Of jij bent dom? Bij halo 1 was de singleplayer natuurlijk het belangrijkst (al zullen somige mensen hier anders over denken). Halo 2 heeft veel uitgebreidere maps en opties, er is duidelijk veel meer tijd aan besteed. Ik denk dat ik met Halo 2 meer tijd aan de MP ga besteden dan aan de SP. Bij Halo 1 was dit andersom.
Serieus, meen je dit alles wat je nu in de laatste 3 posts hebt geschreven, of probeer je de mensen hier alleen maar ff op de kast te krijgen? Je bent in elk geval best debiel bezig, om het subtiel te zeggen.
Wat loop jij halo 2/1 nou onderuit te halen zijn beide goede games de multiplayer van 1 was/is gewoon hartstikke leuk. En de multiplayer van deel 2 lijkt me ook erg leuk. Ik denk ook dat killzone beter wordt maar halo 2 lijkt me ook erg goed. Maar ik haal ze beide en iedereen die killzone slecht vind pech dan,hetzelfde voor de mensen die halo 1/2 slecht vinden ook pech voor julie. Ik ga het wel leuk hebben met beide games.
Tjezes GForce, het is nu zo klaar als een klontje dat je zowat alleen staat met je mening. Newsflash kerel, Halo is multiplayer. Ooit wel eens afgevraagd waarom zoveel mensen system linken?
We zijn niet te dom, we zijn misschien wel te slim voor jou , dat je dat niet begrijpt is geen domheid van onze zijde maar alleen van jou kant , want ik wil nu niet zeggen wat halo2 juist voor mij betekend , gewoon omdat ik het niet heb gespeeld , hoe kun jij nu een sluitende conclusie trekken uit hooguit 15 minuten spelen op pu awards . En dan mag je nog vinden dat halo2 voor jou niets is, ok , maar er zijn nog veel meer mensen hier voor wie halo2 de max is.
Tja mensen ga even naar Gamespot of IGN en zoek ff op Halo. Daar vertellen de gasten van Bungie wat ik ook heb verteld. Halo2 wordt voor de SP gemaakt. Dat zeggen ze zelf........... Ik heb nergens gezegt dat ik Halo2 niks aan vind. Halo1 vond ik geweldig en Halo2 ook! Maar niet door de MP. Dat jullie alleen 1 kleur kunnen zien omdat jullie fanboys zijn is toch echt jullie probleem. Als ik MP shooters wil spelen speel ik die wel op de PC want die zijn gewoon veel beter als console shooter....... Daar mee wil ik zeggen dat als de MP van Halo geen Halo was het ook niet veel geweest zou zijn. IK zeg in deze thread dat Halo2 en Killzone niet te vergelijken zijn omdat Killzone alleen MP is en Halo2 meer op de SP is gefocused (ja dat zegt Bungie zelf dus bespaar me jullie kleurloze meningen).
Killzone lijkt me ook een vet spel, als ik een ps2 zat had ik hem waarschijnlijk gekocht, maar ik vind halo's sfeer beter dan het grimmige Killzone, en ik denk echt dat Halo's multiplayer veel beter wordt. Dat jij liever op de pc speelt, moet je zelf weten, maar Halo is echt heel vet met vrienden. Ga maar is system link doen, maakt neit uit hoeveel mensen, het is zoiezo vet. En zelfs wat dan nog? Ondanks dat Halo dan meer op de singleplayer gefocust is volgnes jou, zelfs dan is Halo's multiplayer kennelijk nog beter...
Ik speel niet liever op de PC maar als ik voor een MP zou moeten kiezen zou ik waarschijnlijk op de PC spelen. System link heb ik al wat keren gespeeld en ik vind het wel leuk voor even, maar om het nu iedere dag te spelen nou nee....
precies, halo is juist een mp spel. En straks over 2 weken lijkt het me echt heerlijk om het online te spelen met nieuwe maps, gamemodes en wapens, heerlijk! En killzone is jammer genoeg niet de langverwachte halobeater, wat opzich wel was te verwachten, jammer voor ps2-land maar dat maakt het niet minder waar.
