1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 VS Killzone

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clean Up, 1 okt 2004.

1. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    US versie is al uit. Killzone heeft het net niet. Guerilla moet goed luisteren naar de kritieken en daarmee aan de slag gaan. Deel 2 kan dan wel eens dichter in de buurt komen van Halo. Maar met het eerste deel slaan ze de plank mis. Met name de AI is erg matig en laat dat nou 1 v/d paradepaardjes zijn van Halo 2 en Half-Life 2.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Reviews van gerenomeerde sites zijn voor minstens 80% objectief. Dat moet ook anders verlies je je geloofwaardigheid.
    En het draait allemaal om de gameplay; dus met 1 lvltje kan je toch al een redelijk oordeel vellen.
    Daar komt bij dat als je bij de top 10 van gamerankings kijkt je alleen maar top games ziet, stuk voor stuk.. Allemaal gebaseerd op reviews; wijs jij me nu maar eens aan welke game daarvan dat cijfer niet verdient en waarom niet. Als je me daarmee kan overtuigen dan is je stelling dat reviews niks zeggen pas waar.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zo dit verklaard alles en maakt deze discussie mond dood ;)

4. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rofl plaatje
    die zielige fanboys van playstation kunne het gewoon niet hebben dat killzone zuigt
    ik heb reviews gezien bij gamespot de game kreeg een 6.9
    halo 2 kreeg een 9.3 :9
    HALO!!!!!!!!!!!!!!!!

edit reviews van bijde spellen

Halo 2

Killzone

Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  5. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 kreeg een 9.4 :p

6. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet allemaal killzone doodmaken! tis en blijft een spel uit ons leuke landje......ookal heb ik halo2 net bij intertoys gehaald en kan t idd ONMOGELIJK beter zijn, als dat zo is, dan koop ik gelijk een ps2

7. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Tis echt fokking zonde.. nu lacht iedereen NL helemaal uit!!! Eerst Davilex en nu dit... :mad:

8. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    wat een gedoe zeg.....als je een shooterfan bent,koop je ze toch allebei...ik heb alledrie consoles en koop halo2 voor de xbox en killzone voor de ps2, hier in nederland word killzone de hemel in geprezen, dus waarom kijken naar cijfer van gamespot:9

9. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de meeste hier het Nederlandse Triumph Studios zijn vergeten want Age of Wonders behoort tot de beste turn-based strategy games die ooit zijn gemaakt!

Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  10. joker???

joker??? A.k.A TheeDoekjE

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik tot nu toe gezien heb van beide spellen doet mij tog met heel veel overtuiging kiezen voor Halo2 en neej niet alleen omdat ik geen Ps2 heb maar omdat halo2 ten eerste tien keer mooier is(xbox graphics) en ten tweede ik halo zelf al veel vetter vond dan ik tot nu toe van killzone kan beoordelen...zeker met de online mogelijkheden van xbox live kan killzone nog in geen duizend jaar tippen aan Halo 2

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Halo 2 was ook beter op de E3 2004.

12. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Oja bedankt die gasten zijn idd goed *) Me dag is weer goed...

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb die demo van Killzone ook gespeeld. Ik vind het heel erg tegenvallen voor zover je dat aan 1 single leveltje kunt beoordelen. Het level dat ik speelde vond ik helemaal niet zo stoer. In de PU wordt het spel behoorlijk de hemel in geschreven, dat vind ik vrij opvallend. Natuurlijk kunnen wij nog niet beoordelen hoe het spel is omdat niemand van ons (de meeste dan) nog niet uitgebreid het spel hebben kunnen spelen. Maar de demo deed mij nou echt helemaal niets. Grafisch vond ik het nou niet je van het, en de gameplay viel ook wel mee. Nothing I haven't seen yet. Ik persoonlijk heb niets met Halo, dat vind ik ook niets bijzonders, maar velen aanbidden het spel. Dus ik denk niet dat Killzone een match zal zijn voor Halo 2.

14. XeoN

XeoN Guest

Halo 2 ownt die game gewoon dik aan alle kanten!

15. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook een PS2 aan geschaft naar heel lang twijfelen :{
    Ik denk dat Killzone ook ga aanschaffen maar denk tog dat Halo 2 beter is. :)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Killzone ziet er tof uit maar is niet voor mij niet echt overtuigend..:eek:

17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben een H en we hebben een A en ook toevallig nog een L En moet je is kijken wat ik nou in mijn achterzak vind een O en dat doen we dan 2 keer :p oftewel Halo 2 :D :+

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    H= Hoog
    A=Alowa
    L=Leuker dan leuk
    O=Oppermachtig

maakt samen Halo:)

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Killzone lijkt mij niet echt wat. Maja dat zei ik van Halo eerst ook.
    Afwachten dat ik em eens een keer kan spelen, maar dat moet dan heel toevallig zijn.

Vond wel dat Killzone heel erg mooi uitzag, en de gameplay lijkt me ook niet verkeerd.

20. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De cijfers van Killzone vallen een beetje tegen. Ik denk dat de Pu redacteuren iets te enthousiast zijn geweest en hadden verwacht dat er nog veel aan getuned zou worden ofzo.

Deel Deze Pagina