1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 VS Killzone

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clean Up, 1 okt 2004.

1. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ja maar de mp is egt niet zo vet hoor. Hijs egt weinig vernieuwend en de meeste maps zijn dom...

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Jij insinueert dat Killzone een betere MP zou hebben dan Halo omdat erbij Killzone meer aandacht is besteedt aan de MP dan aan de SP; en bij Halo andersom. Daar gaat het om.
    Daar komt bij dat er altijd meer aandacht aan de SP dan aan de MP wordt besteedt (tenzij de SP er niet toe doet) aangezien de SP veel uitgebreider is dan de MP. Daardoor kan de MP nog steeds veel beter zijn dan bij een game waar alleen aandacht is besteedt aan de MP.

Ik hoop niet dat ze dat doen; en dat zou ook geheel onverstandig zijn aangezien je zo nooit een internationaal hoog niveau bereikt. De beste van Nederland worden stelt niks voor als Nederland internationaal gezien niet eens in de top 10 staat. En hoe wil je nou tegen betere tegenstanders spelen (en dus zelf beter worden) als je niet op internationaal niveau kan spelen zodat je zeker weet dat je tot de beste behoort als je zelf in de top 10 staat.

3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik heb gezien van de maps ziet er wel goed uit. Jij zal wel weer de leak gespeeld hebben en dan is het stoer om te zeggen dat het tegenvalt, maar volgens mij wordt het gewoon de shit.

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    volgens IGN haalt Killzone het niet eens bij Halo. Laat staan Halo 2. Killzone: leuk om te huren of voor de liefhebber.
    Halo: Must buy/legendarisch
    Halo 2: Must buy/10.0 etc

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Vooral de graphics krijgen het er door IGN van langs. Guerilla gebruikt namelijk een systeem (dankzij de lage hardware specs van de PS2) waarbij low-res textures worden ingewisseld dooor high-res, en animaties meer frames krijgen als ze meer 'in the picture' zijn. Helaas doet de engine die voor dat 'texture swapping' zorgt niet echt bepaald zijn werk vlekkeloos 8) :{

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zag bij Gammo zag er nou ook niet bepaald mooi en verslavend uit. Het enige waar ik van onder de indruk was, waren de reload animaties en het feit dat een spel van nederlandse bodem zo gehypt wordt

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als USA host heb jij dikke lag en andersom hebben hun lag. Zou dan alleen werken met servers die door Bungie gehost worden. Ik ga er niet van uit dat ze dat doen dus kunnen ze beter geen USA en EUR op dezelfde server zetten. BTW zijn de Amerikanen helemaal niet zo goed. Bij de meeste online games die ik speel of gespeeld hebt zijn juist de Nederlanders die het beste zijn dus voor ons zou dat niet veel uitmaken.

8. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg jij. Ik ben er vrijwel zeker van dat halo 2 DE multiplayer game gaat worden voor Xbox (zowel in lan als via Live) net zoals bv Half-Life (en dan vooral Counter-Strike) massaal werd gespeeld (zelfs nu nog!) door PC eigenaars. Dit is natuurlijk mijn mening maar ik denk dat ik er niet ver naast zal zitten :)

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vermoed dat het met lag toch wel reuze zal mee vallen; dus dat is nog niet eens zeker. En de Amerikanen zijn wel degelijk goed. In de top kom je er namelijk redelijk veel tegen. Uiteraard zijn er ook een heleboel Amerikanen niet zo goed; maar daar gaat het nu ook niet om.
    Maar dat terzijde. :)

Maar het wordt afwachten. :)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou er helemaal geen probleem mee hebben als er mensen uit alle hoeken van de wereld mee zouden spelen zolang er maar geen lag is want daar heb ik echt een hekel aan.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maps zijn juist erg vernieuw. In Halo 1 waren de maps bijna allemaal symetrisch. In Halo2 zijn de maps juist asymetrisch. Verder zijn er veel maps bij gekomen en ook verschillende de spelstylen en wapens. Verder worden je stats bijgehouden en kun je uit meer chars kiezen.

Volgens mij is de MP van Halo2 juist helemaal vernieuwd |:-

12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veronica Magazine is weer lyrisch over Killzone. Aan de manier waarop zij de game beschrijven lijkt het wel of ze zeker weten dat het nog beter wordt dan Halo 2. Heeft er vast iets mee te maken dat Killzone van Hollandse bodem komt.

13. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Dat de Mp niet vernieuwend is klopt maar dat de maps dom zijn zijn jouw woorden !!!

14. XeoN

XeoN Guest

Go velvet!

15. Hehehe, volgens mij had een Ps-2 fanboy van me werk dat stuk ook gelezen.
    Hij begon vandaag tegen me te lullen over Killzone " Ja, dat wordt echt zo'n beetje het een mooiste spel ooit, van Nederlandse bodem en dan nog een vette Halo2 beater ook' zei die helemaal trots :D
    Ik blufte, en zei dat ik op i-net van veel mensen die hem gespeeld hadden gelezen had dat ie behoorlijk tegen viel en dat ie bij lange na niet aan Halo 2 zou kunnen tippen }:]
    Hij begon al wat sipper te kijken :9
    Ik zeg: Ach we zien het wel als ze allebei uit zijn.
    Hij: Ja, 8 nov komt hij uit toch,
    Ik: Nee, de 11de
    Hij: Ah, ik dacht 8, dat stond tenminste in veronica magazine. O-)

Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2004
  16. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Van die lag bij online als je bij andere landen joint nog ff:

Dat is niet helemaal waar. Dat is misschien bij ps2 online zo, waar je zowiezo veel lag hebt, maar als ik live speel en ik speel bijvoorbeeld tegen, sweden, belgen, duitsers, fransen, italianen, nederlanders, engelsen, etc. Dan heb ik (bijna) nooit last van lag. Als ik tegen amerikanen speel, wat ik vaak doe, heb ik wel ietsjes meer lag maar zeker niet storend. Ik heb zelfs tegen japanners gespeeld zonder merkbare lag. Dus ik hoop niet dat ze het per land gaan opdelen, dan wordt ik zeker boos :)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is dus bs. Ik speel zowel PS2 als XBox online en XBox heeft veel en veel meer lag als PS2. Ik heb zelf een T1 verbinding dus daar ligt het niet aan. Ik heb nog bijna alle keren dat ik online gespeeld op op XBox heel veel lag gehad. Zoveel dat het spel eigenlijk niet meer speelbaar was. Op de Ps2 heb ik bijna nooit last van lag. Ook vrienden en bekenden hebben vaak last van lag op XBL....

19. Dan zou ik echt effe je Xbox na laten kijken. Ik heb adsl-lite en bijna nooit last van lag. Met Nederlanders eigenlijk nooit. Alleen soms als er veel amerikanen zijn.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Met de Xbox is niks mis. Iedereen die ik ken heeft last van lag op XBox L!ve :mad:

Deel Deze Pagina