Daar zat ik eerst ook aan te denken ja. Ik had al bijna gereplyd dat Halo 2 niet exclusief zou zijn volgens deze quote. Maar...je kan het ook lezen dat Halo 2 exclusief gereleased gaat worden tijdens de feestdagen. En dat lijkt me logischer.
Ja lekker, Heb je dus op 2 januari een PC versie in de winkels liggen (neem aan van niet, maar volgens die quote is het mogelijk )
Ja, het is een vreemde quote. Hier kunnen ze natuurlijk weer alle kanten mee op als hun plannen weer veranderen...
xbox only... wat op spellen staat telt alleen voor consoles... dat betekend dat het niet op een andere console komt... maar soms wel op pc... halo 2 zal denk ik wel op pc komen... maar wel een tijdje later dan voor de xbox...
Xbox Only heeft niks te maken met PC, alleen met andere consoles. Logischerwijs is het een Xbox Only titel - Op geen andere console. Maar geloof me Halo 2 verschijnt echt niet erna meteen op de PC, ja okay misschien weer een jaar of anderhalf/twee erna. Ik denk eerder zoal sik al zei, dat Halo die nu voor de PC gemaakt word, een gedeelte van de techniek uit Halo 2 overneemt etc.