2 kopen:p
     
  5. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al krasjes op m'n Halo 2 disk zitten en hij is pas één keer uit de xbox geweest. :mad: en toen ging ie direct m'n andere xbox weer in.
     
  6. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan allebei zijn eigenlijk. Mijn Fuzion Frenzy disc is zwaar F*ckud-Up, heleboel krassen en een heel diepe kras, maar doet het uitstekend. (overigens heb ik hem tweede hans gekocht, op mijn orginele cd's is geen krasje te bekennen).
    Maar ik heb met Halo 1 last gehad dat ie het helemaal niet deed (cd was prima in orde), dat lag toen aan de xbox zelf. Gelukkig had ik hem pas een week en kon ik hem nog ruilen (Mediamarkt is gelukkig heel soepel met dingen ruilen). Niet om je bang te maken, maar het kan dus overal aan liggen. Om het te testen kun je het beste een Halo 2 van iemand anders lenen en kijken of die het wel doet. Als die het wel doet weet je dat het aan jou spel ligt. Als die het ook niet doet is er iets met je xbox aan de hand.
     
  7. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ik blijf aan ut posten vndaag 8)
    maar ik zelf heb ook nog geen last gehad met mijn bijna 3 jaar oude box..
    had hem al vanaf de release en maakte me al zorgen dat hij het niet goed zou doen..maar geen problemen gehad.. O-) behalve die pop-ups in filmpjes maar da heeft iedereen..
     
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 1.5 jaar oude xbox en geen problemen(halo 2 _O_ )
     
  9. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al twee bugs tegengekomen. De eerste was bij de eindbaas, die kon niet dood. Toen ik het level opnieuw deed was die bug gelukkig weg. En nu de tweede. Ik moest tegen die Prophet op dat vliegende ding vechten op Legendary, maar telkens als ik zijn vehicle boardde en hem sloeg, teleporteerde hij. En hij ging maar niet dood. Wel vervelend, die bugs. :{
     
  10. Reus

    Reus Guest

    Xbconnect: Failed to load the map, in party window...wat is dat nu weer...
     
  11. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    dat met die eind baas had ik ook de eerste keer.
    de hele tijd als zijn schild weg was en ik op hem schoot zei hij hahaha lucky shot.
    en zo ging dat de hele tijd, op het laatst sloeg hij me dood.
    2e keer was het vet makkelijk 1ste keer dat z'n schild weg was gelijk dood
    .
     
  12. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Gheheh, hoe krijg je het nou voormekaar je CD nu al te bekrassen mijne ging de xbox in en is er geen enkele x uitgeweest, ik ken btw 1 bug, bij mun vriend, als je in zanzi die brug laat vallen en je liep erop bleef je die tering herry maar horen!! en deze BUG had IEDEREEN , je kon foundation niet spelen als je het spel had uitgespeeld, vandaar die eerste update!!!
     
  13. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    dat terig geluid is geen bug, maar een geluid dat je hoort als er iets op staat ligt.
    dat kan een levend, dood persoon zijn.
    als er iemand dood op gaat duurt het inderdaad een hele tijd voor dat het geluid op houdt.
     
  14. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geluid hoor je te horen als je hem net laat vallen, daarna egt neit meer, hoe kan je nou een masive ding laten bewegen door er DOOD op te liggen? NIET TOG?? 8)
     
  15. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    jah wel als er iemand over heen loopt maakt hij weer zo'n geluid...
    dan kun je horen dat iemand het zwaard pakt...
    of de rocket launcher, of de camo...

    echt handig als je dat weet
     
  16. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt geen xbox live of wel??
     
  17. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    juist wel ... ehm...
    he waar is die gamertag eigenlijk voor ???
     
  18. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Kd8 miss xbc ofzo, ik snap naamk egt niet dat jij da geluid hoort en ik niet!! miss wel een aparte bug?? |:-
     
  19. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat denk ik niet misschien heb je er niet op gelet, en speel je zanzi niet zo vaak ?
     
  20. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist te vaak, ik ben er gewoon immuun voor geworden :p:p!! maar dit is al mun 61 post in 2 dagen, ik ga maar weer is bewijzen dat ik iedereen own (zou dit nou express zoveel eigendunk hebben?? of meent hij het) :cool: :cool: :cool:
     

Deel Deze Pagina