1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Waar is Halo 2 te koop?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    de stand in Sneek:
    Dixons: heeft een hele lading binnen maar verkoopt niet, verkoper was goed op de hoogte (Intertoys aangeklaagd) en wilde absoluut niks verkopen.
    Bart Smit: ook hier lag niks in de schappen, verkoop pas de elfde.
    FRS: Ze krijgen hem morgen binnen en verkopen dan meteen (doh)
    geen Halo 2 pre release verkoop dus in Sneek.

    GCShop: kan ik ff niet opkomen :confused:

    Conclusion: Not violation of Cole Protocol...
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  2. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    update: ik ben door intertoys gebeld ik kon hem halen ze hadden en fax gekregen dat ze nu weer WEL mochten verkopen...... kheb de LE;) dus ik zou nog even bij intertoys kijken mensen
     
  3. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    En de FRS verkopt hem meteen al vanaf wanneer ze open gaan morgen, of pas vanaf een bepaalde tijd ?
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    OMG... ik word hier gek van... ik ga maar gewoon morgen dat spel halen... ik bedoel; dan mag het weer niet dan weer wel. Morgen weet ik tenminste zeker dat ik lekker aan de slag kan.
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik denk dat ze bij gcshop dan de site aan het updaten zijn omdat ze halo2 ofzo binnen hebben
    ik hoop het
    ofdat ze die envelopen aan het inpakken zijn
    haha en dat zijn er veel
    maarja als ze met halo2 bezig zijn vergeef ik heet ze
    ik vind alleen wel dat alles nou minder leuk is want een half jaar kijkt iedereen er naar uit en dan nou ineens word alles afgeronseld en iedereen snel naar de winkel enal
    het was leuker als iedereen gewoon morgen hem kreeg
    veeeeeeel leuker

    /edit: shit zeg das nou al de 2de die zicht aanmeld bij mij
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Hier in Sneek meteen. Ze zeggen dat ze rond halft ien bevoorraad worden en dan moet het nog worden uitgepakt en de reserveringen -mijn reservering- opzij gelegd. Ik mocht hem in de loop van de ochtend -lees, na twee kuttoetsen- ophalen.
     
  7. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 net gekocht bart smit in de boogaard rijswijk de omringende zaken zijn daar niet blij mee
     
  8. Waar blijft Halo 2 voor de GCSHOPPERS?
     
  9. Lchero

    Lchero Lchero

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Zie regels 1e post
     
  10. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    je weet de release datum? Halo 2 blijft voor iedereen staan op 11/11. Behalve voor de wetsovertreders en MS schijnt Intertoys ea te hebben aangeklaagd -bron: Dixons medewerker-. Morgen krijg je hem zeer wss over de post, morgen verkopen alle shops Halo 2.
     
  11. Neverstop

    Neverstop Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Hoop toch echt wel dat ik m morgen gewoon krijg en niet overmorgen als TPG nog een beetje moeilijk doet.

    Gooien ze de games trouwens gewoon door de brievenbus? Of leggen ze 'm bij de buren oid als je er niet bent. Aangezien de kans groot is dat ik morgen onderweg ben en niet thuis.
     
  12. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Zie regels 1e post
     
  13. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Wetsovertreders? Wat nou winkels aanklagen? Ik moet over de hele zaak nogal lachen eerlijk gezegd... We hebben hier berichten ontvangen dat Halo 2 allang bij de Free Record Shop te koop zou zijn en bij DimensionPlus ligt het spel ook al in de winkel... Wat willen ze dan bereiken? Maar kijk maar eens op de websites van die winkels en bel ze maar eens op... Zelfs Bart Smit en E-Plaza schijnen Halo 2 al in de verkoop te hebben gedaan.. Conclusie: ze hebben gewoon allemaal een berg boter op hun hoofd! Ze lopen nu allemaal te klagen, terwijl ze Halo 2 zelf al in de verkoop hebben... Als ze de kans krijgen, verkopen ze allemaal welke game dan ook op het moment dat ze hem binnen hebben... Ze hebben allemaal geregeld schijt aan officiƫle releasedata... En Microsoft had gewoon slim moeten zijn, gewoon het spel pas via de distributeur netjes op de 11e uitleveren, dan heb je nooit gezeik... Volgens mij interesseert het M$ geen lor, anders hadden ze wel een stokje gestoken voor al dit geharrewar... Via Halo 2 valt te cashen, dus al die heilige boontjesverhalen, bullshit er mee! Maar hoe het ook zij, laten we hopen dat iedereen het spel snel heeft die hem wenst te kopen, dan zijn we van dit debacle verlost...
     
  14. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Door de brievenbus, dus je hoeft niet thuis te zijn!
     
  15. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    die games gaan gewoon door de brievenbus
    en hou het forum in de gaten want als ze hem bij gcshop binnen hebben dan
    zeggen ze dat gelijk op het forum
    heeft meer nut dan hier heel de tijd te posten
    je waar blijft ie bij gcshop nou
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Zie regels 1e post
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Bergen op zoom
    Bart Smit

    :D:D:D:D:D
     
  18. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Zie regels 1e post
     
  19. VinZ

    VinZ Guest

    Voor de zuid limburgers:

    Intertoys in Geleen verkoopt em ook nog gewoon... Gewoon met de dummie-hoes naar de kassa, en daar krijg je de echte...
     
  20. Red Eagle

    Red Eagle Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Zie regels 1e post
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina