1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Weapons and tactics

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    als je dicht bij iemand bent het zwaard
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Magnum 3 schoten? Echt niet, vandaag nog gebeurd. Overchargede plasma gun, en daarna 1 kogel met de magnum.
    Naar de battle rifle is echt niet verkeerd nee.
    Eigenlijk maakt de SMG Halo 2 een beetje makkelijk online, iedereen kan er mee omgaan. Je kunt gewoon bijna niet missen met zo'n ding. Ik vond dual wield SMG in het begin ook geweldig, maar nu merk ik dat er betere combinaties zijn. Maar daar moet je wat beter voor kunnen richten.
    Het zwaard is goed ja, maar een geval apart. Dat is meer het 'superwapen' in de game. Als je daar goed mee omgaat en nog een ander wapen draagt om iemand op afstand te schieten ben je bijna onverslaanbaar.
     
  3. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Wis je dat jegelijk hebt met een battlerifel moet je een elite zonder schild met 6 kogels vermoorden en met een magnum 1
     
  4. Trossarms

    Trossarms Guest

    Ik gebruik meestal ook SMG en plasma rifle (lvl 9) maard dat doe ik omdat ik vind dat het een hele sterke combinatie is en makkelijk om te vinden overal in het level liggen wel meerdere plasma rifles.
     
  5. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens... voeg me eigenlijk maar toe als je een hoog level hebt ( level 10 of zo ). Ikzelf zoek nog wel een paar maatjes om een dodelijke Team Skirmish neer te zetten. Ik ken een paar goede gamers waar ik al goede teams mee heb: Extremeelmo, Roman NL en MG Man... wij met zijn vieren rocken da house.

    Maar niet iedereen is dezelfde tijd online dus... ff toevoegen die Tag: MacSeth _O_ _O_ _O_
     
  6. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Shr3dd3r

    Quote:
    \
    Jongens... voeg me eigenlijk maar toe als je een hoog level hebt ( level 10 of zo ). Ikzelf zoek nog wel een paar maatjes om een dodelijke Team Skirmish neer te zetten. Ik ken een paar goede gamers waar ik al goede teams mee heb: Extremeelmo, Roman NL en MG Man... wij met zijn vieren rocken da house.

    Maar niet iedereen is dezelfde tijd online dus... ff toevoegen die Tag: MacSeth
    \

    Ik wil niet lullig zijn ofzo maar level 10 hoog?? dude, lvl 10 ben je een complete noob, wat betreft wapen tactics, ik zelf ben lvl 19 in head to head, sniper en shotgun is altijd flex, maar als je egt een goeiuh DUAL-wield wil meot je Plasma Rifle (voor schild, kan ook energie pistol maarja die moet je opladen en hij mist soms, tegen mij heb je er iig nix aan) en dan pistol, 1 headshot en dood die gast. voor de rest ALS je dan al een plasma pistol gebruikt doe dan met een battle rifle, werkt beter op grote afstand, je hebt 3 schotuh in 1, dus 3x zoveel kans op headshot voor de noobs. Sniper is gewoon eigenlijk een must, 1 headshot is dag gozer, dan een close combat wapen (shotty of swordy) . kan ook nog een battle rifle kiezen voor het geval je geen headshot hebt, maarja dat hebben wij natuurlijk nooit :{
    voeg mij maar toe als je een goede speler zoekt: SHR3DD3R (hoofdletters) check www.bungie.net voor mun stats.

    mzzls
    Shredd
     
  7. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je btw denkt dat je een goede combo hebt, probeer hem uit in head to head (rond lvl 16 dan ondervind je de waarheid wel) ga je dood, zuigt de combo (of jijzelf) zoniet kan je hem overwegen..

    greetz
    Shredd
     
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat voor een opschepper ben jij zeg,
    het is hier iedereen op ze eigen niveau.

    ps. ik vind snipers voor mietjes ;)
     
  9. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk voor jou wat jij vind, interesseert me weinig, die dude heeft het over goede spelers en brengt dat in verband met lvl 10, dat kan niemand negere die rond de lvl 20 zit, of je bent een n00b.

