1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Waar is Halo 2 te koop?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Het bedrijf bestaat nog, en ik hoor net in mijn oortje dat de beveiligingsdienst inmiddels het pand heeft verlaten.

    Als het zover is wordt het wel gepost, heb geduld :)
     
  2. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde. :mad:

    /EDIT: boven jou dan. :cool:
     
  3. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was de vrachtwagen die de lading Halo 2 spellen vervoerde verongelukt.

    zoals Rinus al zegt: Heb nou eens geduld! ;)
     
  4. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    mediamarkt rijswijk heeft ze ook al binnen maar twijfelt nog om ze in de verkoop te gooien net gebeld .....
     
  5. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds, betaald, in behandeling...
     
  6. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    in Tilburg alleen bij de Bart Smit bij de AH verkopen ze Halo 2 al, de rest morgen pas... De LE's zijn allemaal al gereserveerd... Ik had er ergens anders een gereserveerd maar daar hadden ze er te weinig :mad:

    Heb alleen die gameshop nog niet geprobeert?? weet iemand waar die zit in Tilburg?
     
  7. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand hem al in enschede of hengelo gevonden? Dan weet ik waarik heen moet fietsen
     
  8. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Future zone onder de V&d heeft in Rdam ze al liggen. Net de LE gekocht, had het niet besteld maar moest wel een beetje lullen voordat ik em kreeg. De normale verkopen ze overigens wel.
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    intertoys verkoopt nie meer..... ik ben langsgeweest en ze hadden en fax gehad aan alle filialen gericht..... niet verkopen
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    is het de V&D in zuidpplein of beurs??
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  11. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    De Reden Waarom Intertoys En Bart Smit Halo2 Al Verkoopt

    Je bedoeld denk ik Foregames in de Willem II Straat. Ik heb er net naar gebeld, omdat ik gister Halo2 ook al in de winkels heb zien liggen, terwijl ik hem bij hun heb besteld.
    Hun verhaal was dat winkels op dinsdag 9 november de leveringen van Halo2 binnen hadden gekregen. De casual game en de Limited Edition. Halo2 werd gelijk verkocht door de speelgoedzaken, omdat ze weten dat het één van de beste spellen dit jaar wordt. Hierdoor zijn er veel exemplaren te vroeg verkocht. Nu is Microsoft daar achtergekomen en hebben Bart Smit, Intertoys en volgens mij ook E-plaza flink op hun flikker gekregen. Ze hebben nu een contract getekend waarin staat dat hun VANDAAG ALLE HALO2 SPELLEN uit de schappen worden verwijderd en MORGEN PAS OM 13.00 UUR 'S MIDDAGS er weer in mogen worden gezet. Zie het maar als een soort boete, want de meeste winkels die Halo2 verkopen openen al om 9.00 uur 's morgens.

    Dat is dus de reden waarom sommigen hem al sinds gisteren of vandaag hebben.

    CASE CLOSED :D
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  12. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi verhaal... Maar wat is dat dan voor een gedoe dat ze morgen de 11e pas NA 13.00 uur Halo 2 mogen verkopen? Dit in het licht van het feit dat DimensionPlus Halo 2 VANDAAG de 10e al in de verkoop heeft gedaan?

    Allemaal erg onduidelijk, want als Dim+ het spel al mag verkopen, waarom de rest dan niet??? :cool: Case dus niet closed... O-)
     
  13. Napstar991

    Napstar991 Gamen is een hobby!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 waar te koop in Alkmaar?

    10 Nov:
    E-Plaza (beide)

    11 Nov:
    Freerecordshop
    Bart Smit
    Intertoys
    Dixons
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Liep net even de Music Store hier in het dorp binnen, en die vertelde dat hij Halo2 nog eens niet binnen had!
    Krijgt 'm morgenvroeg pas binnen. Dus hij kan 'm zeker niet eerder verkopen ;)
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    thnx voor je post.. _O_ hier kan ik wel wat mee... morgen ben ik om uiterlijk 13.00 bij de intertoys om m'n LE te halen
     
  16. Napstar991

    Napstar991 Gamen is een hobby!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Freerecord krijgt ze ook pas morgen.... En hij zij ook nog tegen me dat het misschien die dag erna word... :confused: Ik heb dat maar ff niet gehoord... hehe :)
     
  17. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik kom even met een wijs antwoord :D

    Kan het zijn dat Dim+ een particulier zaakje is. Want dan is het natuurlijk een heel ander verhaal.
    Bij Bart Smit en Intertoys is het weer anders. Welke stad heeft bijvoorbeeld geen Bart Smit en Interoys. Er hoeft maar 1 mannetje (of vrouwtje :p) van Microsoft bij een willekeurige speelgoedzaak naar binnen te lopen en als die al een vroegtijdige Halo2 ziet liggen, wordt hier gelijk al werk van gemaakt.
     
  18. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen? Dim+ verkoopt hem al in de winkel, Bart Smit al en kijk eens op de website van de FRS, je kunt Halo 2 gewoon al kopen... Ik blijf herhalen dat ik het allemaal erg raar vindt... Maar goed, laten we hopen dat we allemaal snel een exemplaar van deze zeer gewilde game in handen krijgen... |:-
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Gamecom/gcshop is down?
     
  20. Lchero

    Lchero Lchero

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt er wel op ja. Wou ff checken naar de status, maar laatste half uur kan ik beide sites niet bereiken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina