@ seymore butts, ik speel NOG niet op xbC, ik hou nogal graag van opscheppen zoals jullie beweren _0/ _0/ dus houd ik mun levels graag hoog, ken je cur!ous toevallig? is een dikke n00b maar zit bij mij op sgoowl, ik ga zondag LANNEN miss komen we ook op xBc. @ CopyCat 2k, wat word hier veel over eigendunk gelult man, ooit gehoord van iemand die zichzelf toevallig goed kent, dus ook zun skills?? @ Game Error, Je kan probere met je controller sensitvity te kloten, ik begon met tien, kzit nu op 5 en de headshot heb ik geen probleem meer meej, nu moet je niet gelijk ook 5 nemen, sensitivity is persoonlijk. @ venom NL, dude das egt onzin, pak de map lockout en een sniper, vertel teguh iemand dat hij gewoon jouw kapot moet knallen, als sniper moet je slim zijn (je moet weten welke zat je tegenstander zal doen, waar hij is en waar hij dan ongezien heen kan en altijd rekening meej houden dat hij in je rug komt, NOOIT inzoomen als je geen vijand ziet want je wil niet dood geschoten worden van dichtbij!!... @ m a r i a X i, kerel, je kan ook CROUCHEN, moet je de D-pad indrukken en dan kan je voluit naar voren rammen, je bent radar invisible, dit is BTW ook een must voor Dueleren, anders red je het noooit voorbij lvl 10!!! zijn hier nog gasten met een redelijk hoog lvl in team skirmish/team slayer?? Ik zit namelijk in een ameriakaanse clan, zijn sinds kort opnieuw begonnen (waren lvl 20 maar kregen noobs in de clan en werden lvl 17 zonder dat wij ook maar speelden.) en ik zoek mensen van uit nederland, ik kan nu alleen savonds meespelen, zet je game tag maar ff hier onder ofzo.... Shredd P.S Alle mensen die zich verstoppen in Head To Head zijn tering mietjes, we vinden je tog wel NOOBS!!!
Ik heb een beetje zelfkennis, ik ben de beste, bij fable dan, maar om andere niet te beledigen heb ik het speciaal voor jou veranderd PS: twee (magnum)pistolen is volgens mij sneller dan een batle rifle met een opgeladen plasma pistol, maar dat kan aan mij liggen
@ Game Error, no probeer dan 6 een xtje ofzo, kzou niet ranked doen, je moet egt flink wennen meestal.. p.s. als je een klotuh verbinding hebt doe dan geev matchmaking, krijg je veel bad feedbacks
@ seymore butts, ik organiseer zelf ook LAN's, en wat moet je nou met een LAN zonder mensen??? Zou ik mijn LAN ook zo promoten?? neej ik haal mensen hier uit de buurt, gratis LANNEN en even veel LOL, zijn er nog mensen die in de buurt van Oss wonen?? A.S zondag LAN, schoutstraat 58, Ussen kom maar als je durft , miss schrijf ik mij ook wel in voor jou LAN dude..
Een LAN is iets anders dan een Xbox Live tournament eejz.. maar het is hetzelfde principe natuurlijk en inderdaad: zonder mensen geen toernooi. Dus dan maar een beetje (veel) posten op verschillende forums. Zo'n toernooi opstarten kost best veel werk, en we willen er graag een succes van maken!! Dus nogmaals: schrijf je in! Je zult er geen spijt van krijgen
Ik wil je vriendelijk verzoeken je ledenwerf-actie op xbw te stoppen. Ik zie alleen maar posts van jou waar je je site loopt te promoten, en dat is niet de bedoeling. Deze posts zijn inmiddels aangepast, evenals je sig.
Hey admin, wrom heb je dan ook je eigen site in je sig staan lol, ik had btw ff vlug gelezen, drom dak nie zag dat het een live tournooi was, lijkt me lastig organiseren, lastiger dan een LAN, miss moet er een thread komen met zulke ideeen??
Ja.. je spreekt jezelf dan wel een beetje tegen als ik naar jou eigen sig. kijk. Tenminste wil je volgens mij www.luuk-online.nl ook promoten? Onzin dat je mijn sig. heb weggehaald, zo ken ik nog wel tientallen leden die hun site gewoon via hun sig. een beetje promoten. Zo'n probleem kan dat toch niet zijn. We willen allemaal lol hebben tijdens het xboxen, en wij van D-STR willen dit plezier vergroten dmv een toernooi.. als we dat al niet meer mogen aanbieden op een van de bekendste xboxsites van de benelux dan weet ik het ook niet meer. Ik vind het erg laag, en geef me dan eerst een waarschuwing. En ik had pas 3 posts met inderdaad wat promotiewerk.. meteen mijn sig. verwijderen vind ik wel erg resoluut. Het valt me van je tegen Darwing.. maar ja jij hebt de macht tot verwijderen.
Het probleem is dat jij je site in elke post die je plaatst aanhaalt en zo actief reclame loopt te maken. Het is geen probleem om een link naar je site in je sig te zetten, maar het is niet de bedoeling om het hele wisselforum onder te spammen met berichten als 'kijk in m'n sig om je aan te melden'. Dat noem ik slim spammen, en ook dat is niet toegestaan. Ik heb je signature verwijderd als preventieve maatregel. Je mag best je website in je sig plaatsen, maar stop alsjeblieft met je actieve gespam.
Gespam is een groot woord voor mijn ENORME leden-werf actie.. 3 post met daarin de vraag of mensen geinteresseerd zijn in ons Halo 2 Tournament. Oh sorry.. dat is natuurlijk ook al gespam. Ik zal ophouden en mijn sig. veranderen al vind ik het nog steeds een lage actie.. het blijft natuurlijk allemaal maar een spelletje
Hey, ik zit in een amerikaanse clan, maakt dat wat uit?? en hoeveel man moet je inschrijven , Xenon heeft trouwens gewoon een thread geopend voor zijn toernooi, ID? suc6
Heb je gezien hoe deze thread heet? Weapons and Tactics. Dat heeft dus helemaal niks te maken met een toernooi whatsoever. Je ziet dat dit nu al tig off-topic reacties heeft veroorzaakt. Ik stel voor dat we hier nu over ophouden en weer on-topic gaan. Deze kwestie is hiermee afgedaan.
Ja ik vond het ook al een discussie topic worden die over nix ging, ken je niet ff al die Onnodige posten weghalen, dan weet je tenmiste ook weer waar dit topic over gaat... Maargoed, Dubbel Pistooltje vond ik goed maar nu niet meer, mijn Keuze gaat nu uit na SMG en Plasma Gun, Needler en SMG is soms ook wel chill, maar ik draag vaker maar 1 wapen omdat dat gewoon veel beter loopt want nu ken je ook handgranaten gooien en dat is veel chiller, Hoe ik altijd loop in MP maps is, Sniper (de originele sniper die je ook had in deeltje 1) en ik loop vaak met SMG...
in grote levels heb je niet zoveel aan pistolen, dan heb ik ook liever maar een wapen tegelijk vast, als het mogelijk is een zwaard (voor close combat), en een batle rifle
Ik vind de combinatie plasma pistol en dan vlug switchen naar battel rifle ook een zeer goede combo. Zeker in de wat grotere terreinen, kan je tenmiste nog inzoomen