Halo 3 al meer dan een jaar in ontwikkeling?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 14 dec 2004.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Misschien XiroKe.... Maar een argument als dit:

"MC still flies in on a pelican with the sarge and some marines, not ODSTs this time. If you really pay attention you can see the marines in the pelican doing the exact same movements as the ODSTs in the E3 demo"

Vind ik toch opvallend.

Ook dit zou een goede manier zijn om bepaalde "gaten" op te vullen:

"Propbably why you end up playing as the arbiter so much. Its all filler for the missing content."

En het is natuurlijk ook zo dat vanaf het begin alles heel erg gefocussed was op aarde. Daar zou het allemaal gaan gebeuren. Misschien ben ik inmiddels ook wel een beetje gebrainwashed door het lezen van al die posts op verschillende fora, maar ik heb nu al meerdere malen gelezen dat Halo 2 eigenlijk in 2 stukken is gehakt. Bronnen heb ik helaas ff niet niet omdat het alweer een tijdje terug is.

Als ik het verhaal zo lees van die gast, komt het op mij erg overtuigend over in elk geval. Misschien naief, maar ach.

2. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stuk wat hierboven wordt gequoted geeft wel stof tot nadenken.

maar het is toch duidelijk; op het einde zegt de MC 'I come to end this war'. bleeding obvious dat je de covenant van aarde alsnog moet wegjagen.

verder denk ik dat er inderdaad wat content uit H2 naar H3 is verplaatst

3. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Jerhui, denk dat 't wel waar is..

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    En nu maar hopen dat ie in deeltje 3 wat langer op aarde mag blijven :)

5. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil geen credits voor die quote... ik heb het ook maar van internet geplukt.

Helaas heb ik nog steeds niet de site kunnen vinden van de oorspronkelijke auteur, maar ik zal nog wel even verder zoeken. :)

Nogmaals, ben ik het niet volledig eens met de quote, maar het is wel een intressante visie die een aantal dingen zou kunnen verklaren.

/edit:

Ik heb de link gevonden!

http://www.freewebs.com/microsoftscammedme/

Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    intressant verhaal. niet dat het verder uitmaakt, de enige conclusie is dat halo 3 heel cool gaat worden.

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als dát zo is kan het zijn dat Halo 3 toch 9 februari uitkomt :)

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    9 februari, dat is wel heel kort, ik denk niet dat dat waarschijnlijk is, bungie (en vooral microsoft) willen veel geldverdienen aan halo, dat werkt niet door ze snel achter elkaar uit te brengen.

bovendien denk ik dat het dan al wel groots aangekondigd was zodat de gamers massaal gingen sparen.

ik hoop natuurlijk heel erg dat hij 9 februari komt, maar ik denk het niet.

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het wel koel vinden als ze zo snel achter elkaar komen.
    iedereen zit te klagen dat het zich niet op aarde afspeelt maar ik denk dat dat komt doordat ze halo 2 te groot hebben gemaakt en het niet op 1 dvdtje kon en nu ze tog bezig waren er wat meer ingestopt hebben en dat ze van het 2e deel van halo 2 maar halo 3 hebben gemaakt.

ik hoop persoonlijk wel dat hij op 9 februarie zal uitkomen.
    dat zou egt fantastisch zijn.

HALO 3 IK WIL HEM HEBBEN!!!!!!

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Op 1 dvd'tje past 4,7gb dus dat zal wel mee vallen hoor zo groot is Halo 2 ook weer niet ;) dus dat het niet op 1 dvd'tje kon is onzin.

11. Infinity

Infinity ryu hayabusha

Leuk Bevonden:
    0
    het bericht dat halo 3 al een jaar in ontwikkeling is staat ook in een article op megagames.com, wel een aardig betrouwbare site, ik denk dat we wel iets leuks kunnen verwachten :)

12. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    kijk naar de feiten;

het gerucht dat halo 2 in 2 delen is geknipt
    het feit dat halo 2 niet af was
    de vreemde 9 februari datum
    de E3 trailer

zo kan ik nog even door gaan, maar in ieder geval dingen die erop wijzen dat er een deel 3 komt, die misschien zelfs al wel in ontwikkeling/ productie is.

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ok, de feiten.

Het gerucht.. Die valt dus af, aangezien we het over feiten hebben.

Het feit dat halo 2 niet af was? Hoezo kom je daar bij? Halo 2 heeft met opzet een cliffhanger aan het einde.

De datum 9 februari komt niet aan het eind van het spel voor, ook niet aan het eind als je Legendary hebt gespeelt. Was dat wel zo geweest waren er nu allang beelden van geweest. Bovendien heeft Bungie, Frankie, bevestigd dat die datum nergens in het spel voorkomt.

De E3 trailer was een demo twee jaar voordat het spel uit was, dan moet je niet vreemd opkijken als er dingen veranderen. Als je de Halo 2 DVD had gezien had je geweten dat er sinds E3 2003 veel dingen zijn veranderd. Bovendien is Mombasa vernietigd, zoals ik al eerder in deze thread heb gezegd, en dat level dus niet meer terug komt. Niet als downloadable content, niet in een nieuw spel.

Dat zijn de feiten.

14. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ok, xiroke je hebt gelijk, maar toch hoop ik dat halo 3 op 9 februari komt :D

15. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik denk dat ze snel wat content hebben veranderd en het hele spel hebben ingekort. Als je goed hebt opgelet bij Halo 1 zie je het zelfde, weer diezelfde levels door en het goede begin wordt daar niet doorgezet.

Halo 2 lijkt mij hetzelfde, content verplaatsing etc. Iedereen die toch wel een beetje van de gameindustrie af weet, weet dat er vreselijk grote drukken staan op de dev's. Ik denk dat er gewoon een half product is gemaakt.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mombasa is niet vernietigd. Als je goed kijkt zie je dat die schokgolf door heel de stad gaat en allerlei dingen de lucht in laat vliegen. Máár de gebouwen blijven allemaal keurig staan wanneer die schokgolf hen passeert.
    Voor de rest geef ik je wel gelijk. Dat demo-level was zo oud, ik kan best begrijpen dat ze die eruit hebben gehaald.
    Dit is volgensmij allemaal waanzin bedacht door mensen die Halo 2 een te grote teleurstelling vonden.

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat er zo kort op H2 al een vervolg komt, grappig dat de hype voor 3 al begint een maand nadat deel 2 uit is....

I dont know about you, maar ik ben weer Live'n ;)

18. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    halo3,dan moet er wel een grote wending in het spel komen.de verandering van halo/halo2 was al redelijk klein,wat willen ze verder veranderen naar halo3 ? :confused:

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De single player :)

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op 1 brandbaar DVD'tje past 4.7 GB, maar heb je wel eens een dvd geprobeert te rippen? Als je pech hebt, staat er 12 GB op je pc!! Dat komt van 1 DVD'tje 8). Gelukkig kan je ze met bepaalde software nog verkleinen :p

P.S. 12 GB is een hele grote schijf, er zijn ook schijfjes die minder zijn dan 4.7 GB, maar in het geval van Halo 2 zou ik daar niet op rekenen...

Deel Deze Pagina