1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Weapons and tactics

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. PhenomenoM

    PhenomenoM Musique Electronique

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Dual SMG's zijn toch wel mijn favoriet.

    Goed voor short en midrange combat..
    Blijf vooral bewegen.
    Maar zorg wel dat je altijd een spot hebt waar je je shield kunt rechargen (desnoods terug door een deurtje)

    De inzoomfunctie van de battle rifle gaat te ver!!
    In HALO wou ik nooit met een sniper sleuren omdat je het alleen op specifieke plaatsen nodig had, de battle rifle lost meeste long range attacks ook op (bij mij dan in ieder geval).
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  2. Major Zanzibar

    Major Zanzibar Aapje

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Met southpaw schiet je niet met dezelfde hand als je mikt, want je schiet met links dus. Dit is veel fijner bij het snipen. Maar met dat dual wielding schieten je guns verkeerd om, maarja, ik gebruik dw toch maar zelden.
     
  3. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Hint: Vehicle HWP Shot Table

    Number of shots to destroy a vehicle:
    Ghost - rocket x1, gauss x1, grenade x1, sniper rifle x4
    Spectre - rocket x1, gauss x2, grenade x2, shotgun x6 (close)
    Warthog - rocket x1, gauss x2, grenade x2, shotgun x6 (close)
    Wraith - rocket x2, gauss x3 (front), gauss x2 (back), grenade x13, tank shot x2
    Scorpion - rocket x2, gauss x4 (tread), gauss x2 (body), grenade x15, tank shot x2
    Banshee - rocket x1, tank shot x1, shotgun x6, brute shot x4 (impact)

    Erg handig om te weeten !!!
     
  4. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    de beste combinatie is toch wel vind ik
    Die kleine gun ik weet zij naam niet maar hij zat ook in halo 1 toen had die een zoom,
    ik combinatie met die SMG!
    die kleine gun op iemand schieten als die nog niet door hebt waar je zit.
    als die je wel door heeft moet je hem doorzeven met een smg !

    Dit spel is zo Geck!!! _O_
     
  5. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    die kleine gun (magnum) vind ik maar klote... alleen als je dual magnum hebt is er wat schade mee aan te richten :{ , smg is een goede opvolger van de assault rifle :9 , alleen krijg ik die battle riffle :confused: (ofzo iets, waar je 3x burst op hebt) maar neit onder de knie. on line is echt te gek _O_
     
  6. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    2x Magnum blijft het beste
     
  7. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    2x magnum is een hele goeie combo vind k. Ik kill er altijd super snel mensen mee.

    SMG + Plasma Rifle is mijn favoriet. Door plasma kogels gaat de tegenstanders schild sneller weg dan door gewone kogels, en gewone kogels maken de tegenstander eerder dood dan plasma kogels als het schild weg is :)
     
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Battle rifle is mn favo gun. Maar eigenlijk vind ik alle wapens leuk. Ook de smg is tof. Mijn favoriete combinatie is pistol+plasma pistol:D. Schiet met een plasma pistol zo'n grote overcharched kogel op een elite en met de magnum 1 headshot en dan is ie al dood(nee k speel geen easy:p)

    Ook goed is plasma rifle + smg of needler plus smg. 2 needlers vind ik nog steeds slecht:D
     
  9. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Shotgun owned gewoon dik :D mn favo wapen , shotgun en wat granaatjes :D
     
  10. [Sparks]

    [Sparks] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat je met plasma rifle niemand meer 'vast' kan zetten. Dat deed ik altijd in halo multiplayer en draaide tegelijker tijd dan om hem heen en sloeg ze in de rug :+ . Kon het zo wel eens van 3 man winnen :cool: .
    Maarja in 2 kan je wel 2 plasma rifles dragen dus das dan wel weer vet. Gebruikt iemand trouwens de sentinel beam? Dat wapen vindt ik dus echt ruk!
     
  11. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    hej

    kan iemand hier me iets vertellen?
    namelijk ik had ergens gehoord dat de wapens van de hunters
    ook kunt gebruiken maar tot nu toe heb ik geen kunne gebruiken!!!
    dus kan iemand hier me vertellen hoe het nou wel kan?
    mischien kun je het niet eens gebruiken maar ik wil het cker weten!
    alvast bedankt
    NaZ
     
  12. [Sparks]

    [Sparks] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das de fuel rod cannon. Is niet precies hetzelfde wapens als de hunter maar komt op hetzelfde neer. Hunters schieten zo'n straal plasma en deze schiet alleen bollen plasma.
     
  13. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    maar draagt de hunter dan die wapens of draagt soms iedereen van de covenants het op bepaalde levels?
     
  14. [Sparks]

    [Sparks] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    De hunters hebben zeg maar hun eigen 'custom' versie van de fuel rod cannon :+ . Degene die je op kan pakken hebben grunts vast en die krijg je pas in de latere levels...

    Weet iemand of je die trouwens wel in multiplayer hebt want ben ze nog niet tegengekomen..
     
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, maar moetje goed zoeken, de meeste dingen zijn goed verborgen (e.g zwaard, brute shot) daarnaast moetje kijken of je goed hebt ingesteld bij settings
     
  16. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat goed hebt ingesteld>?
     
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    de weapon settings
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig op legendary en wat ik nu vaak doe bij een lang gevecht is: alle wapens die ik kan pakken op een veilige plek dicht bij de vijand brengen (bijv muur of doos) dan met de minst sterke wapens steeds gaan knallen todat ze op zijn en granaten gooien. Uiteindelijk als er nog maar een paar elites (vaak zijn hun over) over zijn met dual wield smg = een andere gun behalve pistol, helemaal beserk gaan op die elites.
     
  19. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    bij hunters schrok ik wel een beetje dat het nu een straal is, vondt zo'n bol leuker :)
    kon je nog een beetje spelen met ze :)
     
  20. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    dual wielding met rocket launchers is ook wel cool :p
     

Deel Deze Pagina