Halo 3 al meer dan een jaar in ontwikkeling?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 14 dec 2004.

1. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

jij hebt het over fable daar geet het hier niet over dus.....

ik denk dat je op het verkeerde knopje hebt gedrukt :D

2. combat evolved

combat evolved Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja fijn, halo2 is net uit en er wordt al weer over halo3 gepraat, als je het wilt spelen ga ik er van uit dat je een xbox2 (of hou hij ook gaat heten) zat moeten kopen, ik verwacht dat halo3 de release titel van de xbox2 word

3. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 wordt niet met launch van de xbox 2 ontwikkeld. Perfect Dark Zero moet nu "de job" op zich nemen om de xbox 2 met name te gaan verkopen.

4. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    neem van mijn aan dat ze zorgen dat halo3 tegen die tijd ook al klaar is

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik neem niks aan van jou omdat ik het gewoon weg niet geloof

6. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, bungie heeft al eerder gezegd dat HALO 2 de laatste HALO zal zijn en dat ze toe zijn aan een nieuw project geloof ik. Je moet niet alles geloven wat je ziet en ik denk ook dat ie een grapje maakt.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Bungie heeft ook gezegd dat Halo 2 alle vragen uit deel 1 zou beantwoorden, waarom dan meer vragen en een open einde als er geen deel 3 aan zit te komen ;)

Hoewel ik dit artikel zelf niet echt geloof is het denk ik wel zeer waarschijnlijk dat er een deel 3 komt.
    Verwacht hem alleen niet op de huidige xbox.

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Kom nou, natuurlijk komt er een deel 3. Daar hebben alleen de verkopen al voor gezorgd. En hoewel sommige mensen teleurgesteld zijn moet je niet vergeten dat het gewoon een hele vette game blijft.Ik heb er in elk geval bijzonder van genoten... Alleen niet revolutionair maar is dat erg???

9. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze halo2 niet af hebben gekregen omdat ze er te veel in wilden stoppen.
    inplaats van de releasedate nog verder op te schorten hebben ze halo2 ingekort en
    besloten om er nog maar een deel bij te doen.

ze zijn dan al een heel eind met halo3, maar het wordt dan nog meer van het zelfde

10. Infinity

Infinity ryu hayabusha

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat nou weer voor iets belachelijks dat hij zegt dat halo 2 de laatste word. dan zullen ze hem oo kzeker eindigen met een enorme cliffhanger |:- wat een loser

11. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    In een ander forum kwam ik pas de volgende theorie over Halo 2 tegen. Zijn idee is dat ze voor het vervolg content hebben verwijderd uit Halo 2.

Het blijft maar een mening (ik sta er niet volledig achter), maar wat het interessant maakt is dat direct nadat deze jongen zijn verhaal had geplaatst op het Bungie forum hij direct geband werd... :confused:

Ik zal nog wel even opzoek gaan waar zijn site.

12. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hey bolenaar, we hadden met zn allen nog niet door dat t ging over fable, tenzij jij potions weet te vinden in halo2 :confused: ?

Anyway, ik weet haast wel zeker dat MS al bezig is met het ontwikkelen van een halo 3, alleen ik weet niet zeker of dit wel samen met bungie is die zeiden immers dat ze met halo klaar waren en andere concepten gingen oppakken. Het zou iig de wond van het enorm slechte einde van halo2 een stuk genezen :cool: Khoop alleen wel dat ze de multiplayer weer meer zoals halo 1 maken, alles is (deel 2) is teveel tegen elkaar afgewogen en de wapens zijn gewoon erg makkelijk te bedienen, vooral de sniper is ineens gemakkelijk :confused:
    maarja we zullen het vanzelf wel zien bij de launch van de xbox2, als er een halo3 komt wordt dit zeker een van de launchgames

13. Infinity

Infinity ryu hayabusha

Leuk Bevonden:
    0
    wat natuurlijk ook zou kunnen is dat het new mombasa level een level uit halo 3 is( dit omdat aan het eind van halo2 de covenant weer richting aarde gaan ) al denk ik niet dat dit klopt, maar ik vind het een goed verhaal jerhui

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Die gast heeft wel goed opgelet,en moet uhm wel een beetje gelijk geven,alleen om Halo 2 nu 'awful' te noemen vind ik een beetje overdreven,ook al heb ik de game zelf nog niet en ook nog niet gespeelt,maar kan me niet indenken dat het echt zo erg (awful) is. Zo ie zo denk ik dat als mensen teveel van een game verwachten het vaak op een teleurstelling uitloopt.

Oftewel ik denk dat deze persoon toch echt een beetje gefrusteerd is dat het uit-eindelijke product niet aan z'n wensen heeft voldaan.

15. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je moet leren lezen jonge. ''bungie'' is niet die gast in dat artikel waar dit over gaat.

16. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of Heel mischien word de laatste level een downloadable Content...Met geld ofzo

17. Infinity

Infinity ryu hayabusha

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb et ook nie over bungie of over die gast, maar over jou ;)

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ha, hoe wou je dat doen? Mombasa is vernietigd (zo lijkt het) toen het Covenant schip van Regret een slipspace jump maakte naar de tweede Halo. E3 was niet meer dan een demo level, het spel was toen nog niet af. Is dat niet een interessante theorie?

Hoe vaak gaan we die quote van Ballmer nog oprakelen? Het is niet waar. Ballmer schijnt nogal opgewonden te raken afentoe, dit was zo'n moment. Direct na dat hij dit gezegd had werd hij teruggefloten door Bungie. Hoe lang geleden heeft hij dit ook alweer gezegd?

19. Infinity

Infinity ryu hayabusha

Leuk Bevonden:
    0
    haha daar had ik nie bij stil gestaan , jammer :'-(

20. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me niet, dan zou halo2 namelijk een einde moeten hebben wat ook als gesloten opgevat kan worden, voor de mensen die het daar bij houden dus.
    Tenminste, dat lijkt mij dan. Ik zou geen spel maken met een open einde wat alleen afgemaakt kan worden door mensen met xboxlive, dat is zwaar klantonvriendelijk. Een nieuw deel is dan veel logischer.. (Ik heb er nu al zin in *) )

Deel Deze Pagina