[Halo 2] Weapons and tactics

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    In feite zijn ze allebei even goed, gewoon blijven oefenen.

    Ik blijf erbij dat een opgeladen plasma pistol en daarna een salvo van de Battle Rifle het beste werkt, op close en medium range.

    Als je ermee wilt oefenen moet je trainingground doen, daar wordt veel battlecreek/beavercreek gespeeld.
     
  2. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    battlecreek spelen gaat moeilijk :p

    maar het plasmapistol is heel chill
     
  3. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja zei het omdat nog veel mensen de oude namen voor de oude maps gebruiken. Maar je hebt gelijk.

    PP raakt overigens wel sneller leeg.
     
  4. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle wapens zijn te chill voor bepaalde situaties in Halo 2! (bepaalde)
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind die covanant sniper egt irri. na 2x achter elkaar schiete raakt ie alweer oververhit
     
  6. Candyman

    Candyman Guest

    Als je met een dual combinatie in gevecht bent en je moet reloden, dan is het slim om een wapen te droppen dan ben je veel sneller en heb je meer kans om je tegenstander neer te halen.
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij raakt oververhit als je te snel achter elkaar schiet. Je moet dus een bepaald tempo aanhouden met schieten. Dan kun je doorschieten tot hij leeg is.
    Maar in de meeste situaties heb je 1 of 2 kogels nodig. Ik heb er niet zoveel problemen mee als hij oververhit raakt als ik daardoor een kill heb gescoord.
    Ik vind de aim iets minder plezierig dan de human sniper. Daar zet je dat bolletje precies op de plek waar de kogel komt. Bij de covenant moet je target tussen die ( ) inzitten. Ik heb vaker het idee dat het een headshot moet zijn en dan heb ik dus toch gemist.
     
  8. Candyman

    Candyman Guest

    Hey haha ik weet dat het een beetjuh laat is mare wat denk je ervan als je het zwaard hebt om met een ander wapen rond te lopen en als je dicht bij bent je zwaard te voor schijn te toveren. Want als ze je met een zwaard zien rennen hebben ze tijd om naar achter te rennen en je neer te halen.
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    op xbox live ja maar nie bij split screen want dan kijke die gaste altijd weer op je beeld
     
  10. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    LOL Ninja-man

    je hebt gelijk Candyman, plus dat je em zo weinig mogelijk moet laten zien omdat dat ding kogels aantrekt.
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik loop liever met een sniper rond dan met een sword.
    als je kan mikken dan kan je de sniper ook voor close combat gebruiken en da lukt mij, daarom vink da het fijnste wapen.
     
  12. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Op level Colussus is dit DE tactiek. je pakt het plasma wapen,laat m 3 sec op, schiet op iemand ( auto aim ) , ze shield is down,je wisselt van wapen en 1 kogel van je battle rifle is je tegenstander dood. wapen wisselen duurt wel even,maar je dood hem alsnog zo.
     
  13. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is lag.
     
  14. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Dual-wielding is dan nog beter... Plasma opladen... auto-aim... shield down en terwijl je het schot met de ene lost en die aankomt heb ik al een stuk of tien kogels van de SMG in zijn lazer geschoten... Ik begin dit een van de beste combo's te vinden in dual wield ( Dualwield gebruik ik zelden verder ).
    Shotgun blijft mijn favoriet.

    Greetz Seth
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, SMG is te slecht, met BR is hij binnen een fractie van een seconde dood. Plus je hebt de mogelijkheid om granaten te gooien
     
  16. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet dat je tegenstander ook nog een gun en granaten heeft. Wisselen duurt langer dan kogels afvuren en goed "strafen".

    Greetz Seth
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna nooit last van lag. Met de human sniper heb ik ook altijd een headshot als ik denk dat het er een is.
    Met de covenant sniper vind ik het net iets minder makkelijk om te richten denk ik.
     
  18. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    1 hele goede ik heb noig nie gelezew wat iedereen heeft ge\echt maar: rechterhand smg linkerhand oplaadgun(met da groene spul) DAN eerst groene opgeladen ding schieten en dan smg. oplaadding haalt chilt weg en dan met smg pomp je m vol lood.
     
  19. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je eens beter lezen :p Er zijn al verschillende variaties voorbij gekomen. Plasma pistol + Pistol, Plasma pistol + Battle Rifle. Het werkt zeker goed. Al is het bij meerdere tegenstanders wel lastig om na de eerste kill nog een tweede te pakken te krijgen.
    Al vind ik Plasma pistol + pistol zelf het fijnste. Met de Battle Rifle denk ik dat je de meeste kans hebt op 2 kills voordat je zelf dood bent.
     
  20. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel ook nog leuk is, is enkel een plasma pistol gebruiken, en dan heel de tijd melee aanval doen. Dan bokst hij echt tegen de tegenstander.
    Ik heb zo eens een gans level uitgespeeld (wel op easy) *)
     

Deel Deze Pagina