Het vetste is dat je nu met de banshee truucjes kan doen. Je kan bv salto's maken waardoor de banshee rechts omhoog kan vliegen en je kan side rolls doen naar link en rechts. Ook is de besturing van de warthog verandert, maar als je de linker trigger induwt heb je weer de warthog besturing van deeltje 1 (slippen enzo). Ook vet is dat als je 2 (of meer) teams hebt je bij de tegenstander in de warthog kan gaan zitten, dus eentje van team rood rijdt en eentje van team blauw kan dan schieten.
HUH? Een jaar geleden zag je dat er meer verschillende soorten warthogs waren bijv. met speciale banden voor op sneeuw en een smalle voor 1of2 persoon of een met grote laadbak waarin je veel mensen kon vervoeren Zitten die er dan niet in?!
nee. Maar geloof me, Bungie had ze erin gedaan als het daardoor niet ongebalanceerd werd. Het zijn niet zulke goede toevoegingen kennelijk. (zit je met zijn vijven in zo'n assault hog, een rocket => killtacular. Tsjah.
iemand een idee hoe je in een wraith kan komen???? want daar met ik natuurlijk wel ff ingezeten hebben
als je dat transport alien ding bedoelt, die een ghost en wat mannetjes kan vervoeren. nope ikzelf heb er nog nooit in kunnen zitten wel er boven op gezeten op de turret,,,
die spectre en de wraith zuigen ik vind de kogels van de wraith slecht en de spectre ziet er gewoon niet uit
De Spectre vind k ook zuigen.. najah, in singleplayer dan. Denk dattie tog behoorlijk goed is als je dr met ze 4-en in zit. De Wraith vind k echt koel Lekker schiete enzow Weet iemand hoe je die 2 kleine guns gebruikt? Als er een AI ventje inzit gebruike ze die ook.. mij lukt t niet
mij ook al niet, links zal het ongetwijfeld geweest zijn als er geen boost bestond, netzals de banshee meen dat je daar b voor moet drukken. is alleen nog niet gelukt in mp
Hoe schiet je eigenlijk die uber-kogel bij de banshee.. gevraagt op live alleen verstond het niet vanwegen die klote voice-dinges.. tnx..