Hoe kan ik je overtuigen?? beetje 1vs1 en dan winnen met 25 -0??? vertel me eens, HOE KAN IK JE OVERTUIGEN _0/ _0/
jongentje jij kunt veel beter als mij zijn, daar ga ik van uit... maar zo goed als jij zegt dat je bent dat kan niemand zijn
Mag ik vragen hoe goed ik mezelf dan voorstel?? bedoel wrom kan niemadn 22ste van de wereld zijn? of 1ste, lijkt niet zo moeilijk!
Hoe komt het dat ik dan maar 2 uur per dag op live mag van mun ouderz?? hoe kom je dan aan 24/7 ? en wie heeft er net een serieuze reactie gehad van Microsoft om zijn LAN's te sponsoren?? ZTaht would be ME!!!
ooohhh... jusez man er drupt ook geen eigendunk vanaf of zo .... jah maar ok XBW heb je de EDIT knop nog steeds niet gevonden <--- deze bedoel ik dan.
Nope, he maar je moet nou nie denken dat ik elke dag matchmaking doe, hoe denk je dat je zakt van 22 naar 74?? miss ff stoppen met Head To Head doen?? Ik ben nou hemaal into Minor Clanmatches, das gewoon egt gezellig, je weet dat mensen serieus zijn en je kan gewoon gezellig kletsen en winnen tegelijk, is da relax ofniet?? *) *** is het niet jezus??*** jawel hoor, zo rechts onder bij je posts dat zeg ik dan ook net
ten eerst dat kan ook met custom game, maar dan ook met de tegenpartij... ten tweede ik wil het woord: "jezus" met niet in de mond nemen uit respect. ten derde wat is slowchatte ???
RESPECT!! No one Fuckz with the Gsus éH!?! waarschijnlijk zin na zin posten zoals wij hele tijd doen *) OK OK ik lees ze al
De slowchat is NU afgelopen. Shr3ddEr, je bent net nieuw zie ik, maar je hebt in 2 dagen al 70 posts weten te zetten. Dat is een record waar je niet trots op hoeft te zijn. Houd je een beetje in, lees eerst anders de [faq]huisregels[/faq] eens door, je postinvasie is namelijk ontzettend irritant. Voor venom NL geldt hetzelfde: alleen reageren als je iets inhoudelijks te melden hebt! Als je lekker wilt kletsen ga je maar op msn ofzo.
ooh oke hij noemt het ookal wannabe MSN-gesprekken... gaat moeilijk op me werk, msnen bedoel ik dan hehehehe, maare ik zie dat we moeten ophouden... jammer het was leuk... mzzls
Jij hebt anders ook aardig wat posts hoor, sinds 2002, kom ik nog niet eens in de buurt, maar goed ik zal probere minder te invaseren
Snap ik ook wel hoor, maar je gaat off-topic nu en dat mag niet, lees de huisregels maar, zijn best gein, nou om weer on-topic te gaan, ik heb geen last van die zanzi bug bij jouw!!
Heb je die glitch al gemerkt in zanzibar, bij de trap kan je de flag door de muur pakken, zeer handig!!