ik zou wat reclame gaan maken als ik jou was!! gewoon een keer gaan hosten op xbc en dan daar reclame neerzetten!!
ik hoef dat spel zo wie zo niet ik wil een toernooi!!! doe anders aleen slayer. veel mensen vinden CTF niet leuk. terwijl het mij lievelings gametype is!!
tsja, ik vind CTf ook het leukste vooral in Coagulation(ofzoiets) maar dan maak ik er team slayer van, kan jij anders nog wat mensen optrommelen?
Ik doe mee. Enne ik ken er nog wel een paar die mee zouden willen doen. Weet ik alleen niet zeker, maar ik zal het vragen. Maaruh die ken ik dus alleen via XBC. En nergens verder van.
check deze thread http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=67655 je moet dan wel je live updates verwijderen ... anders kan je niet tegen hun spelen ...Halo 2 heeft kort geleden nieuwe xbox live updates gehad .. en je speelt dan met een andere versie
Updated en Non-updated versions van Halo2 kunnen gewoon met elkaar in een game, als de host de updat heeft speelt iedereen updated, anders niet.
klopt, ik heb laatst met iemand met de update gespeeld, maar ik moet zeggen dat er niet veel veranderd is....