[Halo 2] Weapons and tactics

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

1. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt natuurlijk andere wapens nemen maar het beste gaat het met de battle rifle egt waar de battle rifle schiet preciezer dan andere wapens en is sterker dan de smg en alle voor genoemnde wapens.

Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Op open plekken en grotere stukken wel ja.

In de kamers van Lockout heb ik toch liever een SMG dan een Battle Rifle. Magnum is helemaal ideal, 2 schoten als zn schild weg is en je hebt er een kill bij.

3. joker???

joker??? A.k.A TheeDoekjE

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een rocketlauncher nemen veel makkelijker een schot in een groep en de helft is dood....vooral handig in sp....jammer is het alleen wel dat je niet zoveel ammo voor de rocketlauncher vind:confused: mja....dan maar plasma pistol met smg of magnum:p

heeft iemand toevallig al de sp op legendary uitgespeeld(in ze eentje dus niet in co-op).?
    heb het geprobeerd maar in eerste level ben ik al serieus meer dan 100x dood gegaan....lastig man...:confused: gewoon meer oefenen komt het vanzelf goed tog:p

4. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die plasma pistol + SMG is een hele goed combinatie zoals al eerder gezegd werd. Ben het echter niet eens met een plasma pistol + battle rifle. Dat duurt te lang met het wisselen van wapens + dat de groene bol die je afschiet op een open veld heel langzaam verplaatst (mensen duiken weg). Het voordeel van je battle rifle is er dan niet meer want als je schot mist (groene bol) heeft hij zijn shield nog. De plasma pistol + SMG is dan ook een goede keuze voor close range. Wat je vaak op Live ziet is dat de mensen met hoge levels 11,12,13 etc met dual wielding plasma rifles lopen (2 van die alien wapens die blauwe bollen heel snel schieten). Door te zorgen dat ze niet overhitten zijn ze ideaal voor close en medium range combat. Ook met herladen kost het geen tijd (mits je ze niet overhit) en met de plasma pistol kost het chargen veel tijd. Ook nog een tip voor anderen (sommige wisten dit al): het herladen van 2 SMG's kost meer tijd dan het herladen van 1 SMG. Geldt ook voor andere wapens met dual wielding. Altijd handig wanneer er tussen leven en dood een split second zit.

Voor Tha Raptor: plasma pistol + magnum = een headshot met de magnum voldoende. Scheelt weer een kogel.

5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Aim for the mass, Mendez learned them.

6. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de pistol + smg ook masterlijk.

7. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu weet ik dat veel mensen iets hebben van "ik lees een goede tactiek hier op xbw maar mijn tactiek houd ik voor mijzelf" dat kun je ook alleen maar respecteren. Maar ik zou zelf ook willen oproepen om tactieken te delen als XBW forummers onder elkaar. Ik neem aan dat iedereen wel iets van elkaar kan leren om zo een betere en completere speler te worden. Misschien dat de posts binnen dit forum kunnen leiden tot een soort tutorial voor off & online Halo 2.

8. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

waar gaat dit over... er zijn al vet veel mensen die hun voorkeur uiten...

dus wat zeur je nou met "ik lees een goede tactiek hier op xbw maar mijn tactiek houd ik voor mijzelf" .... gaat een beetje nergens over hè :confused:

9. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde het niet op zo'n negatieve manier Venom. Ik bedoel ermee dat ik mijzelf kan plaatsen in een situatie waarin je NIET je tacktiek beschrijft omdat je bang bent dat vervolgens iedereen dit kopieert. Ik zeg niet dat jij of ik of andere die gereageerd hebben in dit topic zo denken maar het was meer een positieve oproep om mensen aan te moedigen om te reageren en van elkaar te leren. Sorry voor het misverstand.

10. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    neh...bah!!!...rocketlaunchers zijn voor übern00bs

11. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. seymore butts

Leuk Bevonden:
    0
    wahahah jullie zijn allebij even triest deze tread gaat over weapons and tactics en niet over xbox live stats.

maar goed iemand nog iets nieuws uitgevonden?[over weapons and tactics O-) ]

13. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah zo'n bom ... die je dan ergens moet armen en die dan ontploft...
    die slaat vet lekker had er triple kill mee gisteren ... hehehehe
    ik heb er zelfs één met een zwaard met verslagen in een head-to-head.

14. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er nog niet echt uit wat ik de beste tactiek vind.
    eerst gebruikte ik de SMG + plasma rifle.
    maar ik vind 2 plasma rifles of een magnum + SMG ook wel goed werken.

15. Xboxmansion

Xboxmansion Xbox Hooked:D

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tactiek is van alle wapens de voordelen gebruiken :+

16. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de flag van CTF slaat ook heerlijk trouwens.... hehehe }:]

17. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wilde je daar iets mee zeggen? O-) :p
    Pistol begin ik ook steeds meer te gebruiken. Het is in het begin alleen even wennen om de trigger steeds opnieuw in te drukken. Ik zal de SMG eens vervangen door de pistol. Maar een SMG heb je bij de meeste games vanaf het begin, dus ik denk dat zelfs degene die wel goed kunnen schieten dan nog het meest met een SMG rondlopen.

18. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de ultimate dual wielding combo gewoon 2x de magnum.
    Ik schiet daar iemand echt vet snel mee neer.
    En vooral bij het Foundation level!

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Erm, dat is was met halo 1 de pistol ook zo maar ik begrijp het denk ik verkeerd, alle wapens kun je gewoon in gedrukt houden en met deze moet je telkens opnieuw indrukken :)

20. seymore butts

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt Metal Mark maar ik denk dat hij niet zón pistol raper was als andere mensen, hij was er nog niet achter gekomen dat als je rustig met de pistol shiet hij veel harder en doeltrefender aankomt *)

Deel Deze Pagina