laatst hadden ze het ook over Prince of Persia: the Sense of Time. niet echt een grote fout, maar komop, dat is toch lomp. wat voor bronnen heb je dan??
Nouja, ik denk dat we al blij mogen zijn dat ze überhaupt wat over games schrijven in het algemeen OMGROFLMAO L0z3rs!!1!
ik lach me rot wat een domme fout van de telegraaf volgens mij kopieren ze het gewoon van een site of blad alleen in hun eigen domme woorden
Het viel mij vandaag ook al op. Ik het zeggen tegen mn broer en moeder en die zo van: Mmm, dan zullen ze al wel met deel 3 bezig zijn . Maar ik wist dat ik gelijk had . Maar dat er nog zulke n00bs rond kunnen lopen.
Nou ja, voor een game gedeelte waar "gamers" werken verwacht ik toch wel iets meer nauwkeurigheid, maar verder vind ik het wel een goede/interessante krant.
Idd. ze hebben waarschijnlijk een freelancer die niets van games weet een pers-bericht over laten typen... of die lijers hebben Halo 2 al uitgespeeld en zijn nu druk bezig met Halo 3 ... :{ duh?
Kerel, het is gewoon een typfout ipv 2 een 3 neergezet. Kan iedereen gebeuren, zelfs als je alles van games af weet