Dat zeg ik ook helemaal niet. Het is voor sommige van ons te moeilijk om te lezen of iets simpels te begrijpen. Ik zeg dat Halo2 meer op de SP gericht (dat zegt Bungie tenminste). En jah er zit ook MP in maar de sfeer, het verhaal etc. zit toch allemaal in de SP. Killzone daar en tegen is bijna volledig op de MP gericht. Misschien dat jullie nu eindelijk begrijpen wat ik bedoel.......
Dan ben ik zeer benieuwd naar de meningen als de games beiden gespeeld zijn door je... KIllzone is bijna volledig gericht op de MP en Halo 2 op de single player (check mn sign, ik ben het deels met je eens ) volgens jou. Maar de multiplayer van Halo 1 én 2 (is al eerder aangehaald in deze thread) is bijna perfect. Daar kan Killzone of iedere andere MP shooter op de consoles gewoon niet aan tippen... (de 10% die Bungie zegt nodig te hebben voor de MP Halo2 is gewoon voldoende om de ultieme MP ervaring te ontwikkelen) Ik speel nu nog iedere maand een dag MP Halo1 met een stel vrienden... En heeel veel andere mensen ook.
IK heb beide games als gespeeld en juist daarop berust ik mijn meningen. Met de MP van Halo1 heb ik me nooit echt kunnen vermaken terwijl ik de SP van Halo1 nog steeds speel. De MP van Halo2 is mede beter geworden door L!ve en stats maar ook met nieuw maps. De maps van Halo1 waren standaard en vrijwel symetrisch. Ik hoop alleen dat XBL servers per land maakt zoals bij SOCOM. Hierdoor haal je veel lag weg en ook frustraties. Ik denk dat de lag / verbingen er toe zullen leiden of Halo2 online een succes word of niet. Dit aangezien er zo veel mensen dit spel online zullen spelen. Ze moeten er dus voor zorgen dat de europese spelers niet op de USA servers kunnen en vice versa. En dan op de europese server landen kamers maken waar je bijvoorbeeld met alleen Nederlanders zit. Dit hebben ze bij SOCOM ook gedaan en daar is vrij weinig lag (geen lag bestaat niet).
halo (2) heeft idd de ultieme multiplayer, nog beter als elke pc shooter zelfs. vooral de balans is perfect. ik denk dat veel mensen halo 2 voor de multiplayer ervaring op live kopen, ik in ieder geval wel. single player is leuk en aardig, maar die zal ik hooguit 1 of 2 keer doorspelen.... nog maar 10 dagen oh ja, halo 2 of killzone, wat denk jezelf?
Ga ze allebei halen. Zijn 2 heel verschillende games dus je kunt ze niet vergelijken voor mij is Halo2 beter maar dat alleen omdat er een geweldige SP bij zit. Zouden ze allebei alleen een MP hebben zou ik ze even goed vinden.
Ik speel de singleplayer én de multi nog met veel plezier. Natuurlijk is Live fantastisch voor Halo2 maar ik zal nog steeds iedere maand met een stel vrienden bij elkaar komen om zo een leuke LAN te hebben. Ik weet zeker dat iedereen die dit 1 keer heeft gedaan vaker wil doen (ik ben nog weinig mensen tegen gekomen die dit niet fantastisch vinden...).
Nou halo (2) perfecte balans beter dan elke pc shooter lijkt me dus echt niet hoor om maar effe offtopic te gaan de balans van halo 1 is in ieder geval echt niet perfect. Anders zou je niet iedereen moeten kunnen killen met alleen maar de pistool. Dan heeft counterstrike toch een veel betere balans. En halo 2 hoop ik dat de balans beter is maar perfect dat zou ik nog niet kunnen zeggen.
De pistol uit Halo was absoluut het ultieme wapen gek genoeg. in Halo hebben ze de zoom functie eruit gehaald en volgens mij is ie ook minder sterk gemaakt. Die zul je dus niet zoveel meer gebruiken volgens mij. Hopelijk zit er nu wel een goede balans in zodat je niet van die psycho gasten krijgt die iedereen neerkrijgen met één headshot.
Killzone krijgt maar een 7.5 bij IGN wat me toch wel wat tegenvalt. Komt de PU weer aan met een dikke 9.3 ofzo. Maarzelf denk ik dat Halo 2 beter wordt.