1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elendill2003, 9 nov 2004.

  1. [Sparks]

    [Sparks] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Die extra warthogs waren wel leuk geweest, maar volgens mij zouden die niks waard zijn in multiplayer. stel je voor: jij rijdt met 5 andere mensen in zo'n transport warthog en 1 rocket en het verhaal is afgelopen.... Zit helemaal geen defense op zo'n ding.... :+
     
  2. Curare

    Curare Xbox junk

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar maar voor de singleplayer had het heel vet geweest als er een soort van massive assault een soort van omaha beach met zulk soort karretjes zou zijn geweest.
    maar helaas ben je in halo meer een soort rambo en zijn er niet echt zulke gigantische battles alleen maar marines in de verdediging die jij dan ff in je eentje moet helpen
     
  3. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe lock je die rocketlauncher op een voertuig?
     
  4. [Sparks]

    [Sparks] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    nou vergeleken met halo zijn de marines in halo 2 stukken beter. Ze krijgen het nu zelfs voor elkaar een elite te doden zonder 3 kwart van de squad te verliezen....

    ducky je moet de rechter trigger inhouden totdat je em lockt (zo'n rood ding op het voertuig en geluiden enzo zie je vanzelf wel). je rechter trigger wel ingedrukt houden. Als je em loslaat als ie gelockt is schiet je de raket af. De rocketlauncher houdt en voertuig 3 seconden ofzo gelockt dus je kan bijvoorbeeld omhoog richten of omdraaien en dan pas de raket schieten waardoor je een soort mortier krijgt :cool:
     
  5. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje wel man!
     
  6. Ago

    Ago Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    hey die Wraight, hoe kan je daarmee eigenlijk die plasma kogels afschieten?
    dus niet die grote bom?
    Op L gaat ie enkelt boosten, wat ik eigenlijk vet stom vind want dat doet ie nooit in singleplayer, of bij Halo 1, was altijd zo'n ssloom voertuig.
     
  7. [Sparks]

    [Sparks] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de wraith in singleplayer al meerdere keren een warthog zien sandwichen _O_ dus zou nog is goed opletten......
     
  8. [Sparks]

    [Sparks] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of als je een warthog board en em eruit schopt of je dan er meteen in kan gaan zitten? idem bij de tank? weet iemand hoe dat moet?
     
  9. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet x ingedrukt houden als je vlakbij staat. Het voertuig moet wel langzaam gaan Bij een tank is het hetzelfde alleen je moet eerst een paar keer b drukken voor een melee attack en daarna kan je er een granaat in gooien. Als die is ontploft kan je er zelf inzitten. Volgens mij houf je die granaat er niet in te doen maar dat weet ik niet zeker. Je kan elk voertuig overnemen inclusief de banshee. Je moet bij voertuigen wel oppassen waar je board, ik ben een keer met de vlag in een warthog gaan zitten maar die bleek bestuurd te worden door de vijand!
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Een tank boarden is echt fun :) Eerst klim je op de klep, dan geef je wat klappen op de klep en als de persoon dan nog leeft, gooi je een granaat naar binnen. Uitroken :)
     
  11. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    jongens hij bedoelt dat als je iemand er uit schopt dat je dan meteen kan gaan zitten. en niet eerst afstappen en dan er weer op.
     
  12. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind jammer van die warthogs die er nie bijzitten. kvind dat rijden op die warthogs juist net zo leuk. dan maar in Halo 3.
    ik snap trouwens ook niet dat de covenant echt veel meer voetuigene wapens hebben dan de marines. niet dat ik het erg vind ofzo, want vliegen in een banshee is ook wel kicke.
     
  13. Rodericus

    Rodericus Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel de scorpion is het sterkst! :D
     
  14. Rodericus

    Rodericus Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    In halo1 kon je tog geen wraight beturen of ben ik nouw zo stom dat het me nog nooit gelukt is na 20 keer uitspelen??? :{
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    saai man dat er keiveel is uitgehaald: al die soorten whartogs en een tijd gelede hoorde ik ook dat je in pelicans kan vliegen maar das ook alweer weg en de quads. bale man.
    ik hoorde ook dat er ooit een inbraak is geweest en dat er software was gestolen, zou dat het probleem mischien zijn dat het er niet bij zit?
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Lijkt me sterk dat komt doordat er software gestolen was, ze zouden er immers back-up files/discs van hebben; die lui van Bungie zijn heus niet op hun achterhoofd gevallen ;). Wat ik trouwens mis in Halo 2, zijn van die "massive levels" (weet niet hoe ik het anders moet noemen). Levels zoals Assault On The Control Room vind ik echt mega vet, dat je zo in een mooi sneeuwlevel wraiths moet neerknallen met je rocketlauncher etc. Ik vind dat er in Halo2 te snel een Scorpion of Ghost tot je beschikking staat. (Overigens erg leuk hoor, daar niet van :p). Maar genoeg gezeken over Halo2, het blijft een top-game. De pluspunten overtreffen de minpunten met gemak!!!
     
  17. Topjob_86

    Topjob_86 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    yo ik hoorde dat er 3 warthogs zijn of zo de 3e is die op de poster in da 1 na laatste multy oplayer lvl, die gele weet iemand hier meer over?
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is (voor zover ik weet) een civillian Warthog. Dus gewoon voor de mensen om boodschappen mee te doen enzow. Hij is dus niet te besturen.
     
  19. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee die zit er niet in het was de bedoeling om er een WH in te stoppen net als deze (niet geel natuurlijk :)) om troepen te vervoeren...helaas heeft Bungie deze WH geschrapt :'-(
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Hij zegt niet dat hij ze bestuurde hoor :p
     

Deel Deze Pagina