1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elendill2003, 9 nov 2004.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    haha jah, het leuk mij ook nou net zo mooi om in MP in een banshee te mogen vliegen, en nu is die er en het .....tzuigt |:-
     
  2. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die squad online :) Enuh Bungie kan komen met een update om die fuel rod gun erin te doen...en dat ontwijken van een raket is ook k*t er moet een signaal gegeven worden van achter je raket gelockt enz. en ik wil mijn oude raketwerper op de warthog terug...die vond ik veel lauer dan die raketachtige ding wat er nu op zit..okal moest je soms herladen..
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leek me echt zo vet om luchtgevechten te houden met banshees. Een multiplayeroptie waarbij iedereen een banshee zou hebben leek me echt super.
    Ik heb ook nog Two Betrayels het vaakst gespeeld omdat je daar in een banshee kon vliegen.
    Maar zou bungie de banshee wel aan kunnen passen? Alles staat op de dvd opgeslagen, maar die aanpassing komt op de xbox terecht. Lijkt me onhandig om een link tussen die twee te moeten leggen zodat de banshee gebruik maakt van de nieuwe eigenschappen.
     
  4. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja die fuel rod kunnen ze zo weer activeren, want dat zit er al in en hoef je dus alleen de blokering op te heffen. Enu dat ie niet achteruit kan vliegen is gewoon een keuze die ze gemkaat hebben, een vliegtuig kan ook niet achteruit vliegen. Als de voorstuwing achter zit..hoe kan je dan achteruit...
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    zoiets als die fuel rod gun kan je niet zomaar in een download geven want dan zou de ene op LIVE wel met da ding rondvliege en de ander nie, ikzelf vind die banshee kei fijn. je moet er gewoon mee leren omgaan.

    ik mis idd wel die quads en ze zeiden dat je die transportvliegtuigen uit de lucht kon halen, da zie ik ook nie meer(alleen die guns kan je kapot knalle)
    en ze vertelden dat je ook je eigen pelican kon besturen. right. je zit alleen maar in een pelican in da filmpje met die reuzespin. egt bale man.
    zouden ze al die opties voor halo3 bewaard hebben?
     
  6. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen er een verplichte update van maken. Dan heeft iedereen hem dus standaard erop zitten zodra hij online komt. Waarvoor gebruik jij de banshee dan? Schieten gaat voor geen meter, je zakt langzaam naar de ander toe totdat hij je kan boarden. Als je optrekt om opnieuw aan te vallen is die ander meestal weer weg zodat je dat werk voor niks gedaan hebt.
     
  7. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    De ghost heeft aan de linkerkant een grijs rondje en als je daarop schiet is het echt binnen een paar seconden kapot, dat is echt handig als je 'm snel kapot wil.

    Weet iemand ook of er zoiets is bij de andere voertuigen?
     
  8. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    vanaf welke kant gezien bedoel je de linkerkant?
    dus dat je voor de neus van de ghost staat, en er naar kijkt, of dat je achter de ghost staat en naar de achterkant kijkt???
     
  9. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je aan de linkerkant van de ghost staat en je kijkt ernaar.
     
  10. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt
     
  11. Master-Chief

    Master-Chief This is my story

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat nummer van Dark Helmet is ook erg lekker in dat filmpje...
    '' learning to fly :D '' Het is me nog niet gelukt maarja dat komt nog wel.
     
  12. 2401-SaYnO

    2401-SaYnO |H2|

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nie hoe al die nummers heten.. maar bij de intro met de gitaar egt moooi *) verder .. squad moet er egt in, lijkt me gaaf
     
  13. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een quad. Het leest anders zo raar.
     
  14. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    banshee zuigt zwaar doe mij maar n scorpion _O_ of een guass warthog :9
     
  15. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    neh...tanks zijn sloom en n00bish vind ik
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een handgranatje in een tank stoppe _O_ _O_ _O_

    meesterlijk ...

    banshee zonder fuel-rod zuigt :mad:
     
  17. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren een stel games gedaan met 4 warthogs op coagulation... 4 x 4 man.... dus precies genoeg om alle warthogs te bemannen en verder met alleen snipers.

    Erg leuk! Enne dat Gauss canon is echt geniaal... precies mijn soort wapen.
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het jammer van die granaat; het is wel cool alleen je moet er eerst af springen voordat hij er in kan
     
  19. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ???

    je hoeft er niet af te springen ...

    gewoon boarden en 2x slaan(rood) en dan linker trigger (granaat er in)
     
  20. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar als je er zelf in wilt stappen moet je er eerst weer af. Dat is een beetje lomp gedaan.
    Je kunt niet iemand eruit slaan en dan meteen zelf instappen zoals wel bij de ghost kan.
     

Deel Deze Pagina