1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elendill2003, 9 nov 2004.

  1. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hey weet iemand een andere manier om het klepje dat de berijder van een tank beschermt tegen snipers kapot te maken? (een andere manier dan m boarden en melee)

    want die tank is wel sterk zeg als je m niet eruit kunt snipen!
     
  2. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat niet mogelijk... voor zover ik weet is de enige manier zoals jij zegt: boarden en melee.
     
  3. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ik denk toch dat ik de banshee het coolste voertuig vind.. lekker iedereen vanuit de lucht weg zien rennen, vlak over ze heen vliegen en helemaal kapotschieten :+
    alleen niet te dicht eroverheen wat anders gaan ze boarden ;)
    maja..tank is ook wel cool O-)
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    de banshee is goed maar toch weer te zwak, omdat er geen fuel rod gun in zit moet je langer op vijanden schieten waardoor je langer een makkelijk doelwit bent voor hun dus gaat je banshee ook eerder naa de klote waarna die ontploft en jij weer dood gaat en overnieuw kunt beginne. -einde-

    het saaie vink ook dat in beide halo's er steeds een paar voertuigen van de covanent zijn die je niet kan besturen: in halo1 was het de wraith en in deel 2 is het de shadow (voor de noobs: dat voertuig waar 8 man in kan worden vervoerd waar zon mega stomme gun op zit)
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Banshee is erg zwak geworden vind ik.
    Ik erger me meer aan de ghosts.
     
  6. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik vind de ghosts ook wat te sterk, te moeilijk te boarden..
     
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee vind ik, tegenwoordig board ik dan ook regelmatig me ghost weer terug nadat me tegenstander mijn ghost heeft geboard :D
     
  8. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah.. gewoon slim aanpakken.. eerst overheen springen, daarna wat schieten en een goed geplaatst granaatje gooien zodat de ghost inverwarring komt, zodat tie de boost vergeet: en wopla.. je board makkelijk een ghost als je het ff tactisch aanpakt! ;)
     
  9. Silverhawk

    Silverhawk Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou dat er meer warthogs waren vooral die quads leken me wel vet. Weet iemand trouwens of dat misschien in een download content komt?
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het jammer dat de Gauss Canon Warthogg zo weinig voorkomt. :mad: Ik doe altijd maar Metropolis voor dat stukje met de Gauss Warthog te kunnen spelen.
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    komt omdat die whartog te sterk is. je kan een elite op legendary in 1 schot molle met dat ding! nie leuk.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Klopt het eigenlijk dat je in Co-op niet meer bij je vriend op de tank kan zitten?
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    jup

    ksnap nie wrom ze da hebbe weggehaald.
    wa ik wel doe is met co-op dat de andere speler bovenop de tank gaat staan, met een beetje oefenen is da heel makkelijk.
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Ik doe precies hetzelfde.
     
  15. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind _O_Tanks_O_ echt geniaal, gewoon een keer multiplayer splitscreen, met z'n vieren, in caogulation, aan de ene kant tank met mij erin, aan de andere kant stijgt een vriend van mij op die denkt dat hij de rest wel even zou pakken met een banshee. Ik zeg tegen hem: Je hebt 7 seconden. Hij kijkt mij voor een kort moment onbegrijpend aan. Ik zeg: 3.. 2.. te laat. BENGG... "Running Riot" Moehahaha, maar wat is dat??? Piep... piep.. pieppieppieppiepwghoeff...... BOEM... F*ck...

    En dan kan je zeggen wat je wilt, maar zeg nou zelf halo 2 is geweldig _O_
     
  16. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vooral jammer vind in mp, is dat in dat level met die 2 kampen (coagulition als ik me niet vergis) de hoogtelimiet voor die banhee zo laag is. Je kan niet eens hoogte winnen om een deftige duikvlucht te kunnen maken.

    Ghost ruleren wel massa's :D
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    anders vlieg je toch het level uit |:- tjsa belg
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Tssss, het hoogtelimiet hadden ze toch wat hoger kunnen zetten... Ik ben een echte nederlander en ik vind het ook jammer.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ben ik niet mee eens, ga dan Headlong spelen, ik vind de MP levels met Banshee gewoon saai als 1 iemand de banshee heeft kan je op plekken komen waar je iemand zwaar relaxt van af kunt sniperen, zo heb je bij coagulations een zwaar chill plekje in de bergen waar je alleen met banshee kan komen, en vanaf die plek ken je alles af sniperen, Nou leuk is dat...
     
  20. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    wel als je een sniperbattle houd
     

Deel Deze Pagina