je kan nog steeds in 'dat level met dat watervalletje waar de rocket in ligt' ( ik voel me dom dat ik niet weet hoe die heet ) door de muur bij de overshield slaan. Dit heeft nu eigenlijk weinig effect, als je niet kan sword flyen.
Je KAN niet op l!ve zonder die patch uiteindelijk. In het openingsscherm wordt uiteindelijk grvraagd of je die patch wel wilt of niet. Doe je dat niet, dan wordt je weer uitgesigned, en ben je dus niet meer op L!ve. Zodra je weer inlogt wordt je weer die vraag gesteld of je wel wilt of niet. OIftewel, iedereen krijgt die patc, of hij nou wil of niet. _0/ Het feit dat sommigen(?) deze nog niet hebben, ligt volgens mij aan de servers. Bungie had ergens al aangegeven dat niet iedereen op hetzelfde moment die patch zou kunnen krijgen, i.v.m. de servers of zo...
Dan zal ik het tegendeel bewijzen. Toen ik me in signde, toen kwam er dus niets. Ik moest naar content download gaan om het te krijgen
WIE DOWNLOAD er nou dat mag je niet doen... dat is tig lullig als die mensen aan een spel heel hard werken en jij haalt het adn gratis avn internet, jij zou je tog ook genaaid voelen als jij een spel maakt en dan word ie door iedereen gedownload...
Het gaat niet over het spel, maar over de gratis patch ervoor die je móet downloaden als je nog online wil spelen.
Als je met een single SMG iemand 1,5 seconde schiet en dan slaat is hij dood. Wel behoorlijk sterker, lijkt meer op de Assault Rifle uit Halo 1 --> Schietend op iemand afrennen en dan met een melee afmaken.
nop maar waarom zou je dat in gods naam willen? om te glitchen? ach joh... daar was het spel toch niet voor bedoelt
kan wl, dan moet je de hele 'map' van halo van je hd halen dan is die er af, maar ook al je andere bestanden die kun je op mem card zette
-rocket/sword glitch -dummie glitch -modem glitch -pal-60 glitch (die overigens nog wel kan) glitchen zijn fouten in een spel waar je gebruik van kan maken om vals te spelen... ring a bell?
hmmm... ik dacht dat spel updates in een speciale partitie kwam te staan die niet toegankelijk is voor mensen met een "normale" xbox...
Ja dat dacht jij he!! Maar ff een vraagie kan je die update dan dus ook op je mc zetten en bij een vriend op zijn box pleuren????