1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 xbox only?

Discussie in 'Algemeen' gestart door yony_the_gamer, 9 aug 2002.

1. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Xbox exclusive. :)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jah als je wat quote moet je ook wel goed lezen wat er staat :+

during the holiday season of 2003

3. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zat ik eerst ook aan te denken ja. Ik had al bijna gereplyd dat Halo 2 niet exclusief zou zijn volgens deze quote.

Maar...je kan het ook lezen dat Halo 2 exclusief gereleased gaat worden tijdens de feestdagen.

En dat lijkt me logischer.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja lekker, Heb je dus op 2 januari een PC versie in de winkels liggen ;) (neem aan van niet, maar volgens die quote is het mogelijk :))

5. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is een vreemde quote. Hier kunnen ze natuurlijk weer alle kanten mee op als hun plannen weer veranderen...

6. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    xbox only... wat op spellen staat telt alleen voor consoles... dat betekend dat het niet op een andere console komt... maar soms wel op pc... halo 2 zal denk ik wel op pc komen... maar wel een tijdje later dan voor de xbox...

7. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het maar weer afwachten.... :{

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Xbox Only heeft niks te maken met PC, alleen met andere consoles. Logischerwijs is het een Xbox Only titel - Op geen andere console.

Maar geloof me Halo 2 verschijnt echt niet erna meteen op de PC, ja okay misschien weer een jaar of anderhalf/twee erna.

Ik denk eerder zoal sik al zei, dat Halo die nu voor de PC gemaakt word, een gedeelte van de techniek uit Halo 2 overneemt etc.

9. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    heil kobold, hij heeft het helemaal juist

Deel Deze Pagina