ik denk halo 2 want ik heb alleen maar een xbox maar in februari krijg ik wer ps2 maar dan denk ik nogsteeds dat ik halo leuker vind
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit over killzone gehoord, tot nu. Edit: heb ff op gamespot gekeken en hij kreeg een 6.9 niet erg goed dus... heb ook ff een filmje gekeken en het leek me niet zo heel bijzonder dus ik ga voor halo2
SP van Killzone doet nog onder voor de sp van Halo 1. Maar goed, Guerilla komt er wel. Kwestie van tijd.
Erg jammer dat Killzone zo slecht scoort. Ik wil een ander spel spelen dan SOCOM II op network gaming, ik had gehoopt dat Killzone de plaats van SOCOM II zou vervangen. Helaas. Nu is er geen één spel waar ik naar uit kijk om er mee online te spelen op de ps2. Halo 2 ga ik sowiezo halen, al scoort het een 4.2. Nu nog hopen dat Half Life 2 een topper word!
reviews zijn onzin dan. ik heb Killzone op de PU GAMEPLAY gespeelt en het speelde zo soepel,zag er zo onwijs leuk uit,ik kan me niet voorstellen dat t slecht scoort
ik ga ze beide halen.....volgende week haal ik een pstwo en dan maar wachten tot 3 december voor killzone
Ik heb een uurtje de USA versie gespeeld, maar het spel `pakte` me niet echt. Ronduit teleurstellend. Halo 2 gaat er gewoon dik, maar dan ook heel dik overheen. Punt.
Killzone is echt he-le-maal niks vergeleken bij halo2. De actie is heel sloom en niet pakkend. Alles framedropped echt te hard en het ziet er stukker minder uit dan halo
Uhm; je kan van allebei de games even 10 reviews lezen en dan tot hetzelfde oordeel komen. Tevens hebben al redelijk veel mensen op de PU Gameplay zowel Killzone als Halo 2 gespeelt.
Reviews zeggen helemaal niks, want ze zijn zo subjectief als de pest. En van dat ene leveltje op de gameawards word je ook niet veel wijzer.