1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Weapons and tactics

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, in laatst of een-na-laatste level staan ze je bij. Ze hebben een rood/bruine rug (gedeelte). Ze hebbben ook een schild voor zich in hun hand. Met zwaard erop inhakken heeft geen effect. Granaten het meeste.
     
  2. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    altijd een Energy Sword achter de hand voor een Flood uitbraak of Honor Guards. Verder werkt twee Brute Rifle dual wielden heel goed, of needler/plasma rifle.
     
  3. arjandj

    arjandj Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn Hunters
     
  4. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een super tactictegen brutes, helemaal als je Arbiter bent. Druk op het witte knopje zodat je onzichtbaar wordt, loop dan op de brutes af met een dual needler en plasma granaten. Gooi op eentje een granaat(dan is ie altijd in 1x dood) en schiet dan met needlers op de 2e, na iets van 10-15 kogels ontploft de brute. Zo zijn er al 2 dood. Druk dan weer op het witte knopje, om weer onzichtbaar te worden. Zo heb ik 8 brutes gekilled zonder geraakt te worden(normal).
     
  5. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, als je dual whield kun je geen granaten gooien!!! |:-
     
  6. liljizzle

    liljizzle Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha inderdaad... Maar als je schild omlaag is en je kan niet goed schuilen... Veel springen en bewegen!!
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Even in het boekje gekeken. Het is een Lekgolo :)
     
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee DUH, maar drop snel een needler, gooi granaat en pak needler op:)
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jah, wel tof dat ze het kunnen vinden met de Sangheili. Die Janheiro ook altijd :)
     
  10. Spock

    Spock Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die Brutes maar watjes eigenlijk vooral vergeleken met de Elites, omdat ze geen schild hebben kan je ze heel gemakkelijk doden met de hit en run tactiek.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind het wel fijn af en toe wat afwisseling, de ene keer wat makkelijke enemys en de andere keer moeilijke.

    Wat is de juiste manier om iemand van zijn Banshee (of ander voertuig) af te slaan? Vaak wordt ik overreden of spring ik erover heen.
     
  12. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je naar een voertuig toe loopt al x inhouden, eventueel springen als hij recht op je af komt, dan moet het 9 van de 10 keer lukken.
     
  13. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Even ontopic guys ;)

    De beste combinatie op legendary vind ik magnum+plasma pistol. Met het plasma pistol schiet je het schild van zo'n elite kapot, en met de magnum geef je de headshot:D
     
  14. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    shotgun/covsniper, heerlijke combo! Kan je tenminste nog granaten gooien. Bij gebrek aan shotgun. SMG met SMG, pistol of plasma rifle (niet reloaden, erg handig)
     
  15. [Sparks]

    [Sparks] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu met mijn broer op legendary en brutes zijn alles behalve makkelijk. Als ze beserken dan ben je in 1 keer dood hetzelfde geldt voor jackal snipers echt ruk....
     
  16. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    De heren hebben de LE?

    Echt gare namen hebben die knaapjes. Hoe heten die grunts ook alweer in covie language?

    @ [2K] Als je een voertuig makkelijk wilt boarden, moet je gewoon springen op het moment dat je op het punt staat overreden te worden, Als je dan ook gelijk x ingedrukt houdt, wil je nog wel eens vanuit je jump het voertuig boarden. Altijd leuk.
    Je moet trouwens wel oppassen voor grapjassen die eerst langzaam naar je toe komen en dan op het laatste moment de boost erop zetten. Das mijn persoonlijke tactiek om ventjes over te rijden en werkt altijd goed.
     
  17. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    De Unggoy :+ gare naam, idd
     
  18. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Past wel bij ze. Maarja, ze zullen vast ook wel lachen bij de naam: Homo Sapien.
     
  19. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ahah als je rare namen wilt :

    eekhoorn
    clown-0-fobisch
    negeraap
    A gaytoday
    sappige sinasappel


    dit is maar een kleine greep uit mijn friends list _O_ _O_
     
  20. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit call of duty 1v1 gespeeld tegen "snoeptrommel" en hij zei dingen zoals een koekje van eigen deeg en Take that, ouwe snoeperd!:D
     

Deel Deze Pagina