    Shredd
     
  10. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    @ De bengel, Snipers voor mietjes? Het vereist een hoop skill wil je echt masterlijk een sniper kunnen hanteren.
    @ Schredder, je klinkt als iemand met woorden maar geen daden ;).
     
  11. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dude, wat is je naam Tag?? je bent een man die ik mag, sniperen verijst inderdaad veel skill, en mensen zoals bengel kunnen gewoon nix van sniperen ( of gewoon halo 2 in totaal)
    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=SHR3DD3R
    hier kende mijn daden zien, voeg me anders maar toe, mun lijst zit nu volgs mij vol dus ik delete wel ekkes wat oude vrienden moet nu eten, khoop dat jullie nog wa aan mun tips hadden

    Shredd
     
  12. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    je sniperskills zijn ok, maar je bent wel een opschepper. Je kan ook shredd als hand tekening nemen, hoef je dat ook niet steeds te zeggen
     
  13. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 eey mare tussendoor heeft hij wel even gelijk met de BR en overcharged plasma gun gaat het sneller en beter _O_ eindelijk iemand die dat ook weet
    ;)
    he Shr3ddEr speel je ook op xbC ? ik wil graag eens tegen je spelen

    en nog even iets ik weet niet wie het zei "snipers zijn voor mietjes" als jij niet kunt sniperen dan kom je nooit hoger dan lvl 10. probeer jij maar iemand uit een warthog te sniperen of een ghost als je dat kunt dan vind ik dat je redelijk kunt sniperen _O_

    en je tips wist ik al :9 maar wel handig voor mensen met lvl 10 ja
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  14. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    @ seymore, je bedoelt toch een headshot maken bij iemand in een warthog he? Want alleen raak schieten is een eitje.

    En wat het ''naam onder je posts zetten'' betreft, dat moet je niet als eigendunk opvatten. Er zijn meer mensen die dat doen en hoogstwaarschijnlijk níet uit eigendunk.

    Mag ik je even erop wijzen dat je Fable master onder je naam hebt staan? Dat zegt meer over eigendunk dan simpelweg je naam onder je posts te zetten :{.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  15. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand tips om goed t eleren sniperen, ik raak namelijk niet eens iemand die normaal rent :|
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    @game error

    dan moet je ff met een vriend op 1 xbox een sniper duel houden...
    je neemt de map coagulation je pakt beide de sniper en dan schiet eerst de één op de ander, dan de ander op de één.
    doe dit op (middel) grote afstand, en al lopend, springend en om het moeilijk te maken gewoon bij elkaar op het beeld kijken }:]
    je mag de hele tijd maar 1 keer schieten...
    moet je eens kijken hoe snel jij het sniperen onder de knie hebt.
    want dan moet je een headshot maken wil je iemand dood hebben.

    /edit hey ik heb jou in mijn friendlist staan.
    kunnen we dus wel eens doen.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  17. SjoerdjeA

    SjoerdjeA Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit nogal erg stef... We spelen al bijna 1 jaar potjes tegen elkaar... En dan ga je nu hulp vragen. Anders kom ik wel ff langs over wat venom zei... Ook al own ik je toch
     
  18. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Sniperen is soms de manier ja, maar het is soms nog mooier om iemand die aan het snipen is volledig te verrassen.

    Laatst zag ik iemand sniperen op één van de bunkers bij coagulation. Ik hoorde echter via mijn headset het geluid van de sniperzoom. En telkens als ie was ingezoomd (dacht ik althans, maar werkte wel) liep ik naar hem toe. Als ie was uitgezoomd, bleef ik stilstaan. Had hem uiteindelijk te pakken met een klap op zijn rug van mijn BR...gaf wel wat voldoening..grappig dat die radar er niet is bij inzoomen, dat maakte het verschil.
     
  19. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé, ik heet ook Stef. :D
     
  20. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hou jij je er maar buiten want ik own je op bijna alle levels keihard _O_(bahelve coagalation want die is te groot en ik kan niet goed sniperen)

    nice 2 meet you naamgenoot ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004

Deel Deze Pagina