nee, ik bedoelde wel de battle rifle en ik had het ook over middelgrote afstanden. met de plasma gun schiet je zijn shield kapot en met de battle rifle maak je het af. je kan namelijk terwijl die plasma kogel nog in de lucht is van wapen wisselen en inzoemen. dan ben je precies op tijd om het af te maken
Hoe werken die plasma granatan precies? Je hebt gewone granaten, die na een paar seconden afgaan. Plasma granaten gaan ook na een paar seconden af. Maar wat is het verschil? Gaan plasma granaten soms direct af als iemand ermee in aanraking komt?
Zie handleiding van Halo 2: Plasma granaten plakken aan organisch materiaal. Ze blijven dus aan elites, grunts, jackals, brutes en master chiefs kleven. Voor zover ik weet ik het onmogelijk om ze als ze eenmaal aan je zitten weer af te krijgen. Voor de rest ontploffen ze niet zo hard als frag grenades (misschien zijn ze wel even sterk, maar minder oplvliegend stof).
De plasma granaten plakken aan diegene op wie je de granaat gooit. Na een tijdje gaan ze dan af, als je slim bent ga je dan wel wegrennen want ze hebben nog wel eens me nijging om op je af te rennen als je granaten op ze geplakt hebt Gewone fraggranaten zijn veel effectiever tegen grotere groepen en plasma granaten zijn goed tegen 1vs1 bv.
Mijn zwakke plek is Sword only met overschields! De eerste klap gaat goed maar het afmaken lukt me maar niet....
de beste tactiek tot nu toe [eergister uit gevonden] het generic wapen nemen[dat wapen waar je een grote bol me kunt maken] met dat wapen maak je een grote bol en dan pak je snel een battle rifle en shiet hem neer. als je dit goed oefend ben je niet te houden. en gelukkig zijn er ook nog manieren om het zwaard te blokken bijv; het zwaard komt op je af en jij hebt een shotgun net voordat diegene met het zwaard je wilt raken schiet je hem vol in zijn buik
hoe heet dat wapen waar je zo'n grote bol mee kan maken dan? is dat een plasma rifle ofzo? die grote bol is dat een shield ofzo?
Hij bedoeld de Plasma Pistol, ik dacht ook waar lult hij over Dat is absoluut goede tactiek, als je ipv die battle rifle een shotgun neemt ben je ook bijna onstuitbaar volgens mij (Op korte afstand) Jah, je moet precies raak gooien, als die achteruit loopt terwijl de plasma hem raakt heb je kans dat die er weer afvalt, maar het is een heel lekker wapen als je beetje kan richten , voor voertuigen is het ook top
ik dacht ook dat werkt toch niet, maar toen ik het zelf probeerde werkte het perfect. in grote plasma kogel + headschot = dode elite
Maak van die battle rifle nou een SMG. Kun je Dual Wield gebruiken. Dit gaat een stuk sneller. En als je mist met de plasma pistol kun je je verdedigen en een nieuw schot opladen tegelijkertijd. Werkt perfect bij mij.
Lees eens goed wat ik zeg. Je draagt Plasma pistol + SMG. Je Plasma pistol houd je opgeladen, zodra iemand in de buurt komt laat je los en meteen daarna schiet je met de SMG. Het voordeel hiervan is dat je niet van wapen hoeft te wisselen, dus je bent sneller. En als je mist met de plasma pistol kun je deze herladen en door blijven schieten met de SMG.
Mijn favo combo is nu de plasma pistol en een magnum. Schiet een opgelade bol af en je hebt nog maar een headshot van je pistol nodig.
dat is idd het beste voor close combat, als je niet kan schieten moet je er trouwens een SMG bij nemen
ik heb ook de combinatie met het plasma pistol gebruikt. is wel gaaf die lui heb je heel snel aan de grond, op die manier.