1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 VS Killzone

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clean Up, 1 okt 2004.

1. Joinen jullie dan altijd potjes met 1 ster ofzo?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee we kijken meestal waar de minste lag is en daar joinen we maar dan is er nog te veel lag.

3. Ik heb er al zo'n 200 uur Rainbow 6 opzitten + nog een lading andere spellen, en heb eigenlijk nooit erge last van Lag gehad. Daarnaast heb ik er ook nog nooit iemand over horen zeiken.

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel redelijk vaak last van lag bij xbox l!ve hoor. Sommige spellen iets minder dan andere. DTM2 bijvoorbeeld lagged vaak redelijk hard terwijl ik bij RS3 bijna nooit last heb van lag. PGR2 is bij mij meestal ook wel behoorlijk lag-vrij geweest. Laten we hopen dat er een baal dedicated servers beschikbaar zijn bij Halo 2 zodat we gewoon met 16 man in één game kunnen. Ik ben alleen bang dat dat echte chaos wordt omdat geen verbinding dat trekt.

5. obi-wan

obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

Leuk Bevonden:
    0
  6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ligt vaak ook aan de net-code van een game, en ik denk dat daar bij Halo 2 genoeg aandacht aan is besteed.

7. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb geen ps2 maar killzone ziet er erg goed uit.
    Maar beter dan halo 2 dat zit er niet in...

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Als je daadwerkelijk in elke Live game lag hebt dan ligt het probleem toch echt bij jou en niet bij Xbox Live. Ik heb een gewone verbinding en heb nauwelijks last van lag en 'iedereen die ik ken' heeft verder ook geen last van lag.. niet meer dan normaal in elk geval.

Halo 2 heeft, als het goed is, een geweldige netcode. Hij is 6 (?) weken getest door 6000 (?) Microsoft medewerkers. :) Over de cijfers ben ik niet helemaal zeker, maar je kan er van uitgaan dat Bungie er alles aan heeft gedaan om Halo 2 zo lag-loos mogelijk te krijgen.

10. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ja xbox live staat er juist om bekent om de weinig lag. Speel maar eens pgr2 of motogp of mm3 of mechassault, je zal echt geen lag meemaken. Van de keren dat ik socom online heb gespeeld werd ik echt he-le-maal doodgelagged.

Iedereen die ik ken heeft trouwens ook echt nooit lag, dus het probleem zal toch wel bij jou liggen denk ik

11. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vinnet wel lomp dat alle sites nu vet matige cijfers geven aan killzone omdat ie niet is wat ze verwachten. Komop het is opgezet als een medal of honor game en is tien keer beter dan een medal of honor game... die kutgames kregen altijd 7's en 8en voor hun "mooie geluidseffecten". Als journo moet je je gewoon niet met de hype mee laten sleuren, das gewoon onproffesioneel.

12. Als je de revieuws leest zal je zien dat ze genoeg redenen hebben voor die matige cijfers. De A.I. van de tegenstanders en je team schijnt behoorlijk te zuigen, die gasten die bij je horen voeren zowat geen ene reet uit. Daarnaast ook nog een heel aantal behoorlijke Graphic glitches en ga zo nog maar even door met nadelen.

13. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die reviews lees zou ik bijna denken dat het nog lager verdient dan een 7 of 7,5.
    Positief: Mooie graphics
    Prachtig en sfeervol geluid

Negatief: Crappy AI van vriend en vijand
    Onuitgebalanceerde speelbare characters
    Veel bugs
    Lopen gaat tergens langzaam
    Geen "oorlog gevoel"
    Etc.

Oftewel de gameplay zuigt maar de gfx kunnen er mee door ondanks de vele glitches. Volgens mij behandelen ze dit spel nog mild

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    heb het altijd al vreemd gevonden waarom killzone op zo'n voetstuk werd gezet, leek/lijkt mij weinig aan.
    gewoon een shooter, als ik dat met halo 2 vergelijk...
    voor mij persoonlijk zijn het de voertuigen die halo zo vet maken in de multiaplyer, heerlijk met 3 man in een warthog op nog een bemande in rijen en dan kijken waar iedereen land _O_

over de lag op live!, hier heb ik tot nu toe weinig van gemerkt. ik weet niet wat gforce precies onder lag verstaat? maar bij mij moet er dan sprake zijn van enorme vertraging (heb het met rtcw wel regelmatig meegemaakt, maar dat lag aan het aantal mensen bij een slechte host)
    met andere spellen heb ik er nooit last van, rb6 speelt bijvoorbeeld heerlijk, als je dat spel al vind laggen is er denk toch iets mis met je verbinding...

volgende week spelen we allemaal halo2 !!! _O_

15. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan speel je toch niet op Xbox Live!

Quit your bitching....

ps. PS2 zuigt *)

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    gamespot geeft hem een 6.9 dus ik denk dat het wel duidelijk is dat halo de betere game is......

17. Ladies and gentlemen... Let's get ready to rumble!!!!
    Introducing!!! "Halo 2 VS............... Killzone"
    This is unbelievable and has never been seen before......
    We have got a major Knock Out with only one little punch from Master Chief!!! :D

Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2004
  18. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Hahah...

Ja leuk dat Killzone van Nederlandse kom af is.
    Maar kom op zeg, Halo 2 Live....you`ve seen the trailers. 8)
    Killzone heeft geen schijn van kans.
    Tevens moet Killzone zich nog gaan bewijzen, Halo heeft dat al 3 jaar terug gedaan.
    En word alleen maar beter aan gewerkt wegens ervaring...en de brute kracht van de Xbox heeft ook zeker zijn voordelen tegen over PS2, en Online al helemaal!!! ;)

19. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bespeur ik hier enige vorm van fanboyisme?
    Maarja, het lijkt me aan de reviews te zien wel duidelijk wie er als beste uit de strijd komt.

20. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook links en rechts reviews van KZ gezien maar is idd niet echt super.
    Eerlijk gezegd kan ik daar niet wakker van liggen omdat ik toch helemaal verslingerd ben aan me xbox (heb ps2tje verkocht,toch wel jammer gezien gta,san andreas maar ja)
    Maaaaarr... omdat KZ van nederlandse bodem komt vind ik het toch wel erg jammer dat het geen topper is geworden,ik bedoel we zetten nederland dan wel effe lekker op de kaart... toch ???

Deel Deze Pagina